באתר Zips אנחנו מאמינים שהדירוג האמיתי של העסק הוא הרבה יותר מאשר ממוצע הדירוגים שהוא קיבל באינטרנט.
על מנת להציע לך דירוג אמין ולאפשר לך לבחור עסקים ונותני שירות באופן מושכל, אנו משתמשים בטכנולוגיה מתקדמת עם אלגוריתם שמשקלל את הפרמטרים הבאים:
ביקורות גולשים: התוכן, האיכות והעיתוי האקטואלי של כל ביקורת.
ניתוח טקסט של דירוגים: ניתוח הטקסט של כל ביקורת, באופן שמבין את החוויה האמיתית של המבקרים בעסק.
דירוגים: הכמות, הטווח והאיכות של כל דירוג.
כך לדוגמה, עסק שמקבל גם ביקורות טובות וגם ביקורות שליליות, יקבל באלגוריתם שלנו ציון נמוך ביחס לעסק שמקבל רק ביקורות טובות.
הציון הסופי של zips נותן לך את הדירוג האמיתי של העסק, ומאפשר לך להשוות בינו לבין עסקים ונותני שירות באותה הקטגוריה.
Yaara Shamir
לא מקום נעים. כשהגענו הופתענו לראות שלא מדובר בכלל במה שמתואר בתמונות. הבעלים של המקום לא נמצא בכלל באזור אלא במשרד הרחק שם מנהל את כל הצימרים האחרים שלו. השירות הגיע מהמארח שהבטיח לנו עזרה בכל דבר אך לאחר ערב אחד נעלם ולא ענה לנו. והעובדים עזרו (כמה שיכלו) לנו בעיקר בתקלות הרבות שהיו. מבחוץ לא נראה מטופח בכלל, מזרונים היו זרוקים באחת המרפסות, דשא לא מטופח, שביל עם אבנים בולטות שאינו ראוי להליכה (מסוכן מאוד לילדים שרצים או מבוגרים). המרפסת הייתה עם דק שבור ומעקה שבור. בצימר היחיד שחודש שם עדיין כאילו באתר בנייה, רצפה מלוכלכת עם שבבי עץ חשופים, ללא מראה כלל, בלי שידות ליד המיטה, ריח מחניק של עץ, שירותים בלי מפתח והדלת נתקעת. בצימרים האחרים בין היתר ראינו עכברים, מזגן דולף שהרטיב מיטה ומזרונים, ללא וילונות. איך שהגענו חשבנו שזה לא הולך להיות להיט. הבעלים התעקש שנשלם על המקום את המחיר המלא גם אם לא נשארים בסוף. הסברנו לו את הבעיות ואמר שיטופל. במהלך החופשה הגיעו אנשי מקצוע לטפל במזגן הדולף, להתקין וילונות. ללא התראה מראש היינו צריכים לעזור להם לפנות דברים מהצימר כדי שיוכלו לעבוד. מפריע ביותר. זו איננה צורה לקבלת פנים של אורחים. פשוט בושה.
Nimrod Zibil
בושה. אין מראה בשירותים - מקלחת. אין מפתח בשירותים. הדלתות בשירותים לא נסגרות טוב. אין מייבשי כלים. המזגן נוזל והרטיב את המזרונים. אין מתלים. מצעים עם כתמים. באופן כללי הצימרים לא מאובזרים והחוויה לא טובה וגם עכברים התרוצצו להם.
חנה תירוש
פער גדול בין התמונות למקום. מתחם קטן שדורש יותר טפוח ותחזוקה. היתה הפסקת חשמל שבגללה לא יכולנו להתקלח להכין קפה וכו', לא השיבו לנו לטלפון, לא היה עם מי לדבר וכמובן שלא קיבלנו כל פיצוי. חוצפה
עדי שגב
לפני שהגענו הבטיחו שהביקורות הגרועות שקראנו לא משקפות את האמת והבטיחו שידאגו לנו ושיהיו מספיק מגבות. בפועל הניקיון ברמה ירודה מאוד, כתמים של פיפי של עכברים על המצעים, קורי עכביש בכל מקום, גלילי קאקי של עכבר על המזרונים של הילדים. אנחנו משפחה גדולה ודאגו לנו לשני גלילי נייר סך הכל ושלושה מגבות! המארחת נעלמה ולא עונה לטלפונים. החנות הקרובה ביותר נמצאת במרחק של חצי שעה. פשוט כסף לפח. אכזבה. תזהרו על הכסף שלכם..
Lee Pinko
יש פער גדול בין התמונות באתר, לבין המציאות. חבל ומאכזב. מה שכן היחס מאנשי הצוות טוב מאוד ודאגו לכל דבר שביקשנו. הבקתות זקוקות לתחזוקה/שיפוץ חדר אמבטיה.