Selina Mantur Beit Oren סלינה מנתור, בית אורן

בית מלון בבית אורן

9

Selina Mantur Beit Oren סלינה מנתור, בית אורן

Kibutz Beit-Oren Mount Carmel, 3004400, ישראל
( ? )

תמונות מSelina Mantur Beit Oren סלינה מנתור, בית אורן

חוות דעת על Selina Mantur Beit Oren סלינה מנתור, בית אורן

  • תמונה

    Nadav T

    30.08.2023

    צריך להבין שסלינה זה לא מלון 5 כוכבים לא לפתח ציפיות ולבדוק אם זה מתאים לאורחים טרם ההגעה . קיבלנו חדר משפחתי שהיה נקי ומרווח עם מרפסת ענקית ופינת ישיבה כיפית. השירות בקבלה היה מעולה כולל ליווי עד החדר והסבר קצר על המקום, ההופעה שהיתה במקום (בחינם) היתה מעולה והבריכה היה נעימה ונקיה, מושלם למשפחות המון שטחים פתוחים לילדים, ניתן להביא כלבים למקום. התמורה טובה מאד למחיר ששילמנו למלון עם 2 ילדים ותינוק באוגוסט. המקום יושב על רכס הכרמל עם נוף לים ואוויר צלול ונקי. חניה קרובה ויש סופר קטן וחמוד צמוד למקום האירוח. למה רק 4 כוכבים ולא 5? כי היה מקום לשיפור בארוחת הבוקר עם המגוון שהוצע בבופה אבל האוכל היה דיי טעים וטרי!

  • תמונה

    Chen Davidoff

    22.08.2023

    חווית גסטהאוס נחמדה. הכל תלוי במחיר... שילמנו מאוד גבוה וממש לא בצדק. חדרים מאוד ישנים, מלאי תקלות , מוזנחים ועם עובש. המקום עצמו מאוד נעים, החברה הצעירה, פינות הישיבה והנוף. מחיר מאוד מוגזם. לקחנו 5 חדרים מכל בקטגוריות כולם ללא יוצא מהכלל ברמה נמוכה מאוד.

  • תמונה

    Shlomit Bar

    19.08.2023

    אחד המקומות הכי over rated בהגזמה שראיתי בחיי!! חדרים מוזנחים ולא נקיים. חוסר במתקנים ופעילויות נוספות, אין הרבה מה לעשות שם מלבד הבריכה. גם הבריכה לא מטופחת ולא נקייה ולא מוצלת בכלל. האוכל (ארוחת בוקר למשל) וכל דבר שמזמינים יקר ולא מצדיק. יש עבודות עפר צמוד למלון, הרעש והאבק עצומים ובלתי נסבלים (אוגוסט2023). ניכר שחסר שם אנשי צוות וכוח אדם, שירות לקוחות איטי מאד אם בכלל. ליאור אנטיפתית ולא נעימה. בקיצור, על הפנים. מי שמחפש שקט, ורוגע ולהתנתק - זה ממש לא המקום וחבל על הכסף.

  • תמונה

    Or Garfunkel

    07.08.2023

    מקום מקסים ואווירה מיוחדת. ארוחת בוקר מפנקת, ואוכל טעים (וצמחוני) במסעדה. החדרים מאוד פשוטים בהתאם לרוח המקום. היינו שלושה קטנים שאהבו את המרחב ונהנו גם מפעילויות יצירה (בתשלום קטן נוסף).

  • תמונה

    אוריאל אשרי

    03.08.2023

    המקום פשוט מדהים , יש בו כל מה שצריך לחוויה זוגית מדהימה , האויר נהדר ,הפעילויות מהנות . לנו פגם באוירה ...רעש הקידוחים שהיה ביישוב ,נאלצנו לברוח מהמקום ב7:30 כשהחל הרעש ולחזור לקראת 17 בסיום העבודות,האפשרות להביא כלב מיוחדת למקום ,אך צריך להציע חדרים על הקרקע כדי שיהיה יותר נוח . החומוס במסעדה של המקום ,כמו גם הטאבולה והדל עדשים פשוט ללקק את הצלחת

עסקים נוספים בקרבת מקום לSelina Mantur Beit Oren סלינה מנתור, בית אורן

Mantur By Selina, Beit Oren

עסקים נוספים בבית אורן

בית אורן, 3004400

סוויטות בטבע כרמל

מלון ריזורט בבית אורן

בית אורן

רננה רודיטי ליווי התפתחותי וייעוץ הנקה

חנות למוצרי תינוקות בבית אורן

בית אורן, 3004400

אירוח כפרי בית אורן

מלון ריזורט בבית אורן

בית אורן

כללית

מרפאה בבית אורן

בית אורן

מועדון נוער

מרכז תרבות בבית אורן

בית אורן

בקתה ביער

אולם חתונות בבית אורן

634, בית אורן

יער הפיות

אתר מחנאות בבית אורן

בית אורן

מאפייני העסק

Amenities
Wi-Fi בחינםחניה חינםכולל מיזוג אווירמסעדהספאהעישון אסור

מיקומו של Selina Mantur Beit Oren סלינה מנתור, בית אורן בבית אורן

הצג מפה