באתר Zips אנחנו מאמינים שהדירוג האמיתי של העסק הוא הרבה יותר מאשר ממוצע הדירוגים שהוא קיבל באינטרנט.
על מנת להציע לך דירוג אמין ולאפשר לך לבחור עסקים ונותני שירות באופן מושכל, אנו משתמשים בטכנולוגיה מתקדמת עם אלגוריתם שמשקלל את הפרמטרים הבאים:
ביקורות גולשים: התוכן, האיכות והעיתוי האקטואלי של כל ביקורת.
ניתוח טקסט של דירוגים: ניתוח הטקסט של כל ביקורת, באופן שמבין את החוויה האמיתית של המבקרים בעסק.
דירוגים: הכמות, הטווח והאיכות של כל דירוג.
כך לדוגמה, עסק שמקבל גם ביקורות טובות וגם ביקורות שליליות, יקבל באלגוריתם שלנו ציון נמוך ביחס לעסק שמקבל רק ביקורות טובות.
הציון הסופי של zips נותן לך את הדירוג האמיתי של העסק, ומאפשר לך להשוות בינו לבין עסקים ונותני שירות באותה הקטגוריה.
Solo_Avivife
שכחתי במונית שקית דפקו תשקית לא מחזירים אותה פשוט בושה גנבים תבקש תקבל לא תבקש אל תגנוב
alice in wonderland
עוקצים אנשים להיזהר!!!! כל אחד מהנהגים נותן מחיר אחר שהרבה יותר יקר מחברות מוניות אחרות בעיר, יש להם תודעת שירות נמוכה, אם אתה בוחר להפעיל מונה הם עושים סיבובים בכל העיר כדי להאריך את הדרך. יש שם שני סדרנים בלילה ובצהריים שמדברים מגעיל ללקוח ועוקצים את הלקוחות ואם אתה נשמע להם לא מקומי הם ינסו לעשות עלייך קופה. פעם אחת הזמנתי מאפרידר מונית בלילה כשהשעה הייתה חצות לעיר אחרת והנהג אמר שהמחיר הוא 200 כשבפועל מדובר ב-150 שקלים בלילה ו-140 שקל ליום. הוא עוד הוסיף חטא על פשע ואמר שאם לא אמהר זה יעלה כל חצי שעה. באמת שירות גועל נפש לפעמים הם גם עוצרים לך באמצע הכביש, רחוק או בשכונה אחרת(אם אתה מתעקש איתם לשים מונה או את המחיר שהם קבעו לכולם) האחריות היא עליכם ראו הוזהרתם!
Ruslan Melentiev
יום שישי בערב אין מוניות. אחרי זה אומרים אל תשתו ותנהגו. איך עם אין מוניות? ללכת ברגל?
Rob Haust Casey
מוקדנים אדיבים וצי גדול של מוניות אבל המחירים שלא תואמים למחירים המקובלים, חלק מהנהגים חוצפנים ומשקרים בפנים גם לא מוכנים להפעיל מונה בנסיעות קצרות
Avi Adnahani
מונית לא הגיע אחרי רבע שעה, כשהתקשרתי הוא שלח את המספר למונית שאמר שהוא לא יגיע