פיצאסו Pizzasso
פיצריה עם שירות משלוחים באשקלון
8.1
- +972 8-860-3603
- לצפיה בתפריט
-
שעות הפתיחה של פיצאסו Pizzasso:
יום ראשון: 12:00 עד 0:00
יום שני: 12:00 עד 0:00
יום שלישי: 12:00 עד 0:00
יום רביעי: 12:00 עד 0:00
יום חמישי: 12:00 עד 0:00
יום שישי: סגור
יום שבת: סגור
עסקים נוספים בקרבת מקום לפיצאסו Pizzasso
פיצריה עם שירות משלוחים בקרבת מקום לפיצאסו Pizzasso
מאפייני העסק
נגישות
כניסה נגישה לכיסאות גלגליםמגרש חניה נגיש לכיסאות גלגלים
תשלומיםכרטיסי חיובתשלומים מהנייד באמצעות NFCכרטיסי אשראי
אפשרויות שירותמשלוחיםאיסוף עצמילאכול במקום
הצג עוד מאפיינים
Dan Kupershtein
איש מאוד נחמד עובד במקום אבל לפי דעתי ולפי דעת המשפחה שלנו - פיצה לא טעימה . לא ממליץ . לצערי הרב.
יובל רוזנטל
התקשרנו והזמנו שתי פסטות, לבוא לקחת. המוכר אמר "וואי וואי, טוב 10 דק" וניתק. 20 דק לאחר מכן הגענו לסניף סגור, וכשהתקשרנו כמה פעמים נאמר לנו שהמוכר יצא לעשות משלוח כי אין לו שליחים. כשלבסוף הוא הגיע, חימם לנו שתי פסטות שיצאו דוחות. בקיצור, חצי שעה של המתנה= לילה על האסלה!!! *תגובה למנהל* למנהל החמוד שמאיים בתביעה על כל ביקורת שלא לטעמו אל תצפה שיגיעו אלייך לקוחות! את הביקורת שלי קיבלת גם פה וגם בeasy וwolt אני מחכה לתביעה! רק תן לי אולי לחדש לך? ביקורת נועדה בדיוק לזה! מקווה שאף אחד לא יעז להתקרב למקום הזה זאת טעות ענקית אוכל מזעזע שירות מזעזע ומענה עוד יותר
gil shemesh
לא חושב שהייתה פעם אחת שהזמנו והכל היה בסדר. פעם היא לפחות הייתה ממש טעימה אבל בפעם האחרונה גם הייתה קרה וגם הייתה קצת חסרת טעם, הלחם שום בכלל הרגיש כמו עוד קצה של הפיצה. עריכה לתגובה של בעל המסעדה: זכרתי שהיה טעים ורציתי לתת צ׳אנס נוסף, חשבתי שעם המעבר לשירות של וולט אולי משהו השתנה אבל לא רק שהשירות נשאר גרוע גם הפיצה ממש ירדה באיכות ובטעם עד כדי כך שהרגשתי צורך להשאיר ביקורת. כפי שנראה מתגובות על המסעדה לא נראה שיהיה שיפור אלא להיפך. במקום להפנים ביקורות הוא בוחר לענות בגסות ללקוחות לא לא מרוצים. תוהה האם זו הסיבה לעיכובים במשלוחים…
Osnat Peretz Shemesh
נתנו הרבה צ'אנסים וכל פעם מתאכזבים אז זו הייתה ההזמנה האחרונה שלנו. הפיצה כמעט תמיד מגיעה קרה, היא דקה בקטע מוגזם (משפחתית לא תשביע אפילו זוג), הלחם שום היה חסר טעם. הגיע שרוף, יבש וקשה עם שומשום וקמצוץ שום שלא מורגש. לא נזמין שוב. עריכה: הבעלים השאיר כזו תגובה חיננית לביקורת (קצת מקריפ הסטוקינג אחרי מגיבים באינטרנט, במקום נגיד לקרוא את הביקורות ולהגיד 'וואלה אולי יש לי מה לשפר') אז הייתי חייבת להוריד לכוכב אחד ולמחוק גם את המחמאה הבודדת שהוא זכה לקבל ממני :) פשוט היה לי ממש דחוף לערוך את הביקורת בת ה-5 שנים המקורית שלי שהייתה טובה, שלא חלילה מי שקורא פה יעשה את הטעות שלנו. שמחתי לעזור!
שרית שרית
שינה תפריט לגמרי. אכלנו פה שנים. באנו היום אחרי הרבה זמן. הפיצה הייתה קשה. סוג הגבינה השתנה. לא טעים. תפל. הפסטה, שבכלל לא שאל איזה סוג לשים, רק שם לי פסטת צינורות רגילה... היה תפל כל כך. לא נהנו ולא נחזור עוד כששיניתם והורדתם את כל חומרי הגלם. גם הבעלים מאחורי הדלפק יכול להיות יותר נחמד... תגובה לבעלים: שום דבר שכתבתי לא היה שיימינג, מבחינה חוקית, מלבד חוות דעת על ארוחה במסעדה. לשם כך קיימים ביקורות מסעדות..... תתחיל בתביעה יצוגית כלפי כל כך הרבה ביקורות גרועות פה.... במקום לקחת לתשומת לב ולשנות, התגובה.... אתה לא מאיים ולא מפחיד, במיקרה אתה מדבר עם מישהי שמקורבת להמון עורכי דין ומכירה את החוק. את האיום המוכר בתביעה לא שמעתי עדיין מאף בית עסק, שקיבל ביקורת גרועה. אתה בהחלט הראשון... אל תדאג, לקוחות של שנים, אהבנו מאד בעבר, לא נבוא יותר. תגובה כזאת בטוח לא תגרום לשינוי גישה