לה פרנצ׳י - מסעדה חלבית במרינה אשקלון

חוות דעת על לה פרנצ׳י - מסעדה חלבית במרינה אשקלון

Daniel

19.08.2023

ממה נתחיל, הגענו למקום אחרי תגובות מפרגנות בגוגל, האוכל היה ברמה מאוד נמוכה, קיבלנו פסטה חסרת טעם דבוקה אחת לשניה בנוסף הזמנתי לימנונע גרוס קיבלתי חתיכות שחורות של נענע בתוך המשקה שזה אומר שהנענע הייתה לא טריה בלשון המעטה, בתהליך ההזמנה הזמנו דברים שנאמר לאחר מכן שאין אותם ונגמרו וכבר אחרי שהזמנו מנה כעבור 5 דקות יוצא המלצר ומעדכן שגם אותה אין במלאי, היו בלחץ 3 שולחנות תפוסים במסעדה והמנות יצאו לאט כאילו המקום מלא עד אפס מקום, לא שאלו לחווית לקוח..מקום שאסף גרניט צריך לעלות סרטון עליהם, שירות חובבני אוכל יותר והמחיר.. מחיר של מסעדת משלין, בכנות חברים תעשו בדק בית כי בקצב הזה הסיכוי שלכם לשרוד הוא אפסי.

לידור

23.07.2023

אחרי שקראתי ביקורות בכמה מקומות הגעתי למסעדה בפעם הראשונה עם הבת זוג שלי ופגשנו בבינימין, בחור אדיב עם יחסי אנוש מדהימים. והאוכל? כמו שאתם יכולים לראות בתמונה הכל טרי טעים, זמן המתנה קצר מהרגיל. נוף רומנטי מהקומה השניה במסעדה. המחירים היו הוגנים לגמרי ושווים את איכות האוכל. בנימין מאחל לך הצלחה ופרנסה בשפע בעזרת ה׳ אתה בן אדם מדהים! ללא ספק אחזור שוב

Rachel

29.06.2023

הגענו שתי חברות בשעת אחה''צ למסעדה שהנוף שלה למרינה מרחיב את הנפש. מרגע שנכנסנו הרגשנו את החמימות של בעל המקום, בנימין, ושל נועם המלצר. זאת חוויה נדירה בימינו, להכנס למסעדה ולהרגיש רצוי באמת, שיש אנשים שאוהבים את מה שהם עושים ושאכפת להם מהחוויה של האורח. כשהגענו לשלב של האוכל- פשוט נהננו. הכל היה טרי, מוגש בנדיבות, אסטתי וטעים. היינו שם כמה שעות והרגשנו בבית. יצאנו כשהשמש שקעה עם חיוך גדול ורצון לחזור למקום המתוק הזה כשנהיה שוב באיזור!

שירלי גבאצי

28.06.2023

חגגנו שם לילדה בת מצווה היה מדהים, הנוף משגע כל האורחים התלהבו. היה טעים ברמות. רק חשוב לבקש שלילדים קטנים יהיו מנות מוכנות מראש כדי שלא יצטרכו לחכות טעות שלי שלא ביקשתי. ותבקשו סיגר דגים הוא הכי טעים שאכלתי אי פעם.

maria kz

16.05.2023

אכלנו בפתיחה מנת לחם שהגיע לחם שום עם מטבלים והיה בסדר. עיקריות לקחנו פיצה מרגריטה - לא מומלץ פיצה כי הבצק לא הכי קראנצ׳י והרוטב הכיל בתוכו אורגנו יבש - מה שהרגיש כמו פיצה ביתית מהתנור. פסטה השף - הייתה מנה טעימה. סלט בולגרית ללא בצל וללא גרעיני חמניה - הם גם כן טעים. פסטה פונגי פטריות - הייתה בסדר. בגדול ממליצה על המיקום כי זאת המסעדה הכי אינטימית במרינה, לצערי הבעלים לא דאג לתת לזה את האווירה בעיצוב. האוכל סבבה, מחירים כמו בשאר המסעדות. האם אחזור? כנראה שלא. את החוויה שלי כבר עברתי.

עסקים נוספים בקרבת מקום ללה פרנצ׳י - מסעדה חלבית במרינה אשקלון

אפשרויות שירות
ישיבה בחוץאיסוף מחוץ לחנותמשלוח ללא מגעמשלוחיםאיסוף עצמילאכול במקום
מאפיינים אחרים
קהל: קבוצותתכנון: ניתן להזמין מקוםמתקנים: שירותיםתשלומים: כרטיסי אשראימאפיינים בולטים: קוקטיילים מעולים