מלון אקויה | Akoya Hotel

בית מלון באילת

תמונות ממלון אקויה | Akoya Hotel

חוות דעת על מלון אקויה | Akoya Hotel

  • תמונה

    אלאא כריים

    31.08.2023

    אין קבלת פנים טובה, ההתנהגות עם האורחים ממש כמו שאתה בבית משפט. ארוחת בוקר תת רמה, כל יום אותה ארוחת בוקר אין שינויים, אותה קופסה מכילה אותה עוגה ריקה עם ריבת תות וחמאה בצד וזהו…!!!!!!!!! כניסת המלון לא כל כך נקייה , אין מקום טוב לחנייה, ואם אתה רוצה לחנות בחניון שמתחת למלון חייב לשלם כסף רק במלון זה שילמתי על התינוקות שלי ששתיהם מתחת לגיל שנתיים שלהפך במלונות אחרים נתנו להן קופונים ומתנות, שבסוף הם ילדים ויותר נכון שהם תינוקות שלא שוברים את המלון ומכריזים על פשיטת רגל צריך שיקבלו את התינוקות ויבטיחו אותם מיידי!!! כמתנה מהם, כדי שירוויחו אורחים ולא ההפך!!.. רק מה שמצאתי טוב במלון זה הוא השקט בין החדרים !!!!!!!!!

  • תמונה

    Hji Hji

    26.08.2023

    קודם כל אין קבלת פנים טובה, ההתנהגות עם האורחים כמו שמתנהגים בבית משפט, ממש כמו שאתה עומד מול חוקר, ארוחת בוקר תת רמה, כל יום אותה ארוחת בוקר אין שינויים,ואין מובחר, אותה קופסה מכילה אותה עוגה ריקה עם ריבת תות וחמאה בצד וזהו…!!!!!!!!! כניסת המלון לא כל כך נקייה , אין מקום טוב לחנייה, ואם אתה רוצה לחנות בחניון שמתחת למלון אתה חייב לשלם כסף על כל לילה עומד בה הרכב בתוך החניון כמו כן, בכל המתקנים בישראל וגם בכל המלונות שביקרתי באילת בלעד מלון זה..! לא שילמתי על התינוקות שלי שלהפך נתנו להן קופונים ומתנות, לעומת מלון זה שמתנהג בכעס אם ראה ילדים לא רשומים, שבסוף הם ילדים ויותר נכון שהם תינוקות שלא שוברים את המלון ומכריזים על פשיטת רגל צריך שיקבלו את התינוקות ויבטיחו אותם מיידי!!! כמתנה מהם, כדי שירוויחו אורחים ולא ההפך!!..

  • תמונה

    dror golan

    25.08.2023

    מלון יפיפה חדש,כרגע אין חדר אוכל אבל מקבלים א. בוקר שכוללת קרואסון , לחם,חמאה ,ריבה,מיץ תפוזים וחלב לחדר עד השעה 11.0 בבוקר. בריכה יחסית קטנה. המחיר סביר כרגע[אוגו' 23'] ביחס למלונות אחרים. סה"כ לא צריך יותר מזה למי שיוצא לאכול בחוץ. נ.ב צמוד ללב הרחב,פיצה מטר ומיני סופר

  • תמונה

    ליאור

    17.08.2023

    כשזה טוב אז גם צריך לפרגן. הגענו ביום ראשון ב13/8 .. סוג חדר פרמיום עם מרפסת .חדר ענק . הכל חדש .. מרפסת פצצה . נוף מדהים .. קרוב להכל . סופר צמוד למלון .. קניון אילת 2 דקות הליכה . מסעדת בשרים צמודה למלון . חשבנו שהארוחת בוקר הקלה שלהם תהיה סתם... אבל היא ממש לא !!! 2 קראוסון + 4 לחמניות ,ריבה ,חמאה ,2 תפוזים וחלב ! והאמת .... מספק מאוד לפתוח ככה את הבוקר.קנינו דברים מהסופר והכנסנו למקרר . יש גם מכונת קפה עם קפסולות קפה + קפה שחור ותה . מיזוג מצוין מקפיא את החדר ב2 דקות . יש למלון חניה חינם בחניית עפר הצמודה למלון ממש דקה הליכה . הולכים לקבלה ומבקשים את הטופס למילוי . ממליץ לקחת את חדר 509 . השירות מעולה .. לורל מהשירות לאורח פשוט מדהימה . חגית מהקבלה היא הדבר היחיד שאפשר להגיד שהיה קצת מאכזב מבחינת שירות . בריכה סבבה .. באמצע שבוע לא עמוסה ,להפך... כמעט ריקה . בסוף שבוע היא עמוסה עזבנו ביום חמישי וכבר ראינו את העומס . בקיצור .. בשביל מלון חדש ובהרצה!!! באמת שהיה שווה כל שקל . נחזור ללא ספק .

  • תמונה

    ליאור זנו

    18.07.2023

    התארחנו במלון בשבוע שעבר, כשהגענו למלון נאמר לנו שארוחת הבוקר מוגשת לחדר והיא קונטיננטלית. מה זה אומר? שמגיעה אלינו קופסה קטנה עם שתי לחמניות יבשות, שני קרואסונים, ריבה קטנה, חמאה קטנה, חלב ומיץ תפוזים בבקבוק קטן. בנוסף, היינו בהלם שלקחו לנו כפיקדון 500 שקלים על כל חדר (דבר שחובה לציין לפני כי כמעט לכולנו היה כרטיס דיירקט ושנדע להיערך עם הכסף בהתאם). באחת מהפעמים שנכנסו למלון שאל אותנו המאבטח בנות כמה אנחנו ואם באנו עם ההורים. כשהוא שמע שאנחנו בנות 20 טען שהכניסה למלון מגיל 24 ומעלה… דבר שלא צויין ולא נאמר בשום מקום!! המלון נמצא בתהליך בנייה וזה מורגש בכל פינה. בכל כניסה ויציאה מהמלון בודקים אותך במיליון עיניים ונותנים הרגשה לא נעימה. הצעה לייעול- צמידים לזיהוי. הבריכה במלון מאוד קטנה. לגבי החדרים- אין מה להגיד, רמה גבוהה. רק חבל שבאתר מצויין שיש מייבש שיער וכשמגיעים למלון מגלים שצריך להזמין אותו לחדר. יש גם חניה למלון, אבל כמובן שהיא עולה 60 שקלים ליום. הצוות היה קשוב ומקסים, המיקום נדיר וקרוב להכל, אבל למלון הזה כנראה שלא אחזור.

עסקים נוספים בקרבת מקום למלון אקויה | Akoya Hotel

(4.65)
מסעדה

הלב הרחב

מסעדה באילת

חיל ההנדסה 6, אילת

Supermarket 24 hours

חנות מכולת באילת

אילת
(4.15)
מסעדה

Halev Harachav Steak House

מסעדה באילת

חיל ההנדסה 20, אילת
(4.56)
לינה

אכסניית אנ"א אילת HI Eilat Hostel

לינה באילת

דרך מצרים 18, אילת, 8810101

דירות נופש באילת - פאלמורה

דירת נופש באילת

טופז, אילת

סופה במדבר טיולי ג’יפים

יעד תיירותי באילת

שופרון 233c, אילת

מלון אריאה

בית מלון באילת

אילת, 8811602

קלאב הוטל אילת

בית מלון באילת

דרך הערבה, אילת

סופרמרקט פון הום

חנות מכולת באילת

הבז, אילת

וילה טוסקנה

בית מלון באילת

טופז 3, אילת

מלונות בקרבת מקום למלון אקויה | Akoya Hotel

מלון אריאה

בית מלון באילת

אילת, 8811602

קלאב הוטל אילת

בית מלון באילת

דרך הערבה, אילת

וילה טוסקנה

בית מלון באילת

טופז 3, אילת

וילה הים האדום

מלון ריזורט באילת

משעול לשם 13, אילת

AMDAR Hostel- אכסניית אמדר

בית מלון באילת

דרך יותם 1, אילת, 88000

וילה לגונה אילת

בית מלון באילת

משעול אודם 2, אילת

מלון עדי

בית מלון באילת

טופז 6, אילת

בתי נופש אמדר

בית מלון באילת

אבני חושן 22, אילת

דירות נופש סטאר

בית מלון באילת

אבני חושן 30, אילת

בית במפרץ

מלון ריזורט באילת

אילת

מאפייני העסק

Amenities
Wi-Fi בחינםחניה חינםנגישבריכההעישון אסור

מיקומו של מלון אקויה | Akoya Hotel באילת

הצג מפה