באתר Zips אנחנו מאמינים שהדירוג האמיתי של העסק הוא הרבה יותר מאשר ממוצע הדירוגים שהוא קיבל באינטרנט.
על מנת להציע לך דירוג אמין ולאפשר לך לבחור עסקים ונותני שירות באופן מושכל, אנו משתמשים בטכנולוגיה מתקדמת עם אלגוריתם שמשקלל את הפרמטרים הבאים:
ביקורות גולשים: התוכן, האיכות והעיתוי האקטואלי של כל ביקורת.
ניתוח טקסט של דירוגים: ניתוח הטקסט של כל ביקורת, באופן שמבין את החוויה האמיתית של המבקרים בעסק.
דירוגים: הכמות, הטווח והאיכות של כל דירוג.
כך לדוגמה, עסק שמקבל גם ביקורות טובות וגם ביקורות שליליות, יקבל באלגוריתם שלנו ציון נמוך ביחס לעסק שמקבל רק ביקורות טובות.
הציון הסופי של zips נותן לך את הדירוג האמיתי של העסק, ומאפשר לך להשוות בינו לבין עסקים ונותני שירות באותה הקטגוריה.
רונית אבידור
הכל מושלם. החדרים מפוארים, נקיים, עיצוב יוקרתי. ארוחת הבוקר מגוונת ברמה הכי גבוהה שיש. ארוחת הבוקר הכי מושקעת שיש, הכל טעים, מבחר עשיר של גבינות, ירקות, קינוחים, קפה טחון במקום, תבשילי פסטה מוקרמים, דגים, פשטידות, ירקות מבושלים, מגוון של סלטים, לחמים. מעדנים, שתיה קרה וחמה והכל הכל טעים. מעלית שקופה שעולה יורדת את 12 הקומות, הכל מפואר. לא חידשתי, זה די ידוע שמלון מלכת שבא נמצא בטופ של המלונות בישראל. ❤️🍷
hen avrahmi
הגעתי עם משפחתי יום לפני ערב ראש השנה 8 אנשים, ביקשנו חדר עם מרפסת פונה לבריכה. קבלת פנים מכובדת עם גלידה, עמדות שתייה, פירות ועוגיות במגוון רב. יש לציין שקיבלת החדרים היתה ממש מהירה, הנציג בקבלה היה אדיב ומנומס, החדרים מרווחים ונינוחים, אוכל ברמה גבוהה מאוד, מנות עשירות, התייחסות לאלרגים למיניהם(עמדה ללא גלוטן), מיקום מצויין קרוב לכל מקום. בריכה נחמדה לא ענקית אך מסביב כיסאות נוח רבים לא שבורים ( כמו ברוב המלונות). שירות חדרים מעולה, שירות אדיב בקבלה ( מתקשרים לבדוק אם קיבלת את אשר ביקשת). נחזור לכאן בטוח! תודה רבה תמשיכו ברמת השירות הגבוהה ביותר, שנה טובה וחג שמח!
daniel
חוויה מעל הממוצע. לפי השמועות המלון התדרדר עם השנים מאז שהילטון עזבו את הבעלות, ונראה שהשמועות נכונות. נתחיל בחיובי המלון מפואר ומתוחזק, אוכל נהדר, שקט, ממוזג, מרווח, אטרקטיבי ובמיקום אידיאלי. השלילי כמובן השירות. בתור אדם שרגיש ללקטוז, בארוחת הבוקר הייתי צריך לעמוד 20 דקות לבריסטה בחדר אוכל כדי שתכין לי קפה עם חלב דל לקטוז כאשר בכל מלון יש חלב דל לקטוז ושיבלות במקרר המעדנים (חייב לציין שנגמר החלב וכשהגיע תורי אמרה לי תשתה מיץ) ואם מדברים על הבריסטה- אין כוח אדם. כשאדם לידי שאל את אחד העובדים מדוע אין עוד עובד בבריסטה נאמר לו שהיום הם לא רוצים לעבוד. בכלל, החדר אוכל מלא בעובדים זרים שלא מדברים עברית, וכדי לרצות משהו הייתי צריך להיעזר בבן הזוג שלי שיודע רוסית. בנוסף, אין מספיק מקומות ישיבה מחוץ למלון באיזור הבריכה ואין אוורור מינימלי כמו מאוורר בחוץ בחום האילתי. שירות החדרים הגיע פעם אחת ורק אחרי שמבקשים הם מגיעים, ובכלל לא היה פותחן בקבוקים חד פעמי (שאמור להגיע בכל חדר), הייתי צריך לרדת לקבלה כדי לבקש וכדי שיגידו לי שלא ניתן לקבל פותחן אחרי השעה 22:00 כי הרום סרוויס לא פועל. כמובן שיום לאחר מכן התקשרתי לרום סרוויס בשעה 20:00 כדי שיגידו שהשירות כדי לקבל פותחן עולה 15 שקלים, אז הייתי צריך לחפש אחד בעצמי.
ELI MALKA
1. החדרן נכנס פעמיים לחדר שלנו ללא רשות, הוא פשוט פתח את הדלת, וכשראה אותנו התנצל, נראה שזה לא נעשה בתום לב. כשפנינו לקבלה הפקידת קבלה לא הייתה נראית מופתעת. ביקשנו לשוחח עם ההנהלה והם לא חזרו אלינו. הבת שלי חששה מאוד ולא רצתה להישאר במלון כי אדם זר נכנס אליה לחדר. 2.לא ניקו לנו את החדר ביום שישי לא נחזור למלון
amjad harb
שלום לכולם, אני התארחתי במלון מלכת שבא ביחד עם אשתי ושני ילדים ויחד איתנו התארחו עוד משפחה זוג ותינוקת, מראשון עד חמישי בשבוע שעבר. החופשה הייתה מושלמת. המיקום של המלון, השירות, הניקיון והחדרים. ומי שגרם לחופשה להיות באמת מושלמת היא אישה אחת מקסימה בשם אהובה. את אהובה פגשתי בקבלה תוך כדי שאני עושה צ׳יק אין ומדבר עם הפקיד בקבלה הבחנתי באישה שעומדת בצד ומקשיבה ולפתע היא ניגשה אלינו והציגה את עצמה בשם אהובה ומאותו רגע החופשה שלנו קיבלה טעם אחר. היא טיפלה בנו, סייעה בכל אשר רצינו, בזכותה קיבלנו חדרים מרווחים ובמיקום מצויין. היא פשוט הפכה את החופשה שלנו למושלמת. אציין שזו הפעם השלישית שאני מתארח במלון וזו הפעם הכי טובה שהייתה לי והכל בזכות אהובה. מודה ומעריך, מלון מלכת שבא זכה באהובה ובגדול. 🙏