רויאל ביץ' אילת

בית מלון באילת (Royal Beach Eilat)

תמונות מרויאל ביץ' אילת

חוות דעת על רויאל ביץ' אילת

  • תמונה

    Laura Becker

    17.09.2023

    הגענו למלון זה בעקבות ביקורות טובות עליו אך האכזבה היתה גדולה לצערי. זה התחיל ממרכז ההזמנות -מעבירים אינפורמציה לא נכונה,מבלבלים ומתבלבלים ואחכ מבזבזים המון זמן בצק אין על טעויות שלהם, האוכל טעים מאוד אך שירות המלצרים( צעירים ולא מקצוענים) וניקיון סביבת השולחן ( שקיות קטשופ ופירורים מליל אמש)טעון שיפור. החדרים נעימים אך גם כאן הניקיון לא עד הסוף. פנינו לאחראים ובאמת הביעו רצון לעזור ולשפר, אך בפועל מסכמת חופשה יקרה מאוד באכזבה מהמלון.חבל מאוד

  • תמונה

    ‪Guy Hai Peretz (‫גיא חי פרץ‬‎)‬‏

    09.09.2023

    שירות מזעזע מלבד מישהי אחת בשם בר אם אינני טועה אשר ניסתה לסייע לנו במציאת חדר אחר, מה שהם מציגים בחדר הם לדעתי הצגה מוטעית באתר שלהם כאשר מוצג כסוג של סוויטה (חדר משפחה) עם חדר נוסף. בדיעבד זרוקות שתי מיטות בכוך בכניסה, וזה הכל. לא באמת שווה את המחיר (שווה ערך לסוויטה מפוארת באריאה) הזדעזעתי מהשירות, הזדעזעתי מחוסר החניה המוחלט שיש שם (מעל שעה וחצי חיפוש חניה ברדיוס של 5 ק"מ) ולא מבין מה יוקרתי כ"כ במלון הזה. לא ממליץ.

  • תמונה

    Nitzan Soreq

    09.09.2023

    בעבר המלון היה נהדר. אנחנו משפחה גדולה, לקוחות קבועים. השהייה הפעם במלון הייתה מתחת לכל ביקורת. גועל נפש. החל מנקיון החדרים - שלא היה. הכיסאות היו מלאים הכתמים. היו שערות בשירותים והשטיחים היו מטונפים. וכמובן, שלא לרגע אשכח את החתולים שהיו בחדרי האוכל. נמשיך ב"חינגה" שהתחוללה בבריכה. לקוחות ממלונות שונים הוכנסו לבריכה על ידי לקוחות מהמלון. הפעילו מוזיקה הקולי קולות בבריכה, שתו אלכוהול. ללא הרף בתוך הבריכה ועישנו בעודם בבריכה. חוסר התחשבות וחוסר אחריות מצד המלון. המצילים לא "התעסקו" איתם כי חששו וכי לא שמו עליהם וגם האבטחה חילקה להם כיפים והעבירו איתם צחוקים במקום לדאוג לרווחת כל לקוחות המלון. התלוננו לקבלה והסברנו את הסיטואציה למעלה משלוש פעמים! ובכל זאת, אף אחד לא עשה דבר. יתרה מכך, לקחו את מספר החדר שלי ושל מתלוננת נוספת מהמלון - ציפינו לקבל עידכון, יחס משהו... וכלום. לסיום סיומת, מנהלת המשמרת מולה התלוננו לא הייתה בקבלה בסוף היום כשבאתי לבדוק מה נעשה בנושא ועל כן הגיע לשוחח איתי מנהל המשמרת הנוכחי. הוא התכוון איתי טוען שזה נפתר על אף שהוא לא היה בבריכה ועל אף שחזרתי ואמרתי שעד סוף היום זה המשיך וישנם אנשים נוספים שיוכלו להעיד. הוא ביטל את דברי בזלזול. אמרתי לו "אתה אמור לדאוג שלקוחות המלון יהיו מרוצים" והוא בתגובה אמר "אני לא צריך לרצות אף אחד". כאן הבנתי שבאמת אין עם מי לשוחח. מלון שהיה מוצלח והפך לפח. מזעזע.

  • תמונה

    רונן אבהר

    07.09.2023

    התארחנו רעייתי ואני במלון במסגרת נופש חברה. מלון ברמה גבוהה, מיקום מרכזי ומנצח, 5 מעליות שנותנות מענה מצויין, אנשי שירות וקבלה, קונסיירז' וניקיון אדיבים ותמיד מחייכים ונכונים לעזור. חזרנו עם תחושה של עוד. רק 2 הערות/הארות: ראשית, על אף שהדבר אסור בחוק ועל אף שיש שלט מאיר עיניים , כל מי שחפץ לעשן בבריכה מעשן כאוות נפשו בלי טיפת התחשבות בזולת. המלון מצידו אינו עושה דבר וחצי דבר כדי למנוע או לפחות להסביר את האיסור. לעיתים הרגשתי בתוך עננה של ריח סיגריות חונק....דבר שמאוד גרע מחווית המלון והחופש. שנית, כדאי מאוד שבחדר האוכל ישימו קינוחים ללא סוכר לטובת הסוכרתיים. כמו גם שלט באותיות גדולות כי מדובר בעמדת בקינוחים ללא סוכר. כך לא נחפש ונשאל היכן היא. מעבר לכך....חוויה מושלמת ומומלצת. לא לחינם נחשב המלון הטוב באילת.

  • תמונה

    Barak Katz

    07.09.2023

    קיבלנו חדר מלוכלכך (גושים של שערות בחדר אמבטיה) ובנוסף המים במקלחת לא ירדו. גם לאחר שהודענו בקבלה על הבעיה והבטיחו שיצרו איתנו קשר ממחלקת יחסי ציבור אנחנו אלה שהיינו צריכים לרדוף אחרי הנציגות של יחסי הציבור. גם חדרים מטונפים וגם שירות מתחת לכל ביקורת. חשבנו שמדובר במלון 5 כוכבים אבל בפועל הוא ממש לא ברמה הזאת.

עסקים נוספים בקרבת מקום לרויאל ביץ' אילת

אמריקן איגל

חנות בגדים באילת

Royal Beach Boardwalk, אילת, 88000
(4.08)
מסעדה

La Plage

מסעדה באילת

דרך פעמי השלום 21, אילת

Mia

בית קפה באילת

דרך פעמי השלום 23, אילת

Foot locker

חנות בגדים באילת

טיילת רויאל ביץ', דרך פעמי השלום, אילת

בי אילת

בית מרקחת באילת

דרך פעמי השלום, אילת

ראנץ' האוס

מסעדת בשרים באילת

אילת

Royal beach lounge

טרקלין באילת

דרך פעמי השלום 23, אילת
(3.40)
מסעדה

תמרינד

מסעדה באילת

דרך פעמי השלום 23, אילת

ארומה

בית קפה באילת

אילת
(4.56)
פאב

פאב המאנקיס

פאב באילת

דרך פעמי השלום 23, אילת

מלונות בקרבת מקום לרויאל ביץ' אילת

רויאל גארדן

בית מלון באילת

88000, אנטיב 5, אילת

מלון מלכת שבא

בית מלון באילת

אנטיב 8, אילת, 8851016

ישרוטל ספורט קלאב

בית מלון באילת

דרך הים, אילת

דן אילת

מלון ריזורט באילת

אילת, 88101

מלון ישרוטל לגונה

בית מלון באילת

Isrotel Lagoona, אילת

Hotel Now Eilat | מלון בוטיק נאו אילת

בית מלון באילת

הים 5, אילת, 01284

הרודס ויטאליס

מלון ריזורט באילת

הים 8, אילת, 8808000

ישרוטל ריביירה קלאב

בית מלון באילת

אנטיב, אילת

מאפייני העסק

Amenities
Wi-Fi בחינםארוחת בוקר בחינםחניה חינםנגישבריכה חיצוניתכולל מיזוג אווירמכבסהמרכז עסקיםמתאים לחיות מחמדגישה לחוףשירות חדריםמתאים לילדיםמסעדההסעות לשדה התעופהג'קוזיספאמכון כושרברהעישון אסור

מיקומו של רויאל ביץ' אילת באילת

הצג מפה