באתר Zips אנחנו מאמינים שהדירוג האמיתי של העסק הוא הרבה יותר מאשר ממוצע הדירוגים שהוא קיבל באינטרנט.
על מנת להציע לך דירוג אמין ולאפשר לך לבחור עסקים ונותני שירות באופן מושכל, אנו משתמשים בטכנולוגיה מתקדמת עם אלגוריתם שמשקלל את הפרמטרים הבאים:
ביקורות גולשים: התוכן, האיכות והעיתוי האקטואלי של כל ביקורת.
ניתוח טקסט של דירוגים: ניתוח הטקסט של כל ביקורת, באופן שמבין את החוויה האמיתית של המבקרים בעסק.
דירוגים: הכמות, הטווח והאיכות של כל דירוג.
כך לדוגמה, עסק שמקבל גם ביקורות טובות וגם ביקורות שליליות, יקבל באלגוריתם שלנו ציון נמוך ביחס לעסק שמקבל רק ביקורות טובות.
הציון הסופי של zips נותן לך את הדירוג האמיתי של העסק, ומאפשר לך להשוות בינו לבין עסקים ונותני שירות באותה הקטגוריה.
ליבנת אמשקשוילי
התארחנו בחדר סופריור החדרים לא שיא הנקיים… מבחר בחדר אוכל מצומצם והאוכל ברמה של אחסניה, פנקייקים ודברים שילדים אוהבים נגמרו כבר ב9 בבוקר כשהחדר אוכל פתוח עד 10:30, המלון עצמו מרגיש מאוד ישן, אין חדר כושר, הבריכה קטנה ברמות כאילו זה גיגית, תמורה מאכזבת לכסף! ברמה שאם מוסיפים 500-600 ש״ח למחיר ששלמנו אפשר להנות באילת ממלון הרבה יותר איכותי
Ela Lebovich
אחלה מלון תמורת המחיר ששילמנו. יש חדרים גדולים למשפחות. נוף מעולה לים . מיקום מצוין, קרוב להכול. שירות בקבלה היה מעולה. כל יום ניקו את החדר והחליפו מגבות. יצאנו מרוצים .
Sofi Mor
המלון ממוקם ממש במרכז הטיילת וזה כמעט היתרון היחיד שלו. חדרים מלוכלכים. קיבלנו החדרים רק ב- 15:45. המזגנים בלובי בקושי מורגשים. במסדרונות החדרים אין מיזוג. היה תור ארוך לארוחת בוקר. הצוות אדיבץ הבריכה כיפית והאוכל סביר למלון 4 כוכבים.
amir kordelas
תמורה טובה יחסית לכסף. המלון ממוקם במיקום מעולה. רמת החדרים טובה והחדר נקי יחסית, אך במקלחת יש מספר מקומות עם עובש (לא מפריע כי יש גם אמבטיה שהייתה נקייה). בנוסף, המזגן בחדר דורש הרבה התעסקות. חשוב לציין כי בשעות הלילה שומעים את הקולות שרצים במסדרון. המיטה הזוגית נוחה מאוד אך הספה הנפתחת לא נוחה בכלל ומלאה בגבשושיות. חדר האוכל נקי ויש מבחר לא רע של מנות בבוקר ובערב והאוכל די טעים. האווירה בחדר האוכל טובה ולא המונית מידי גם כשהמלון היה בתפוסה מלאה. מה שכן, בארוחת הערב אין שתיה מלבד מים. הבריכה קטנה יחסית וכשמגיעים בשעות העומס אין מקום לשבת או לשחות. הבאר בבריכה קיבל תשלום במזומן בלבד ולא באשראי. אין אופציה לרשום על החדר כי הוסבר שמדובר על חברה חיצונית, אבל השירות מהיר והמנות משתלמות יחסית. אין כמעט חנייה במלון. אנשי הצוות בקבלה חלקם לא נעימים. היה מקרה עם חניה במלון שהייתה פנויה וחמי וחמותי המחזיקים בתעודת נכה, הושפלו על ידי הקב"ט בגלל שהייתה מישהי אחרת שצעקה יותר חזק (ללא תעודת נכה). בתמורה, מנהלת הקבלה הציעה פיצוי שהשווי הכספי שלו הוא 17 שקלים (חיסכון של פאנגו). חבל שהמקרה הזה העיב על חופשה שלמה ונתן לנו טעם מר מאוד.
Liel Mizrahi
מלון מצוין שירות טוב עד החדר חדר אוכל טוב עם מגוון רחב של מאכלים בריכה 1 גדולה שמספיקה לכולם מקום חנייה קצת קטן אז אפשר למצוא בסך הכל מקום מצוין והייתי חוזר לנפוש במלון