מלון דן פנורמה אילת

בית מלון באילת (Dan Panorama Eilat Hotel)

9.8

מלון דן פנורמה אילת

Beach Area, Hotels Zone , North, אילת, 88000, ישראל
( ? )

תמונות ממלון דן פנורמה אילת

חוות דעת על מלון דן פנורמה אילת

  • תמונה

    זאב ברני

    12.09.2023

    ביום הראשון שלנו , הייתה הופעה חיכיתי ביחד עם הבן שלי וההופעה בוטלה . אך להפתעתי אחת מהבנות של צוות בידור , הגיעה אלי ואמרה לי כמחווה שחיכנו הביאה לנו שוברים של פינוקים מהבר של הלובי. הופתעתי ממש לטובה על הכוונה שלה. בשבילי זה שרות , שעוד נוסיף את היחס המדהים של כל צוות המלון . רמת הנקיון גבוהה. יחס עובדי מצויין. הכל נקי. האוכל מצויין יש מבחר גדול. יחזור למלון לחופשה הבאה שוב.

  • תמונה

    Moshe Medyoni

    11.09.2023

    אנחנו קבוצה גדולה של אנשים, ארוחת הערב באיכות נמוכה מאוד: בשר צלעות בלי טעם ובאיכות נמוכה, אסאדו יבש וקשה, פרגיות בלי טעם, מוקפץ יבש, דג טונה יבשה ובלי טעם.... ופה הפסקנו לנסות ויצאנו 12 אנשים לאכל בחוץ. ב2 חדרים המזגן לא עבד - טופל מידי(לזכות הצוות). ריח של סיגריות בחלק מהחדרים. וכל זה ביום הראשון מתוך שלושה. מחכים לתגובה של המלון, הועבר כמובן למנהלת המשמרת. צוות נחמד ונראה משתדל אבל לתגובתו פעם ראשונה שהם מקבלים פידבק כזה על האוכל, יועבר לצוות המטבח. יש לנו עוד כמה ארוחות להעביר במלון, 🤞בתקווה לשפר את חוות הדעת, אם לא אז ממליץ בחום להתרחק מהמלון הזה בעיקר בכל מה שקשור לאכל. *עריכה 11.9.23 יום לאחר הביקורת שנרשמה נוצר קשר ע"י וביוזמת צוות המלון. אני הסברתי את גלגול התהליך שהתחיל בשיחה עם הטבח - שאמר עם הראש זה מה יש, המשיך לקבלה ומשם גם לאחראית המשמרת שרשמה את הדברים ואליהם הצטרפו עוד 3 אורחים שונים ששמעו על הדרך את שאמרתי והוסיפו את שלהם. עם יצירת הקשר נפגשתי עם נציגה של המלון וניתנו דוגמאות. היום אני חייב לציין שמורגש שינוי בטיפול באוכל - אתמול לא היה פלפל ולא מלח, לא תיבול לסטייק והיום יש! האוכל היה בסדר, אבל מה שממש היה יפה וגרם לי לשנות את הציון הוא השרותיות של הצוות והאכפתיות. אין ספק שבסוף הצוות פה באמת מנסה לתת חוויה טובה. תודה על ההתיחסות המהירה לביקורת, על הרצינות והרצון להשתפר.

  • תמונה

    jamal sabeq

    11.09.2023

    זו הפעם הראשונה שהתארחנו, עם החברים שלי, במלון והחוויה יוצאת מן הכלל בעיקר מהסיבה שצוות המלון, החל מהזוטר ועד הבכיר ביותר, זמינים, קשובים ונכונים לעשות הרבה מעבר לרף הגבוה המצופה ע״מ להפוך את החופשה למהנה, נעימה, כזו שעונה על כל הצרכים. תודה מיוחדת ל: לצוות השירות של החדרים ובמיוחד לעובד סאבר. מענה מקצועי וזמין ובגובה העיניים והכל בענווה טהורה לכולנו לחוויית בילוי מושלמת מהפרטים הקטנים ועד הגדולים. מומלץ בחום, משפחת סאבק

  • תמונה

    Naor Tzadok

    06.09.2023

    בחרתי במלון דן להצעת נישואים. מהרגע שפניתי למלון הצוות סייע, שדרג לנו את החדר והפנה לספקים חיצוניים על מנת לייצר את ההצעה המושלמת לאורך כל החופשה אי אפשר היה שלא לשים לב לניקיון המלון, לשירותיות ולמסירות של אנשי הצוות לרבות עובדי הניקיון והעובדים בחדר האוכל. כל בקשה נענתה תמיד בחיוך. האוכל היה ברמה גבוהה מאוד. שימו לב ששווה להצטרף בחינם למועדון של דן, נהננו באירוע קוקטייל לחברי המועדון אחר הצהריים וגם מפינוקים בחדר לאורך החופשה בנוסף המועדון מוזיל את מחיר החופשה בכמה מאות שקלים. לסיכום, מלון מעולה מכל הבחינות!! בטוח שנחזור!

  • תמונה

    michal kirshenberg

    06.09.2023

    פעם שנייה במלון הזה וכו פעם קודמת - יצאתי מאד מרוצה! נתחיל מזה שקיבלתי שירות מעל ומעבר, כל אנשי הצוות רק רצו לעזור ומכל הלב, כל בעיה - נתנו פתרון מיידי ותמיד עם חיוך :) בייחוד: דניאל, מקס ויפית האדיבים והמקסימים. תודה לכם :) החדרים נקיים ובמצב מעולה, נוף מדהים ללגונה, המיקום - מעולה!! 5 דקות הליכה מחוף הים והקניון. האוכל היה מעולה, המצילים בבריכה עשו את עבודתם נאמנה, בקיצור- ברור שאחזור!!

עסקים נוספים בקרבת מקום למלון דן פנורמה אילת

Sweet Pie Yacht

יעד תיירותי באילת

המים 31, אילת

קיסר פרמייר אילת

בית מלון באילת

אילת

אדידס עודפים

חנות למוצרי ספורט באילת

תרשיש 13, אילת
(4.47)
מסעדה

ברביס אילת - דיינר & בר

מסעדה באילת

פארק אופירה, תרשיש 19, אילת

נינה דוידי אסתטיקה שיקומית ויופי

מכון יופי באילת

מלון קיסר פרמייר אילת, אילת

מיק מק משקאות

חנות משקאות חריפים באילת

תרשיש 7, אילת
(4.43)
פארק

פארק אופירה

פארק באילת

תרשיש, אילת, 8804609

ספורט ימי באילת חיים דוד

יעד תיירותי באילת

מרינה מלון מג'יק פאלאס, אילת, 88000

פסטורי אילת PASTORY EILAT

מסעדה איטלקית באילת

תרשיש 7, אילת

סופרמרקט קיט קט

חנות מכולת באילת

תרשיש, אילת

מלונות בקרבת מקום למלון דן פנורמה אילת

קיסר פרמייר אילת

בית מלון באילת

אילת

סוויטות נופש ריץ

בית מלון באילת

תרשיש 1, אילת, 8804601

מלון פליי אילת

בית מלון באילת

תרשיש 12, אילת

נפטון אילת

בית מלון באילת

תרשיש 5, אילת

יו מג'יק פאלאס

בית מלון באילת

קאמן 2, אילת

אסטרל מאריס אילת

בית מלון באילת

דרבן 6, אילת, 8804605

VERT Eilat Hotel מלון וורט אילת

בית מלון באילת

קאמן, אילת, 88000

ישרוטל המלך שלמה

בית מלון באילת

88000, אנטיב 1, אילת

G Hotel | ג'י הוטל אילת

בית מלון באילת

קאמן 3, אילת, 8851380

לאונרדו רויאל ריזורט‎

בית מלון באילת

קאמן 2, אילת

מאפייני העסק

Amenities
Wi-Fi בחינםארוחת בוקר בחינםחניה חינםנגישבריכה חיצוניתכולל מיזוג אווירמכבסהמרכז עסקיםמתאים לילדיםמסעדההסעות לשדה התעופהג'קוזיספאמכון כושרהעישון אסור

מיקומו של מלון דן פנורמה אילת באילת

הצג מפה