באתר Zips אנחנו מאמינים שהדירוג האמיתי של העסק הוא הרבה יותר מאשר ממוצע הדירוגים שהוא קיבל באינטרנט.
על מנת להציע לך דירוג אמין ולאפשר לך לבחור עסקים ונותני שירות באופן מושכל, אנו משתמשים בטכנולוגיה מתקדמת עם אלגוריתם שמשקלל את הפרמטרים הבאים:
ביקורות גולשים: התוכן, האיכות והעיתוי האקטואלי של כל ביקורת.
ניתוח טקסט של דירוגים: ניתוח הטקסט של כל ביקורת, באופן שמבין את החוויה האמיתית של המבקרים בעסק.
דירוגים: הכמות, הטווח והאיכות של כל דירוג.
כך לדוגמה, עסק שמקבל גם ביקורות טובות וגם ביקורות שליליות, יקבל באלגוריתם שלנו ציון נמוך ביחס לעסק שמקבל רק ביקורות טובות.
הציון הסופי של zips נותן לך את הדירוג האמיתי של העסק, ומאפשר לך להשוות בינו לבין עסקים ונותני שירות באותה הקטגוריה.
Daniel Dgani
הכי גרוע שהייתי כל חיי . הגעתי לשטיפה שאלתי מה המחיר הבחור אמר לי , ואמר לי מאיפה להיכנס אמרתי תודה רבה , עשיתי סיבוב קטן של 10 דקות 15 דקות וחזרתי חזרה , ועמדתי בתור מאיפה שהוא אמר לי קודם להיכנס . הוא מגיע אלי אחרי איזה דקה בערך , ואומר לי סגור , יש לי פה תור זה יקח לי שעה וחצי לפחות , וסגור אין מה לעשות , כאילו עשה לי דווקא . אז תודה אבל לא תודה אבל אצלכם אני לא נכנס יותר . אני רק מציין שהשעה הייתה 13:29 יום שישי .
ראובן אינצ'י
לפעמים מתעכבים יתר על המידה בשטיפה של מכונית מסוימת, אולי הנהג VIP או אח"ם או סתם נתן טיפ גבוה. למי שממהר זה משמותי העיכוב שיכול להגיע לפרקי זמן ארוכים.
dania Efraim
הרכב לא היה נקי אז ביקשו 150 ש"ח (כאשר הרכב שלי בקטגוריית החל מ85 שח), בנוסף לחידוש פנסים ווישר יצא שהשארתי סכום נכבד פלוס. בפנים הם ניקו אבק ולא מעבר, כל הדרך הביתה מצאתי עוד כתמים שלא ניקו וירדו לי עם מגבון בזמן שחיכיתי ברמזור. מבחוץ היו "שפריצים" לבנים לא ברורים שביקשתי לבדוק מה הם וירדו עם מטלית, אבל למה הייתי צריכה לבקש בכלל? בקיצור אם היה שווה את המחיר אז סבבה, אבל וואלה לא מרגיש מספיק נקי בכלל.
דותן ויצמן
השטיפה הכי גרועה שהיתי בה, לא להתקרב. יצאתי משם באותו מצב שנכנסתי.
Seffi Greenblatt
ממליץ להפעיל וישרים ולנקות את המושבים עם היד במקום לבוא לפה. יוצא נקי באותה רמה בפחות זמן וכסף.