באתר Zips אנחנו מאמינים שהדירוג האמיתי של העסק הוא הרבה יותר מאשר ממוצע הדירוגים שהוא קיבל באינטרנט.
על מנת להציע לך דירוג אמין ולאפשר לך לבחור עסקים ונותני שירות באופן מושכל, אנו משתמשים בטכנולוגיה מתקדמת עם אלגוריתם שמשקלל את הפרמטרים הבאים:
ביקורות גולשים: התוכן, האיכות והעיתוי האקטואלי של כל ביקורת.
ניתוח טקסט של דירוגים: ניתוח הטקסט של כל ביקורת, באופן שמבין את החוויה האמיתית של המבקרים בעסק.
דירוגים: הכמות, הטווח והאיכות של כל דירוג.
כך לדוגמה, עסק שמקבל גם ביקורות טובות וגם ביקורות שליליות, יקבל באלגוריתם שלנו ציון נמוך ביחס לעסק שמקבל רק ביקורות טובות.
הציון הסופי של zips נותן לך את הדירוג האמיתי של העסק, ומאפשר לך להשוות בינו לבין עסקים ונותני שירות באותה הקטגוריה.
רוחיק גזית
בתאריך 21/7/23 שהיתי בצימרוני וחגגתי מהרגע שהגעתי עד שעזבתי. אם הייתי צריכה לסווג מאחד עד 10 אז הכל מקבל 10.השילוב והעיצוב המושלם בין הישן לחדש, פינת הישיבה בכניסה תחת עץ הפיטנה עם ריח הפריחה המשכרת, הקירבה למדרחוב והשקט. ברור שיש עוד אבל את זה תצטרכו לגלות בעצמכם❤️
Or Terem
וואו! פשוט חוויה אדירה! צימרים במדרחוב הקסום של זכרון, אווירה כל כך נעימה ואזור מטריף לבילויים, אומנות, בתי קפה כדי לעצור לרגע את הטירוף של החיים. בילינו 2 לילות מפנקים בצימר מטריף עם ג׳קוזי מפנק - הכל היה נקי, אסתטי ומדויק: מרמת הריח הנעים בצימר שליווה אותנו כל השהות ועד למגבות המפנקות. תודה על הדאגה, התקשורת והיחס המדהים שלא זוכים לראות בכל מקום. אין ספק שנגיע שוב ונמליץ לכל הסובבים. רוני וארז, תודה על האירוח המושלם :) מצרף תמונות של הצימר כפי שקיבלנו אותו - פשוט שלמות 🙌🏽🌸
שרית אוזן פניאל
הזמנו 2 חדרים חודשים מראש! הגענו למקום שהוא חצר אחורית מלאה בחומרי בניה, שני החדרים היו במרחק. היחס של בעלי המקום היה מחפיר!!! בשש וחצי בבוקר כבר החלו רעש של עבודות בניה. בחדרים שהעיצוב בהם יפה, יש המון דברים שיש לתקן, צבע באמבטיה שמתקלף, מקלחת לא מזמינה, אכזבה גדולה!
נדב שוורץ
כהמשך לתגובה של הבעלים אודות התגובה של אדר, מכיוון שזה לא נותן להגיב ישירות על אותה תגובה. אני נדב, בן הזוג של אדר. דבר ראשון, לא פרסמנו עד אותה תגובה שום תגובה אחרת, יותר מכך, אף פעם לא יצא לנו לפרסם באף מדיה שום תגובה על עסק, ובטח לא תגובה שלילית. אם ראית תגובה כזאת, מוזמן לשלוח לי לטלפון מכיוון שאין כזו. דבר שני, אצרף לתגובה זו גם חלק מהתמונות שיש לנו מאותו ערב כדי להראות שאכן היו ג׳וקים. אני מאמין שאת גופות הג׳וקים היה קשה לפספס ביום שלאחר מכן. במשך תקופה ארוכה כשזוגתי ניסתה פעם אחר פעם להשיג מכם את ההחזר ניסיתי לשכנע אותה שלא לפרסם תגובה עליכם כי כך אנחנו לא פועלים אף פעם, אבל אחרי התשובה שעניתם לה אין לי שום ספק שהיא עשתה את הצעד הנכון. הטענה שאנחנו משקרים ולא היו ג׳וקים, המשפט בסוף על ספר הילדים…פשוט תחושה לא נעימה. אנחנו חיילים, יצאנו לחופשה ובסוף למרות כל מה שעברנו זה היחס שאנחנו מקבלים. למה שנשקר ונעזוב בשישי בלילה בחזרה לביתנו? מזל שאנחנו אנשים שרואים את הטוב ולמרות הכל לא נתנו לסיטואציה להרוס לנו את כל החופשה. חבל מאוד על ההתנהלות שלכם, ובטח אחרי תגובה שכזו חבל גם על הזלזול. יחס כזה עוד לא חוויתי, מאכזב ביותר.
Adar Kaplan
חבר שלי ואני הזמנו את הצימר האקונומי של צימרוני בסופש האחרון של אוגוסט לשני לילות. היום הראשון היה נהדר, הצימר ממוקם במקום מעולה ממש על המדרחוב, האווירה מקסימה והצימר היה חמוד (קירות דקים והמבנה מעץ ישן אבל למי שמתאים זה חלק מהאווירה, לא משהו שלא נאמר בביקורות הקודמות). הבעיה צצה בערב השני, כשלאט לאט צצו ג׳וקים ברחבי הצימר. באיזשהו שלב אחרי שריססנו K300 שהביאו לנו התחילה מכת ג׳וקים- הם הגיעו מכל מקום, טיפסו על התקרה, נכנסנו לנו לציוד האישי ואחד מהג’וקים נפל מהתקרה על הראש של בן הזוג שלי, ונכנס לו לחולצה. נאלצנו לעזוב את הצימר באמצע הלילה, וסיכמנו באותו הערב עם בעלי הצימר על פיצוי חלקי. קיבלנו את הזיכוי לפני שבוע, אחרי שלושה חודשים מייגעים, שכנראה שאם לא היינו חיילים היינו מוותרים כבר מזמן אם מישהו מעוניין בתמונות מוזמן לכתוב