איי.אם.פי.אם
סופרמרקט בתל אביב - יפו (AM:PM)
8.1
איי.אם.פי.אם
שלמה אבן גבירול 136, תל אביב-יפו, ישראל- לחץ לאתר האיטרנט
- +972 73-229-2318
-
שעות הפתיחה של איי.אם.פי.אם:
יום ראשון: פתוח 24 שעות
יום שני: פתוח 24 שעות
יום שלישי: פתוח 24 שעות
יום רביעי: פתוח 24 שעות
יום חמישי: פתוח 24 שעות
יום שישי: פתוח 24 שעות
יום שבת: פתוח 24 שעות
עסקים נוספים בקרבת מקום לאיי.אם.פי.אם
סופרמרקטים בקרבת מקום לאיי.אם.פי.אם
מאפייני העסק
אפשרויות שירות
משלוחיםקנייה בחנות
מאפיינים אחריםמיחזור: בקבוקי פלסטיקנגישות: כניסה נגישה לכיסאות גלגליםתשלומים: כרטיסי אשראי
הצג עוד מאפיינים
קוקומן
העובדים הכי מגעילים ולא נחמדים שפגשתי, לא עוזרים ללקוחות
אלעזר
אני כותב ביקורת זו כדי לשתף את החוויה המזעזעת שלי בחנות איי אם פי אם. הגעתי לחנות כדי לקנות חטיפים. הייתי רוכב אופנוע, אז לבשתי קסדה על הראש. הקסדה הייתה קסדת אופנוע רגילה, שכיסתה את כל הראש מלבד הפנים. נכנסתי לחנות והמוכר צעק עליי: "מה אתה עושה עם הקסדה הזאת? תוריד אותה הייתי המום מהדיבור של המוכר לא האמנתי שהוא יכול לדבר אליי בצורה כזאת. ניסיתי להסביר למוכר שאני לא מחוייב להוריד את הקסדה, כי היא לא מכסה את הפנים. אבל הוא לא הקשיב לי. הוא המשיך לצעוק עליי ולדרוש שאני אסיר את הקסדה. בסוף, ויתרתי והסכמתי להוריד את הקסדה. אבל התחושה שלי כלפי החנות והמוכר הייתה גרועה מאוד. אני ממליץ בחום להימנע מחנות איי אם פי אם. החנות מציעה שירות גרוע ואווירה לא נעימה
Wr Rw
בסניף מגה בעיר - פנקס , רוב העובדים נחמדים מאוד .. רק חבל ש ההנהלה של הסניף משחקת במשחקים עם לקוחות קבועים , לא ברור בשביל מה .. כש התחלתי לקנות בסניף הזה קבוע , מנהלת בשם ילנה התחילה להעיר לי על זה ש לקחתי מוצר מהמדף ו יש "בלאגן "אחרי זה .. ו לה חשוב מאוד " ש כל המוצרים יהיו בשורות בקו ישר " .. ו השבוע כש ערכתי קניות , היא הלכה אחרי כל הזמן ובדקה שהמוצרים מסודרים ו העירה לי על כל דבר .. אני קניתי בסניף הזה פעם בשבוע ו על סכומים גדולים , לסדר את המוצרים זה לא תפקיד של הלקוח! .. אם חשוב לה סדר ו פחות חשוב שיקנו מוצרים , יש עוד רשתות .. ברשת של מגה בעיר בכמה סניפים אותו מצב .. מדפים מסודרים במקום הראשון ו לקוחות ו חווית הקניה במקום האחרון .. ו אם למישהו אחר נפל איזשהו מוצר על הרצפה ו אחר כך בא לקוח אחר , מתחילים להעיר לו ו לצעוק עליו , למה הוא עושה בלאגן ! ואנשים צריכים עוד להסביר ש זה היה לפני ש ניגשו לשם ! אין גבול לחוצפה !.. בעבר אני התלוננתי לשירות הלקוחות של הרשת , אמרתי להם לבדוק את המצלמות ש יראו שאין שום סיבה להעיר לי , אני לוקחת מוצרים מהמדפים רגיל כמו רוב הלקוחות ! ו עכשיו אני פשוט מפסיקה לקנות ברשת הזו ! שיהיו בריאים ! הם צריכים לשפר שירות ו לחשוב על לקוחות אבל זה לא קורה . בפעם האחרונה כש קניתי בסניף פנקס של מגה בעיר כש ניגשתי לקופות עצמאיות , מ המחסן של הסניף יצא איזשהו עובד ש אני לא ראיתי בעבר ו התחיל להטריד אותי עם המבטים ו השמיע צלילים כאילו היא מקיא ! אני עמדתי על יד הקופות ו פשוט הסתכלתי וחיכיתי מתי זה יופסק ! אף אחד מהעובדים לא אמר לו להפסיק .. זה נמשך מספר דקות ו אז הוא פתאום פנה אלי בצעקות " מה את רוצה ממני , אם את צריכה עזרה , תבקשי בצורה מכובדת !" השבתי לו שאני לא צריכה שום עזרה , אני רק מחכה שיהיו לי תנאים ו אווירה מתאימה להשלים את הקניה ! אליו הצטרפה עוד עובדת , קופאית ש גם היא הלכה אחרי מספר פעמים והפריעה לי לערוך קניות ו התחילה לצעוק שהוא לא עושה כלום ו שזה אני מטרידה אותו ו המנהלת בשם ילנה עמדה בצד ו חייכה .. מי צריך חווית קניה כזו ? יש לי הרבה הקלטות וסרטונים של סקנדלים שעשו לי בסניף מגה בעיר - דיזנגוף סנטר , כש אחד העובדים צעק " לכי מכאן , תסתלקי מכאן " ו קילל אותי ואותו הדבר עשתה מנהלת של הסניף בשם גלית , היא קיללה אותי וצעקה לי " גועל נפש " בלי שום סיבה , יש לי הקלטה של זה גם ו יש לי הקלטות וסרטונים מה סניף של מגה בפנקס ו העברתי כל זה לעורך דין .. אני הייתי יכולה לעשות תביעה נגד הרשת , יש לי זכות מלאה לעשות את זה ו יש מספיק הוכחות אבל בינתיים אני רק מפסיקה לקנות ברשת הזו .. כל מה שהם עושים נגד הלקוחות יחזור אליהם !
ori abel
הסניף מבולגן, מחסור גדול בסחורה, שבת בבוקר ואין מאפה אחד טרי על המדפים (אלה שהם אופים במקום). מאכזב. כבר עדיף טיב טעם בהמשך איבן גבירול
יצחק הלל
מסרבים להחזיר עלות הבקבוקים.הפקידה איימה וצילמה ואיימה על המטפלאני כרות רגל ובדיאליזה ומלא קבלות ברשותי והדרך היחידה להגיש תביעה לפי חוק הפיקדון.