באתר Zips אנחנו מאמינים שהדירוג האמיתי של העסק הוא הרבה יותר מאשר ממוצע הדירוגים שהוא קיבל באינטרנט.
על מנת להציע לך דירוג אמין ולאפשר לך לבחור עסקים ונותני שירות באופן מושכל, אנו משתמשים בטכנולוגיה מתקדמת עם אלגוריתם שמשקלל את הפרמטרים הבאים:
ביקורות גולשים: התוכן, האיכות והעיתוי האקטואלי של כל ביקורת.
ניתוח טקסט של דירוגים: ניתוח הטקסט של כל ביקורת, באופן שמבין את החוויה האמיתית של המבקרים בעסק.
דירוגים: הכמות, הטווח והאיכות של כל דירוג.
כך לדוגמה, עסק שמקבל גם ביקורות טובות וגם ביקורות שליליות, יקבל באלגוריתם שלנו ציון נמוך ביחס לעסק שמקבל רק ביקורות טובות.
הציון הסופי של zips נותן לך את הדירוג האמיתי של העסק, ומאפשר לך להשוות בינו לבין עסקים ונותני שירות באותה הקטגוריה.
סטפן בן אמור
מקום לא מזמין לא נקי , אין ניקיון בכלל במקום ובשירותים בפרט לא רק שלא מרוקנים את הפחים המקום מסריח מריח של שתן בשירותים כשאין חלון לאוורר , ג'וקים וריח ריקבון רמת הניקיון זועקת לשמים. יחס של העובדים בינם לבין עצמם גרועה ,צועקים אחד על השני , בעלת החנות מתייחסת גרוע לעובדים, ומדברת בצורה לא יפה .
Omri Kehat
דרגסטור, סופרמרקט.. זה מיני מרקט קטן במדפים לעומת ampm וסופר יהודה ובטח סופרסול ווויקטורי באזור. אבל מנהל, אפי, פצצה, קשוב, מזמין ועושה כל מה שיכול שתחזור. ברור שמקשיב יותר לאלה שחוזרים גם ככה
אוריה שילו
שרות ממש אישי, אדיב ונדיב, אפי המנהל מקסים וגם העובד שלו ,
עדיה איסקוף
מעולה. יחס אדיב. חנות נקיה ומסודרת. תענוג להיכנס. אפי המנהל הפך את המקום לחנות מושכת ונפלאה. חמודי עובד חרוץ, מסור ונהדר. כך גם מנהל-המשמרת של אחר הצהריים בעל המבטא הרוסי. כולם כולם נהדרים. בראבו. חמישה כוכבים.
eran ff
זהירות מהבעלים של הדרגסטור נותן שירות *זוועה* וצועק על אנשים התקשרתי לבצע הזמנה, כשביקשתי לתת אשראי רק כשיגיע לקופה (כדי שהמספר לא יירשם על דף) הוא צעק עלי. לבסוף סירב לעשות משלוח (כשמספר האשראי אצלו) וניתק לי בפנים. לא להתקרב