באתר Zips אנחנו מאמינים שהדירוג האמיתי של העסק הוא הרבה יותר מאשר ממוצע הדירוגים שהוא קיבל באינטרנט.
על מנת להציע לך דירוג אמין ולאפשר לך לבחור עסקים ונותני שירות באופן מושכל, אנו משתמשים בטכנולוגיה מתקדמת עם אלגוריתם שמשקלל את הפרמטרים הבאים:
ביקורות גולשים: התוכן, האיכות והעיתוי האקטואלי של כל ביקורת.
ניתוח טקסט של דירוגים: ניתוח הטקסט של כל ביקורת, באופן שמבין את החוויה האמיתית של המבקרים בעסק.
דירוגים: הכמות, הטווח והאיכות של כל דירוג.
כך לדוגמה, עסק שמקבל גם ביקורות טובות וגם ביקורות שליליות, יקבל באלגוריתם שלנו ציון נמוך ביחס לעסק שמקבל רק ביקורות טובות.
הציון הסופי של zips נותן לך את הדירוג האמיתי של העסק, ומאפשר לך להשוות בינו לבין עסקים ונותני שירות באותה הקטגוריה.
שגיא יגן
תמורה טובה למחיר..הוסטל נקי נוח ושירות אדיב
Gershon Carmi
אכסנייה/הוסטל מקסימה ממש על חוף הים. נקי ומסודר ומאיר פנים.
דנה יחדיו
הצוות במלון פשוט מבאס. הבטיחו לנו בטלפון שנוכל בתשלום להאריך את השהות עד מוצאי שבת בתשלום. כשהגענו אמרו לנו שאין סיכוי. לא משנה כמה הסברנו שבאנו מרחוק וסמכנו על זה.. לא הקשיבו. צוות איטי, לא שירותי בכלל, פשוט ביאס את כל החוויה
Gali Dub
אכסניית בוטיק 180- נתחיל בצד החיובי והקצר מאוד - המיקום של האכסניה מאוד טוב וממש על הים. אבל וזה אבל גדול, אין מעלית עד קומה 2 עם המזודות, אין אוכל כשר ועדין חייבים לשלם על ארוחת בוקר, הרעשים נוראים התקרה והרצפה מוזרה מאוד ושומעים הכל!! כל צעד אי אפשר לישון בכלל, חופשה רגועה זה לא היה, לא ממליצה בכלל
Droy Hanna
מיקום מעולה - חצי דקה הליכה מהים. תחזוקה גרועה, שלא הולמת את המחיר: 1. היו על המיטה מצעים משומשים שהייתי צריכה להוריד, לא ידעתי אם זה אומר שנתנו לי חדר תפוס , שמישהו עדיין מתארח בו. 2. בקבוקי אלכוהול ומים על הרצפה, שנשארו ממבקרים שעזבו. מן הראוי לבדוק איך נראה החדר לפני שמכניסים מישהו חדש. 3. מקלחות משותפות (בקומה מספר אחת): המים זורמים מחוץ לדלת חדר האמבטיה, ומציפים את השטיח-מקיר-לקיר במסדרון של הקומה. 4. מוסיקה רועשת מדי בלובי. יש מטבח משותף לכל החדרים, יש אפשרות להשאיר תיקים בחדר ציוד (לפני check in ואחרי check out).