באתר Zips אנחנו מאמינים שהדירוג האמיתי של העסק הוא הרבה יותר מאשר ממוצע הדירוגים שהוא קיבל באינטרנט.
על מנת להציע לך דירוג אמין ולאפשר לך לבחור עסקים ונותני שירות באופן מושכל, אנו משתמשים בטכנולוגיה מתקדמת עם אלגוריתם שמשקלל את הפרמטרים הבאים:
ביקורות גולשים: התוכן, האיכות והעיתוי האקטואלי של כל ביקורת.
ניתוח טקסט של דירוגים: ניתוח הטקסט של כל ביקורת, באופן שמבין את החוויה האמיתית של המבקרים בעסק.
דירוגים: הכמות, הטווח והאיכות של כל דירוג.
כך לדוגמה, עסק שמקבל גם ביקורות טובות וגם ביקורות שליליות, יקבל באלגוריתם שלנו ציון נמוך ביחס לעסק שמקבל רק ביקורות טובות.
הציון הסופי של zips נותן לך את הדירוג האמיתי של העסק, ומאפשר לך להשוות בינו לבין עסקים ונותני שירות באותה הקטגוריה.
מזל זגורי
מלון קטן נחמד שרות טוב ארוחת בוקר עשירה אחזור שוב למלון מאוד נהנינו
Nava Gormezano
בית מלון מקסים במיקום מעולה, מול הים עם חנייה מסודרת, חדרים נעימים, מצוידים בכל פרט ומרווחים מאוד. שירות אדיב ומעולה.
אדיר דנון
ביטלו את החדר ששריינתי חצי שנה מראש לכבוד החתונה שלי, מאכזב מאוד ולא התייחסו בכלל
Tair Sarusi
קודם כל זוועה!!!!!! סגרנו נופש בכאילו מלון הזה בבוקינג והתשלום היה אמור להיות במקום האירוח, שבוע לפני ההגעה ניסו לחייב אותנו בכל הסכום בכרטיס אשראי אחד למרות ששוב התשלום היה אמור להיות במקום האירוח, באותו היום של הנופש בעודנו בדרך לאחסניה הזאת קיבלנו הודעה שביטלו לנו את ההזמנה כי התשלום לא עבר חייגנו לבוקינג ושם הם אמרו לנו שהיתה טעות והם ניסו לחייב אותנו בתשלום, הנציג של בוקינג דיבר עם הבעלים של האחסניה ואמר לנו להתעקש איתו שאנחנו מגיעות כדי שישכפל את ההזמנה שלנו, אחרי 10 דק שהגענו למקום המזעזע הזה שנראה כמו איזה בלוק דירות מוזנח מי שקיבל את פנינו כשהוא מעשן סיגריה בתוך האחסניה אמר לנו כי ההזמנה מבוטלת כי הוא ניסה לחייב אותנו שוב על הדירה עוד לפני כשהגענו ששוב בחרנו באופציה שהתשלום יהיה במקום האירוח בנוסף הוא לא יכול לשכפל את ההזמנה כי כבר מישהו לקח את הדירה שהיתה אמורה להיות שלנו ושמיצידו שנישן ברחוב, בן אדם בוטה ודוחה. פשוט לא להתקרב למקום הזה! מזעזע ברמות! ולפי כל הביקורות גם בבוקינג וגם פה אנחנו רק שמחות שלא נשארנו שם ולא נתנו את הכסף שלנו לבן אדם המזעזע הזה. אנחנו האופן קבוע יוצאות לנופשים ובבן אדם כזה ובהתנהלות כזאת מזעזעת לא נפגשנו בחיים, תעשו לעצמכם טובה ופשוט תתרחקו מהגועל הזה.
שיר סבג
שירות נוראי. למרות ששילמנו על פנטהאוז, החליפו לנו חדר למלון דירות אחר בלי הודעה מוקדמת. המקום היה מאוד מרוחק מהחוף, ולאחר התעקשות החזירו אותנו למקום ששילמנו עליו, אבל נתנו לנו 2 חדרים במקום הפנטהאוז. למרות הכל חייבו אותנו באותו סכום ולא עשו שום מאמצים לעזור. אין אפשרות ליצור קשר עם המנהל של המקום באופן ישיר, וכל ההתנהלות היא מול מערכת הודעת ופקיד שאין לו דרך לעזור.