באתר Zips אנחנו מאמינים שהדירוג האמיתי של העסק הוא הרבה יותר מאשר ממוצע הדירוגים שהוא קיבל באינטרנט.
על מנת להציע לך דירוג אמין ולאפשר לך לבחור עסקים ונותני שירות באופן מושכל, אנו משתמשים בטכנולוגיה מתקדמת עם אלגוריתם שמשקלל את הפרמטרים הבאים:
ביקורות גולשים: התוכן, האיכות והעיתוי האקטואלי של כל ביקורת.
ניתוח טקסט של דירוגים: ניתוח הטקסט של כל ביקורת, באופן שמבין את החוויה האמיתית של המבקרים בעסק.
דירוגים: הכמות, הטווח והאיכות של כל דירוג.
כך לדוגמה, עסק שמקבל גם ביקורות טובות וגם ביקורות שליליות, יקבל באלגוריתם שלנו ציון נמוך ביחס לעסק שמקבל רק ביקורות טובות.
הציון הסופי של zips נותן לך את הדירוג האמיתי של העסק, ומאפשר לך להשוות בינו לבין עסקים ונותני שירות באותה הקטגוריה.
ILAN GOLDMAN
בפשיטת רגל. המדינה עושה הכל על מנת שיהיה ניתן להפריט את דואר ישראל. מדינה בפשיטת רגל. לכל מדינה יש שירות דואר ממשלתי. רק למדינת ישראל אין
Pini Dayan
המקום נראה ישן מאוד ומעפן. נראה שהוא לקראת סגירה. אין חניה מסודרת אלא חניה פרטית. צריך להזמין תור מראש דרך האתר של דואר ישראל שבכלל לא עובד. ניכר שזה פשוט מאפיין את דואר ישראל שכולם חושבים שהוא מעפן. נשארו 40 שנים מאחורה ולא התאימו את עצמם להיום. אין שם אפשרות להעברת בעלות וכן מקבלים שם חבילות
Pnina Arad
הייתי בסניף אורלוב לקחת דואר רשום. הדואר היה בסניף ראשונים. הפקידה וידאה שאכן זה שם וביקשה שישלחו אליה. למחרת התקשרה אלי וקיבלה אותי ללא תור. לא מובן מאליו. תודה לפקידת הדואר על השירות והיחס. יש חניה וזה לא פחות חשוב.. לא עמוס.
lena ko
סניף גרוע. באתי לשלם כמה חשבונות, הגעתי מוכנה עם סכום כסף מסוים שבדקתי לפני זה כמה פעמים,היה בארנק ניפרד. הבאתי לפקידה את כל הסכום עבור כל החשבונות. היא אומרת לי שלא נתתי לה כסף על החשבון האחרון. אמרתי לה שנתתי לה את הכסף גם עבור החשבון הזה. היא אמרה שלא. ביקשתי שתבדוק שוב. היא התחילה לספור כסף בקופה, והחזירה לי רק שליש מהסכום שהייתה צריכה להחזיר לי. המקרה הזה העציב אותי מאוד ולא ידעתי מה לעשות עם זה ועוד נישאר לשלם על החשבון האחרון. פשוט אין מילים. מקווה שיבדקו את הנושא הזה ויפתרו את הבעיה החמורה של היחס הלא יפה של הצוות העובד בסניף זה.
Aaron Gumnik
מצטרף לדעות קודמות. הסניף הכי גרוע שאי פעם ראיתי. שרות אפס