אניפט
חנות חיות בכפר סבא
- לחץ לאתר האיטרנט
- +972 9-767-8320
-
שעות הפתיחה של אניפט:
יום ראשון: 9:00 עד 22:00
יום שני: 9:00 עד 22:00
יום שלישי: 9:00 עד 22:00
יום רביעי: 9:00 עד 22:00
יום חמישי: 9:00 עד 22:00
יום שישי: 9:00 עד 15:00
יום שבת: 10:00 עד 23:00
עסקים נוספים בקרבת מקום לאניפט
חנויות חיות בקרבת מקום לאניפט
מאפייני העסק
נגישות
כניסה נגישה לכיסאות גלגליםמגרש חניה נגיש לכיסאות גלגלים
אפשרויות שירותמשלוחיםאיסוף עצמי בחנותקנייה בחנותמשלוח ביום הקנייה
מאפיינים אחריםתשלומים: כרטיסי אשראי
הצג עוד מאפיינים
רונה טל
הזמנתי חבילה גדולה של מארז חטיפים לכלבים לאיסוף בסניף שמסרו אותה ללקוחות אחרים. השירות הטלפוני היה מתחת לכל ביקורת. נציגים צחקו לי בטלפון בשיחה. עד שהסכימו לשלוח לי את החבילה הביתה היא לא הגיעה מעולם. הייתי צריכה לרדוף אחריהם טלפונית כדי לברר מה קורה איתה וכל פעם ביטלו אותי ואמרו שיגיע. החבילה מעולם לא הגיעה. נאלצתי לבטל את העסקה. לא ממליצה לרכוש מהם
Sharon Glazer
הזמנתי שק אוכל לפני 3-4 ימים. התקשרתי אתמול לבדוק מתי יגיעו. התחייבו בפני שיגיע היום (שישי). התקשרתי היום לברר מתי יגיע. אמרו שיבדקו ויחזרו אלי. לא חזרו אלי. השעה 16:00 ואנחנו נשארנו בלי אוכל לכלבה לכל הסופ"ש והרכב שלנו מקולקל אז אין לנו איך ללכת לקנות לה אוכל במקום שפתוח בשבת (כל מה שפתוח בשבת רחוק מדי). החלק הכי יפה בסיפור שאניפט דאגו אישית שנתקע סופ"ש שלם בלי אוכל. הם יכלו להודיע לנו שהאוכל לא יגיע לפני שכל החנויות נסגרות והיינו הולכים לקנות אבל עכשיו כל החנויות סגורות עד יום ראשון. איזה כיף!
Kobi Shalom
אני לא נוהג לכתוב ביקורת אונליין, מעדיף לדבר ולטפל בדברים ולא דרך המקלדת.בוחר במקרה הזה לכתוב ביקורת על שירות לא טוב.. הזמנתי דרך האתר משטח חימום לטרריום ובקשה לספק אותו לסניף כפר סבא. לאחר כשבוע שהמוצר לא הגיע ולא התקבל עדכון התקשרתי לסניף כפר סבא כדי לברר אם בכל זאת המוצר התקבל. הנציג בסניף ציין שלא ברור לו למה טרם נשלח ושהוא "מרענן" את ההזמנה ושתוך מס' ימים המוצר יגיע אליהם. לאחר מס' ימים התקשרו ועדכנו שהמוצר הגיע לסניף. הגעתי לאסוף את המוצר, בפועל הגיע מוצר אחר. משיחה עם נציגה במחלקת שירות הלקוחות נאמר: "זה קורה לפעמים, אין את המוצר שהזמנת במלאי והמחסן שולח מוצר אחר, לא בסדר ולא ברור למה הם עושים את זה". סיכמנו שהמוצר ישאר בסניף והשירות לקוחות ידאג לזיכוי. יום לאחר מכן ניגשתי לסניף אחר שם המוצר נמצא על המדף. שמח וטוב לבב רכשתי את המוצר ואת ההפתעה קיבלתי בבית המוצר לא עובד כלל, המוצר בתוך האריזה פגום (משטח הדבקה מנותק) החזרתי את המוצר בסניף אחר של הרשת, קיבלתי זיכוי עם 5% "קנס" עכשיו לשאלות: למה המוצר המקורי אשר הוזמן אונליין לא נשלח בזמן? למה שלחתם מוצר אחר שונה מהמוצר המקורי שהוזמן? למה נציגת שירות לקוחות מספרת שאם אין במלאי אז סיכוי טוב שהמחסן שולח מוצר אחר למה המוצר אשר נרכש בסניף בלוי, לא עובד מבאס.
varda shalom
בסניף אניפט כפר סבא דאגו לחייב אותי בגין אוכל לחתול שהזמנתי אך לא סיפקו לי אותו במשלוח כפי שהובטח. שבועיים המתנתי ורדפתי עם שש שיחות לחנות במטרה להבין מה קורה עם זה ,שום עדכון מטעמם!. זה אוכל דיאטטי שאין בכל חנות בשוטף ולכן קצת המתנתי. השיחות בירור שעשיתי נוהלו מול נציגים שונים בחנות (לא אחד) ובכל פעם אמרו שיבררו ויחזרו אלי. בפועל אף אחד לא חזר אלי עם עדכון/תשובה/משלוח. היום לאחר שיחה נוספת מיוזמתי קבלתי זיכוי אך בהתחשב שיש מלא חנויות חיות שנותנות שירות מצוין, אין סיבה לסבול מיחס מתיש שכזה. תודה אניפט כ"ס ולא תודה!
Boaz Ordentlich
הזמנתי דרך האתר ואספתי מהסניף ב G כפר סבא. מחירים טובים שרות ממש לא. ארבעה לקוחות ממתינים בזמן שנער אחד אומלל מנסה לשרת ועוד שתי עובדות בחוץ מדברות בטלפון. לא חוויה טוהנ