סברס מרכז שטח ישראלי
חנות לציוד מחנאות בירושלים (Sabras)
- http://www.sbrs.co.il/
- +972 2-502-1295
-
שעות הפתיחה של סברס מרכז שטח ישראלי:
יום ראשון: 9:00 עד 21:00
יום שני: 9:00 עד 20:00
יום שלישי: 9:00 עד 20:00
יום רביעי: 9:00 עד 20:00
יום חמישי: 9:00 עד 21:00
יום שישי: 9:00 עד 14:00
יום שבת: סגור
עסקים נוספים בקרבת מקום לסברס מרכז שטח ישראלי
מאפייני העסק
אפשרויות שירות
איסוף עצמי בחנותקנייה בחנות
מאפיינים אחריםתשלומים: כרטיסי אשראי
הצג עוד מאפיינים
Ofir Porat
באתי למקום רק כדי להתעניין, לא לקנות כלום ואף על פי כן קיבלתי שירות מדהים, מושקע ומעמיק מיעל האלופה! חוויה מוצלחת ללא ספק :)
כפיר רחמים
צוות מטורף של אנשים בחנות!! עזרו לנו בצורה יוצאת מן הכלל, מעל ומעבר אחלה של חוויה קנייה שעוד לא יצא לי לחוות ❤️
Naama Gordon
הזמנתי טלפונית שני שלוקרים ושקש. שלחו וחייבו לפי שני שקשים ושלוקר. דניאל הבעלים מצא שבהזמנה כתוב שני שקשים ושלוקר אחד. ברור שכתוב בהזמנה ההיפך משאמרתי- כי המוקדן שנשמע רדום- הוא שכתב אותה. אז איל זה שעד עכשיו לא בדקת את הקלטת השיחה איתו?? הכחשתך את טעות העובד שנשמע מסומם לא פחות*, במקום לעשות בדק בית רציני, לבדוק את הקלטת השיחה של ביצוע ההזמנה, רק מחזקת את דבריי. העובד שדיבר איתי בולפון ועשה את ההזמנה היה מנומנם (ואני מקוה שרק זה! כי הערתי לו בעדינות שהוא נשמע מנומנם וזה לא עזר הרבה. בטיול פתחתי את החבילה ואין שלוקר נוסף. יצר לי בעיה רצינית. איך תרגיש בטיול אם תגלה שציוד חיוני שסמכת עליו פשוט איננו בשל טעות המוקדן בחנות סברס?? אמרו שלמחרת מוריאל יפתור את הבעיה. מוריאל הבוקר רק רוצה לשלוח את השלוקר ולקחת את השקש רק בסוף השבוע לאחר שאני כבר לא אזדקק בדחיפות לשלוקר… בחום הגדול הזה. גם הסתבר שחייבו אותי לפי 2 שקשים. הגישה- למה להתאמץ לגלות שטעינו. וכמובן הבעיה היא שלך. ״ בשיחה הבוקר התפרץ לדבריי כמה פעמים ״לפתור לי את הבעיה״ באופן המתואר לעיל (אחרת תצטרכי לחכות עוד שבוע נוסף, לדבריו…🤔) - במקום להתנצל ולמצוא פתרון איך להעביר לי את השלוקר קודם כל בדחיפות. או היום לתל אביב, או מחר לרמת גן, או ברביעי אפילו. שוב - או באותו יום או לפחות למחרת ומקסימום יומיים. להתנצל קודם כל. במקום לקחת אחריות על טעותם בביצוע ההזמנה הטלפונית- בעיניו זאת בעיה שלי והוא נקי. חבל ומצער. 🤔. לי הנזק הגדול של להיות בלי הציוד החיוני שנזקקתי לו בטיול- כבר נעשה. עד עתה כחודש אחרי, לא טרחו לבדוק את שיחת הטלפון בה בוצעה ההזמנה(!) ברצינות הראויה, ועדיין השקש במקום שלוקר אצלי. אבל מה זה לעומת הנזק הגדול שהיה בטיול כפי שתיארתי. לגבי הערתך דניאל - אתה טועה - ראה פיסקה חמישית מהסוף. קרא בעיון. לצערי- כל מילה אמת ולא העלבות חס ושלום. ומאחלת שיהיה לך יום כיפור משמעותי.
שרה כספי
קניתי לפני חודשים בקבוק ששומר על קור שעלה לי בסביבות ה-200שקל הפקק לא נסגר שקניתי אמרו לי שיש לי אחריות לשנה הגעתי ממטולה ומה שנאמר לי שישלחו את המוצר לחברה ועוד חודש יודיעו לי מה קורה ...נראה לכם הגיוני שרות על הפנים העיקר למכור ולתת להרגיש כאילו שהשרות הכי חשוב ..אז זהו שלא יודעים לתת שרות חבל
Daniel Orazbayev
הזמנתי שלוקרים לרכיבה באתר אבל כשהתקשרתי לברר אם השלוקרים נשלחו אמרו לי שהם לא נמצאים במלאי בחנות וצריך לחכות לאספקה יהיה נחמד אם פעם הבאה שלא תהיה את האפשרות באתר להזמין מוצר שלא קיים במלאי, ואז הייתי יכול להזמין מוצר שכן קיים ולא להמתין שבועיים וחצי לשלוקרים שהיה אפשר להזמין גם באמזון באותו זמן ההמתנה, המטרה של הקניה בארץ זה כדי שיגיע מהר ולא יקח לזה אותה כמות זמן כמו מחו״ל חוויה מבאסת.