באתר Zips אנחנו מאמינים שהדירוג האמיתי של העסק הוא הרבה יותר מאשר ממוצע הדירוגים שהוא קיבל באינטרנט.
על מנת להציע לך דירוג אמין ולאפשר לך לבחור עסקים ונותני שירות באופן מושכל, אנו משתמשים בטכנולוגיה מתקדמת עם אלגוריתם שמשקלל את הפרמטרים הבאים:
ביקורות גולשים: התוכן, האיכות והעיתוי האקטואלי של כל ביקורת.
ניתוח טקסט של דירוגים: ניתוח הטקסט של כל ביקורת, באופן שמבין את החוויה האמיתית של המבקרים בעסק.
דירוגים: הכמות, הטווח והאיכות של כל דירוג.
כך לדוגמה, עסק שמקבל גם ביקורות טובות וגם ביקורות שליליות, יקבל באלגוריתם שלנו ציון נמוך ביחס לעסק שמקבל רק ביקורות טובות.
הציון הסופי של zips נותן לך את הדירוג האמיתי של העסק, ומאפשר לך להשוות בינו לבין עסקים ונותני שירות באותה הקטגוריה.
עופר חדד
היינו בשבת חתן שם בגדול היה בסדר האוכל היה מצוין. היה חסר מים זמינים במלון , יש מים רק בשרותים בחדרים ובמלון עצמו יש קנקנים שנגמרו וקשה היה למצוא איפה לשתות... בנוסף המזגן בחדרים לא היה חזק יש עדיין מה לשפר
Raanan Bukris
מלון ממש נחמד. הטופס של המלון הוא הצוות והשירות שעושים הכל בכדי שהאורחים יהנו ויקבלו את מבוקשם...החל משלב הקבלה, חדר האוכל, מנקות והמציל...כל הכבוד על השירות הגבוה. החדרים מתוחזקים ברמה בינונית בלבד. אוכל מצויין, גם ארוחת בוקר מומלצת מאוד ארוחת הערב.
אלון בראון
הבריכה מגעילה .. מלוכלכת, קטנה, מורידה צבע על הגוף והבגדים... חדרים סבירים. גדולים, מיטה נוחה. אבל מלוכלכים... לא כיף. אוכל בחדר אוכל טעים. השירות טוב מאוד ונחמדים בקיצור אם משפרים משמעותית את הפסיליטיז המלון יכול להיות ברמה גבוהה.
יניב אהרוני
אחד הבחירות הלא טובות שלי. אומנם המחיר היה סביר לתקופה אך הייתי מוותר. נתחיל עם הקבלה שתצטרכו לגרור את התיקים לחדרים כי אין עגלות שירות. מעליות זה משהוא הזוי, יש 2 מעליות הראשונה זוגית והשניה אי זוגית כך שאם אתם בקומה הזוגית תצטרכו לעלות במדרגות כדי להגיע אליה כי הן נמצאות בהפרש קומה ותזהרו לא להיתקע כי משהוא נתקע בקומה 7 וחולץ לאחר זמן רב. לגבי החדרים אז המבנה מחולק ל 2 חלקים חצי אחד משופץ והשני לא כך שאתם והמזל שלכם איפה ישימו אתכם, אגב זה הטעית הציבור כי בפרסום המלון מצולמים כמובן החדרים המשופצים. לגבי השירות חלק מהעובדים משתדלים לתת שירות טוב ויש שלא. שירות החדרים טוב. משחקיה לילדים והפעלות בידור אין כך שילדכם ישתעממו. הבריכה קטנה מאוד ונמוכה עד 1.2 מ'. לגבי חדר האוכל מאכלים שחוזרים על עצמם, ארוחת הבוקר טובה וסבירה אך הערב משעממת לא עשירה במיוחד אם כי מצומצמת וחוזרת על עצמה עם אותם מאכלים ולא טעימים במיוחד. אם יגמר מגש הבורקס אז נגמר ולא תקבלו יותר ושניצלים לילדים אין בקיצור לא משהוא בכלל. איך שתסיימו לאכול יפנו לכם את הצלחות רמז שתתחפפו כבר. מיקום המלון נמצא מרוחק מהטיילת וחניה קצת קשה למצוא אבל בסוף מוצאים, צמוד למלון יש סופר עשיר וזול פתוח עד 22:00. לסיכום אני לא חוזר יותר למלון הזה.
Orel Amram
הגענו ביום ראשון אחותי ומשפחתה (בעלה ו2 בנותיה) ואני ובעלי והבן שלנו, לחופשה שנקבעה כבר מחודש אפריל (!!) ותוכננה לכל השבוע (!!). הזמנו 2 חדרים וביקשנו כמה פעמים שנהיה חדר ליד חדר. כשהגענו לעשות צ’ק אין - הבחור בקבלה היה מאוד נחמד , ואף הזמין אותנו לארוחת ערב . אך מכאן הכל הלך והדרדר !!!!! ראשית , קיבלנו 2 חדרים ב2 קומות אחרות (לא לפי הבקשה שלנו לאחר שהבטיחו לנו שישימו אותנו בחדרים סמוכים). שנית , החדר מטונף- המקלחת מלאה בשערות , כל החדר עם שערות , חולות , והשיא - שברי זכוכית שהמזל אני דרכתי עליהם ולא בני בן השנתיים!!! המזגן מטרטר לא פחות מטרקטור ברמה שהיה בלתי נסבל והעדפתי לכבות אותו כדי שלא נסבול מהרעש . והמקרר בחדר בכלל לא עבד !!!!!!! כשביקשנו שיבואו להחליף נאמר מפי החדרנית כי מטרתו היא ״לשמור על פחית קרה שמביאים מבחוץ ולא לקרר אוכל/ שתיה חמה״ . יש לציין שלאחר כמה דק הגיע בחור מהאחזקה והחליף את המקרר ואכן המקרר קירר! בחדר של אחותי הסיפור אף נורא יותר - בעיית הלכלכוך חזרה גם שם והשיא - אין מזגן . המזגן לא מקרר . שיא אוגוסט , טבריה 40 מעלות , והמזגן לא מקרר . העבירו אותם 2 חדרים עד שהגיעו למזגן שקירר קצת וגם הוא לא עבד מי יודע מה . כשרצינו ללכת לבריכה , חשבנו אולי הילדים קצת ישמחו - ראינו שכשוכית . לא יותר מזה . כלום וחצי של בריכה . אפילו ג’קוזי לא הייתי קוראת לזה . התאכזבנו מאוד . הודענו לבחור בקבלה שלמחרת אנחנו מתכוונים לעזוב והוא לא עשה עם זה שום דבר . אכן ביום שני התעוררנו ומיד אחרי ארוחת הבוקר לקחנו את הילדים , המזוודות וברחנו משם ! פשוט מביש . לא שווה שקל . המחיר מופקע ביחס לתמורה הזאת במלון הזה . לא נחזור ובטח שלא נמליץ . חבל על ההשקעה הכספית של הלילה וארוחת הבוקר במלון הזה .(אולי עדיך לקרוא לו אכסניית נוער) בושה !