ג׳פניקה חיפה | JAPANIKA HAIFA
מסעדה אסייתית בחיפה (Japanika)
8.4
- לחץ לאתר האיטרנט
- +972 3-723-6100
- לצפיה בתפריט
-
שעות הפתיחה של ג׳פניקה חיפה | JAPANIKA HAIFA:
יום ראשון: 12:00 עד 0:00
יום שני: 12:00 עד 0:00
יום שלישי: 12:00 עד 0:00
יום רביעי: 12:00 עד 0:00
יום חמישי: 12:00 עד 0:00
יום שישי: 12:00 עד 0:00
יום שבת: 12:00 עד 0:00
עסקים נוספים בקרבת מקום לג׳פניקה חיפה | JAPANIKA HAIFA
מסעדות אסייתיות בקרבת מקום לג׳פניקה חיפה | JAPANIKA HAIFA
מאפייני העסק
קהל
ידידותי למשפחותקבוצות
הצעותאלכוהולאפשרויות צמחוניותארוחות לילהארוחות קלותבירהייןמנות טבעוניותמנות פתיחהמשקאות חריפיםקוקטייליםקפה
ילדיםכיסאות תינוקמתאים לילדיםתפריט ילדים
אווירהחמים וביתילא רשמית
מתקניםיש בר במקוםשירותיםWi-FiWi-Fi בחינם
נגישותכניסה נגישה לכיסאות גלגליםמקומות ישיבה נגישים לכיסאות גלגליםשירותים עם גישה לכיסאות גלגלים
תשלומיםכרטיסי אשראיכרטיסי חיובמזומן בלבדתשלומים מהנייד באמצעות NFC
אפשרויות הסעדהארוחת צהרייםארוחת ערבהסעדהקינוחמקומות ישיבה
אפשרויות שירותישיבה בחוץמשלוח ללא מגעמשלוחיםאיסוף עצמילאכול במקום
מאפיינים בולטיםקוקטיילים מעוליםשירות מהיר
מאפיינים אחריםתכנון: ניתן להזמין מקום
הצג עוד מאפיינים
דניאלה נקב
שלום , ארוחות באמצע השבוע הם של מינימום 55 שח לאדם (שזה לא קצת כסף למסעדה פשוטה ביותר)זה דבר שלא מתאים למשפחות ילדים , נערים ועוד . יחס אחראית המשמרת היה מעליב ומזלזל מאוד ובגלל זה בחרנו ודי נאלצנו לצאת מהמסעדה אחרי ההזמנה ובדרך מאוד מבזה ומשפילה. האופציה השניה שלהם הייתה טייק אווי יבש ומגעיל. והאוכל לא מוצדק למחיר! בקיצור חוויה לא נעימה בכלל לא ממליצה להגיע באמצע שבוע או בכללי יש עוד הרבה מסעדות יותר טובות באזור ויחס הרבה יותר טוב שתוכלו לקבל . מאכזב!. גפניקה מקווה שתקחו לתשומת לבכם !! תודה ויום נעים
יבגני קיידן
אתחיל מהטוב ואודה למנהל סניף צק פוסט עדי שעזר ובא לקראתי ובאמת פתר את הבעיה. מעבר לכך שירות לקוחות זוועתי, חוייבתי פעמיים בלי לקבל חשבונית או קבלה לאחר טעות באתר גאפניקה. הטעות התגלתה לאחר חמש דק ופשוט שירות הלקוחות סרב בתוקף לבטל את אחת ההזמנות לאחר כפל, לדבריהם ״אי אפשר לבטל״ שעוד ההזמנה לא מוכנה ולא התקבלה אצל הלקוח. פשוט כוחניות וסוג של בריוניות. ואם זה היה מתבצע בעסקת מזומן? גם הייתם לוקחים את הכסף בכוח?
irena efimov
הזמנתי משלוח מהסניף של כמה ארוחות. הביאו לי סושי גיפנקו ( סושי חם) שרוף, כולו קשיח . במקור הסושי אמורים להיות קריספי ומטוגנים קצת . חשוב להדגיש כי מזמינה כל שבוע אותו סושי ואני יודעת באיזה אופן מכינים אותם. פניתי לשירות לקוחות, שלחתי להם תמונה , אמרו הכל תקין. הציעו לי סלט כפיצוי, אמרתי לא רוצה פיצוי רוצה אוכל שהזמנתי כי נשארתי רעיבה. לא הסכימו. אמרתע כי אגיע לסניף להחליף, סרבו לי , אמרו הכל תקין. ביקשתי לדבר עם מנהל סניף ולהראות לו אישי ועד אז לשמור סושי במקרר. זה ממש חוויה לא נעימה, לא רצו לקחת אחריות על הטעויות שלהם. רק לגלל לחץ שהפעלתי אליהם , הסכימו לי להחליף מנה. המנה השרפה אפילו לא נגזתי כי הייתה ממש שרופה. עם שירות לקוחות התווכחתי יותר מחצי שעה, כבר לא רציתי לאכול כי איבדתי תאבון הכעיסו אותי מאוד. בסופו דל דבר הביאו לי סושי להחלפה , סושי כולו מפורק. ממש נורא. שירות לקוחות עובד רע מאוד , נתקעתי בעובד עירן בדירות לקוחות. פעם ראשונה שנתקעתי בסירוב בצורה מגעילה שכזאת. אני לקוח תמידי ובמעדון שלהם. למה כזה יחס נוראי? אפילו אמרתע לשירות לקוחות שיבדקו כמה פעמים קניתי אצלם סושי מאותו סוג וברור שאני יודעת באיזה מצב מגישים אותו
בת-שבע סלמן
נהננו מאוד האוכל היה טעים , נקי , משביע,השולחן לא היה נקי וגם המעקה כצת מבאס אבל קיבלנו ישר מענה וניקו במקום בהחלט נבוא שוב .אוירה מהנה.
אפרת כהן
גועל נפש מזלזלים במשלוחים מגיע על הפנים ולא אכיל רולים קטנים חלקם נפתחו בדרך הירקות במצב גרוע בטטה קשה ולא עשויה לא ממליצה