באתר Zips אנחנו מאמינים שהדירוג האמיתי של העסק הוא הרבה יותר מאשר ממוצע הדירוגים שהוא קיבל באינטרנט.
על מנת להציע לך דירוג אמין ולאפשר לך לבחור עסקים ונותני שירות באופן מושכל, אנו משתמשים בטכנולוגיה מתקדמת עם אלגוריתם שמשקלל את הפרמטרים הבאים:
ביקורות גולשים: התוכן, האיכות והעיתוי האקטואלי של כל ביקורת.
ניתוח טקסט של דירוגים: ניתוח הטקסט של כל ביקורת, באופן שמבין את החוויה האמיתית של המבקרים בעסק.
דירוגים: הכמות, הטווח והאיכות של כל דירוג.
כך לדוגמה, עסק שמקבל גם ביקורות טובות וגם ביקורות שליליות, יקבל באלגוריתם שלנו ציון נמוך ביחס לעסק שמקבל רק ביקורות טובות.
הציון הסופי של zips נותן לך את הדירוג האמיתי של העסק, ומאפשר לך להשוות בינו לבין עסקים ונותני שירות באותה הקטגוריה.
Yos Yoshin
ביזון של סניף לא זזים שם
Michael Katz
יוסף ישר
הגעתי למרכז חלוקת החבילות בבית הדואר בחולון לברר מדוע חבילות המנוי של הבת שלי לא מגיעות אלינו.העובדת שהייתה שם בשם ויויאן ענתה לי בחוסר סבלנות ולא הראתה שום רצון לעזור לי בנושא. כששאלתי אותה מי מנהל הסניף היא ענתה לי " את שואלת יותר מדי שאלות" ובכללהתנהגותה הייתה מבישה.נדמה לי שזה לא סוג השירות שאזרחים אמורים לקבל מסניף דואר מרכזי