באתר Zips אנחנו מאמינים שהדירוג האמיתי של העסק הוא הרבה יותר מאשר ממוצע הדירוגים שהוא קיבל באינטרנט.
על מנת להציע לך דירוג אמין ולאפשר לך לבחור עסקים ונותני שירות באופן מושכל, אנו משתמשים בטכנולוגיה מתקדמת עם אלגוריתם שמשקלל את הפרמטרים הבאים:
ביקורות גולשים: התוכן, האיכות והעיתוי האקטואלי של כל ביקורת.
ניתוח טקסט של דירוגים: ניתוח הטקסט של כל ביקורת, באופן שמבין את החוויה האמיתית של המבקרים בעסק.
דירוגים: הכמות, הטווח והאיכות של כל דירוג.
כך לדוגמה, עסק שמקבל גם ביקורות טובות וגם ביקורות שליליות, יקבל באלגוריתם שלנו ציון נמוך ביחס לעסק שמקבל רק ביקורות טובות.
הציון הסופי של zips נותן לך את הדירוג האמיתי של העסק, ומאפשר לך להשוות בינו לבין עסקים ונותני שירות באותה הקטגוריה.
קובי אלון
כל המחלה אשר שמתי במצרים לא אשים עליך כי אני השם רופאך.
אורי וולף
עמי גל-און
שנים רבות ''זוכה'' המרכז הרפואי ברזילי לתדמית לא טובה. בביקורי האחרון שירות אדיב נעים ומקצועי. שמחתי להיווכח אחרת ממה שחשבתי
Guy Oren
המתנה של שעות אין סדר במקום פשוט סיוט זלזול במטופלים יחס מגעיל לא ממליץ להגיע לפה
שירן קוזוקין
מקום נורא. שרות גרוע ומזלזל. אם אפשר להימנע - תמנעו. לכו למקום אחר! אין כבוד לאנשים פה. מחכה עכשיו בחוץ שעה וחצי ועדיין תעלומה מתי אני נכנסת. עכשיו רק גיליתי שבעצם יש מספרים רק לא אומרים אותם לממתינים. אני מספר 23 הוזמנתי ל 10 ו 50. מספר 16 עדיין ממתינה בחוץ. זו פעם שניה שלי פה - זוועה. גם אין חניה. מקום רע!!! סיוט