באתר Zips אנחנו מאמינים שהדירוג האמיתי של העסק הוא הרבה יותר מאשר ממוצע הדירוגים שהוא קיבל באינטרנט.
על מנת להציע לך דירוג אמין ולאפשר לך לבחור עסקים ונותני שירות באופן מושכל, אנו משתמשים בטכנולוגיה מתקדמת עם אלגוריתם שמשקלל את הפרמטרים הבאים:
ביקורות גולשים: התוכן, האיכות והעיתוי האקטואלי של כל ביקורת.
ניתוח טקסט של דירוגים: ניתוח הטקסט של כל ביקורת, באופן שמבין את החוויה האמיתית של המבקרים בעסק.
דירוגים: הכמות, הטווח והאיכות של כל דירוג.
כך לדוגמה, עסק שמקבל גם ביקורות טובות וגם ביקורות שליליות, יקבל באלגוריתם שלנו ציון נמוך ביחס לעסק שמקבל רק ביקורות טובות.
הציון הסופי של zips נותן לך את הדירוג האמיתי של העסק, ומאפשר לך להשוות בינו לבין עסקים ונותני שירות באותה הקטגוריה.
matan buhbut
ממש נחמד האמת , טוב לימי הולדת ואירועים קטנים!
Alon
נחמד לילדות שרוצות לחגוג עם קבוצה קטנה או ימי הולדת לילדים
שלומי ביתן
יחס דוחה ואוכל עוד יותר כל מה שבקשנו אין בנמצא וגם כשביקשנו להחליף את המנה שלא הייתה מבושלת התשובה הייתה זה מה שיש תתביישו לכם על היחס והמלצרית מסכנה לא מבינה בשום דבר ששואלים אותה הולכת למטבח וחוזרת עם אותה תשובה זה מה שיש בטוח שלא נחזור לשם ובטח שלא אמליץ לאף אחד 😡
ofir vrubel
מסעדה מעולה על חוף הים. מצויין לקבוצות ואירועים קטנים
Tal Bar-Yosef
ה"חוויה" שלי מהמסעדה הזאת? הגענו למסעדה בעקבות ביקורות שנראו טובות ובזכות העובדה שיש בה מנות טבעוניות לאלו ממנו (שניים מתוך עשרה אנשים) שלא אוכלים בשר. שני אנשים הזמינו פסטה פפרדלה עם סלמון, המנה לא תאמה את מה שכתוב בתפריט, לא היה בה כמעט סלמון, הרוטב לא היה כמו שכתוב והפסטה בכלל לא היתה פפרדלה. שתי המנות הוחזרו, אחת הוחלפה בקבבים, שהגיעו לא עשויים מבפנים ושרופים מבחוץ. ה"מנה" הטבעונית שהוזמנה היתה מוקפץ פורטבלו, היא הגיעה כמעט בלי פטריות (משהו כמו שתי פטריות קטנות), כשהתלוננו על הפטריות במקום לנסות להבין את התלונה או לנסות להסביר - בעל המסעדה (או המנהל משמרת) יצא אלינו ואמר שלא בא לו להתעצבן כי יום חמישי היום. אח שלי החליט לכתוב להם בפייסבוק על המנה הטבעונית וזאת התגובה שהוא קיבל: "תתביישו להם גוזלים פרנסה, הקב"ה רואה הכל תורידו את המסכות שלכם אלק דתיים בגלל אנשים כמוכם היהודים בעולם שנואים לכו לאכול פלפל ב1ש"ח. מתלוננים מההתחלה (כנראה בגלל הכד מים מהברז שביקשנו כשחיכינו לכולם שיגיעו שהיה צהוב בתחתית) תופסים שולחן 4 שעות (למען האמת שעתיים וחצי) בשביל חשבון כזה (718 שקל לא כולל טיפ שהשארנו כי לאבא שלי לא היה נעים שהמלצרים יידפקו בגלל האוכל והיחס של "בעל המסעדה" כשאם הפסטה היתה כמו שצריך היה מדובר ביותר מ800 ואולי גם היינו נשארים לקינוח) היו במסעדה באותו זמן עוד 90 סועדים (מתוכם 80 היו בגלל בר מצווה) כולם מאושרים ושמחים ומפרגנים, ומה לעשות אז לא יצא לכם הפעם לעקוץ עוד מסעדה (כן כי לשלם את החשבון על מה שאכלנו זה לעקוץ), שבת שלום" אגב, אנחנו משפחה שאוכלת מספר פעמים בשנה במסעדות מסוגים וגוונים שונים, לא זכור לי שאי פעם החזרנו מנות, וכן זכור לי שכשהערנו על משהו במנה הדבר טופל מיד על הצד הטוב ביותר.