וילה מונקאטה

בית מלון בתלמים

8.9

וילה מונקאטה

תלמים, ישראל
( ? )

תמונות מוילה מונקאטה

חוות דעת על וילה מונקאטה

  • תמונה

    מור אלקיים

    22.08.2023

    חייבת להמליץ! חזרנו משני לילות במתחם נתחיל באינה ויניב המקסימים והאדיבים, שדאגו לכל מה שאנחנו צריכים בכל שעה ותמיד עם חיוך. מתחם עם 4 אוהלי טיפי ממוזגים (המזגן מקפיא!) בכל אוהל 5 מזרנים (נוחים יש לציין) בריכה מרכזית גדולה, בריכת קטנטנים, גאקוזי, מטבח חוץ, שולחן פינג פונג, כדורגל שולחן ומלא פינות ישיבה כיפיות. פשוט כייף!! המקום נקי ומסודר, מדובר בגלאמפינג משודרג עם מחיר הוגן. לגמרי נחזור! התמונות באתרים תואמות את המציאות לחלוטין

  • תמונה

    shani vanunu

    23.10.2022

    עשינו במונקאטה מסיבת רווקים/רווקות ל-30 איש בסופש האחרון והיה פשוט מושלם! מקום מהמם, מפנק, נוח, כיפי, הכל פשוט מושלם! אניה מדהימה ומקסימה וזמינה להכל! הכל היה נפלא, בריכות מפנקות, ג'קוזי, מטבח מושלם, והאוהלי טיפי זה הכי מדהים שיש! תודה תודה תודה!!!

  • תמונה

    נעה ניניו

    14.10.2022

    מקום מושלם לרווקות, משפחות ופשוט התכנסויות גדולות של שמחה. האוהלים מרווחים, הבריכה שווה, המרחבים מפנקים ובעיקר בעיקר האנרגיה של המקום ובעלת המקום שפשוט נתנה להרגיש בבית🫶

  • תמונה

    shauli veresh

    16.05.2022

    הגענו ללילה למסיבת רווקים היה בדיוק מה שצריך ויותר. מקום נקי גדול ומאובזר, ג'קוזי ובריכה כיפיים המון מקום במקרר ובאוהלים ממש נוחים ומפנקים. מומלץ בחום!

  • תמונה

    Tamir Hyman

    13.05.2022

    באנו 15 חברים ללילה אחד, היה מעולה! קיבלנו את המקום נקי ומסודר, בעלי המקום ממש נחמדים ועוזרים בכל מה שצריך - אפילו החליפו לנו מקפיא כשהוא עשה בעיות! מקום גדול, אחלה בריכה וג'קוזי, ממליץ בחום!

עסקים נוספים בקרבת מקום לוילה מונקאטה

DM מערכות תקשורת

חנות מחשבים בתלמים

מושב תלמים רחוב השעורה 82, תלמים

וילות במרכז

בית מלון בתלמים

תלמים
(4.41)
וילה

אחוזת נווה גד

וילה בתלמים

שעורה 10, תלמים, 7931500

Meitali’s Cakes - מיטל אללי

קונדיטוריה בתלמים

שעורה 11, תלמים

רוזמרין- קוסמטיקה מהטבע

חנות למוצרי קוסמטיקה בתלמים

תלמים

מיקומו של וילה מונקאטה בתלמים

הצג מפה