טואוס
תכשיטן בתל אביב - יפו (Tous Jewelry)
- לחץ לאתר האיטרנט
- +972 3-604-8350
-
שעות הפתיחה של טואוס:
יום ראשון: סגור
יום שני: 9:00 עד 20:30
יום שלישי: 9:00 עד 20:30
יום רביעי: 9:00 עד 20:30
יום חמישי: 9:00 עד 20:30
יום שישי: 9:00 עד 20:30
יום שבת: 9:00 עד 20:30
עסקים נוספים בקרבת מקום לטואוס
סימן טוב - שירותי רחיצה לרכב בע"מ
רחיצת רכב בתל אביב - יפו
מגדלי עזריאלי, דרך מנחם בגין 132, תל אביב-יפו
גרוס, קלינהנדלר, חודק, הלוי, גרינברג, שנהב ושות'
משרד עורכי דין בתל אביב - יפו
עגול, מרכז עזריאלי, תל אביב-יפו, 6701101
תכשוטנים בקרבת מקום לטואוס
דניאל מתת תכשיטים - טבעות אירוסין , נישואין , יהלומים, עגילי יהלום
תכשיטן ברמת גן
זיסמן שלום 8, רמת גן
מאפייני העסק
מתקנים
Wi-FiWi-Fi בחינם
נגישותכניסה נגישה לכיסאות גלגליםמגרש חניה נגיש לכיסאות גלגלים
תשלומיםכרטיסי אשראיכרטיסי חיובתשלומים מהנייד באמצעות NFC
אפשרויות שירותמשלוחיםאיסוף עצמי בחנותקנייה בחנותמשלוח ביום הקנייה
מאפיינים אחריםקהל: ידידותי ללהטב"ק+הצעות: שירותי תיקון
הצג עוד מאפיינים
מאיה מסלתי
זוועה. לא עונים. כל יום מתחלפים מוכרות שלא מבינות דבר! ביקשנו להזמין טבעת במידה 16 במקום 14 ממתינים למעלה מחודשיים .אם בכלל יגיע. מחירים יקרים אין עם מי לדבר!קניון פתח תקוה זוועה.
שולה שחר
נכנסתי לאתר שלכם, כי רציתי לקנות משהו, אבל הזדעזעתי לקרוא את הביקורות, תלונות אחת אחרי השניה ואתם בשלכם… ברור שאני לא מתקרבת. העןבדה שאתם עדיין קיימים, אחרי כל כך הרבה ביקורות איומות על האיכות הירודה של המוצרים שלכם ועל שירות הלקוחות הרע, התשובה השבלונית שאתם מנפיקים לכל מתלונן, תשובה שאין בה שום התייחסות אמיתית, רק מעידה על כך שפריירים רק מתחלפים וחבל שאתם מנצלים זאת לרעה. וללקוחות התמימים שנפגעו - אני מציעה לכם לפנות לרשות להגנת הצרכן. לא יתכן שבעל עסק ינהג ככל העולה על רוחו ויזלזל כך בלקוחות!!!
sagit mej
לוקח להם הרבה זמן לתקן תכשיט בארץ, חבל שלא עומדים בזמנים זה גורם להרבה עוגמת נפש.
Roni Shiri
שירות על הפנים. רודפת אחריהם כבר חודשים בגלל שהשעון שלי (שמיותר לציין שקניתי באלפים) שינה את הצבע שלו מרוז לזהב. אמרו לי 'אין בעיה, נשלח אותו לספרד ל- *שלושה חודשים**' ואז עוד גבו *650* שח* על תיקון הציפוי שהיה תקול מצידם!! למרות שלא ביקשתי שיצבעו לי אותו בכחול או בנצנצים, זה תקלה שלהם! השעון חזר אחרי ארבעה וחצי חודשים *עם כתם *כסוף עליו. אין עם מי לדבר, 'הקבלה היא האחריות', יש להם אותה במחשב אבל היא 'לא הקבלה המקורית' אז הם לא מוכנים להחליף לי שעון. יש לי תיעוד אשראי על הקניה אבל הגעתי כבר 6 פעמים לסניף בניסיון להגיע למנהלת שלא טרחה להתקשר אליי ולדאוג לתת לי שירות טוב. בכל המקומות עם מותג ברמה שלהם האחריות היא התכשיט עצמו. כשתפתסתי אותה סוף סוף היא לא טרחה להביע איזשהי הבנה לתסכול שלי, לא ענתה לטלפונים לחנות, לא חזרה אליי קניתי מהם לא מעט תכשיטים, ומה שבטוח זה שלא אקנה מהם יותר כלום ואמליץ לכל מי שאני יכולה לא לקנות שם. לסיכום? הוצאתי 2850 שקל על שעון שהחליף את הצבע שלו אחרי שנה, ונדפקתי איתו
משה בן משה
חברים תתרחקו מהחברה הזו: מוצרים באיכות ירודה. שירות לקוחות מאודדדד גרוע. שרשרת בעלות 1700 שח נקרעה תפסה ירוקת וחלודה אחריי שבועיים!!! אפילו לא חוזרו אליי משרות הלקוחות. פשוט כואב הלב לרשום לעסק בתקופה הקשה הזאת כזאת ביקורת! אבל בחיים לא קבלתי כזה שירות עלוב.! מי שרוצה מוזמן לקבל תמונות והוכחות בפרטי!!!