באתר Zips אנחנו מאמינים שהדירוג האמיתי של העסק הוא הרבה יותר מאשר ממוצע הדירוגים שהוא קיבל באינטרנט.
על מנת להציע לך דירוג אמין ולאפשר לך לבחור עסקים ונותני שירות באופן מושכל, אנו משתמשים בטכנולוגיה מתקדמת עם אלגוריתם שמשקלל את הפרמטרים הבאים:
ביקורות גולשים: התוכן, האיכות והעיתוי האקטואלי של כל ביקורת.
ניתוח טקסט של דירוגים: ניתוח הטקסט של כל ביקורת, באופן שמבין את החוויה האמיתית של המבקרים בעסק.
דירוגים: הכמות, הטווח והאיכות של כל דירוג.
כך לדוגמה, עסק שמקבל גם ביקורות טובות וגם ביקורות שליליות, יקבל באלגוריתם שלנו ציון נמוך ביחס לעסק שמקבל רק ביקורות טובות.
הציון הסופי של zips נותן לך את הדירוג האמיתי של העסק, ומאפשר לך להשוות בינו לבין עסקים ונותני שירות באותה הקטגוריה.
A M
One of the technition smoked in my car. Will make you wait more than two hours even though the treatment takes less than an hour. Beyond that if your vehicle has passed the warranty period expect surprises ... It was written on specific garage.
דניאל גייטהיים
לא להתקרב שירות איום!אפרט: התקשרתי למוסך לברר לגבי חלף פלסטיק בטמבון בדאציה דאסטר.העבירו אותי למחסן והמחסאי לא הצליח להבין באיזה חלף מדובר והציע לי להגיע למוסך כדי שהוא יראה במה מדובר.הגעתי למוסך ושאלתי היכן המחסן.המנהל שירות ניגש אלי ואמר לי שהם לא מוכרים חלפים ושאעזוב את המקום.הסברתי לו שהמחסנאי ביקש ממני להגיע ולכן באתי.מנהל השירות קרא למחסנאי והחל לצעוק עליו לעיני כל.המחסנאי(נראה אחלה בחור)בכל זאת אמר לי להתלוות אליו למחסן כי בכל זאת טרחתי והגעתי לשם כך למוסך.ברגע שהמחסנאי החל לבדוק לי במחשב שוב הגיע המנהל שירות(או מנהל מוסך-לא יודע מהו)אמר למחסנאי שלא יבדוק בשבילי כלום וביקש ממני שוב ללכת,והכל בטונים גבוהים.אמרתי לו שטרחתי והגעתי למוסך אז לכל הפחות אפשר לבדוק לי 5 דקות אם יש את הפריט,ואז הוא אמר לי..אוקיי צא החוצה ואולי עוד שעה הוא יתפנה לבדוק לך.אמרתי לו תודה על השרות ״הנפלא״ ועזבתי את המקום .כמובן שלמוסך זה לא אחזור לעולם!פשוט בושה וחרפה לחברת קרסו שנותנת אישור למוסך כל כך לא שירותי להיות מוסך מורשה שלהם!
Ofir Nahum
קצת ארוך - אבל שווה לקרוא לפני שניגשים למוסך זה. טיפלתי ברכב מסוג ניסאן קשקאי פעמיים במוסך זה. לצערי אחרי הפעם השניה לא אחזור יותר... הגעתי בשעה 8:30 לאחר תאום מראש יום קודם. כבר בכניסה מנהל השירות צעק וקילל את אחד העובדים בשפה נוראית. נאמר לי שהטיפול ייקח שעתיים שלוש, אז המתנתי במקום. בשעה 12, אחרי שכל שעה אני מברר ואומרים לי שעדיין בטיפול (ואני רואה שלא עובדים על הרכב), נאמר לי שהעובדים בהפסקת צהריים. כשחזרו - אמרו לי שצריך להחליף ברקסים. התעקשתי לבוא לראות - וראיתי שלא נדרש - הסכימו איתי שניתן לסוע עוד לפחות 5000 ק"מ כך. הטיפול הסתיים בשעה 14:30!!! בזבזתי יום שלם בהמתנה לטיפול שגרתי. אבל השיא הגיע שכשעה לאחר שיצאתי מהמוסך הפעלתי מזגן - לא עובד...(בוודאות עבד לפני שהרכב נכנס למוסך). חזרתי למוסך, בדקו במשך כחצי שעה והגיעו למסקנה שאכן המזגן לא עובד... במקום שיסדרו את התקלה אמרו שאחזור מחר (המוסך לקראת סגירה). ובנוסף - אמרו שאין קשר לטיפול שבוצע ברכב וכנראה שאאלץ לשלם על התיקון!!! לקחתי את הרכב, לשם אני כבר לא אחזור. מציע לשקול טוב טוב לפני שמטפלים שם...
kiril mastitki
מקום גרוע, ולא מקצועי, אחרי הטיפול לא נאשע כיול של חישני אוויר בגלילים, הרכב יצאה עם הודעת שגיאה על לוח שעונים, יום למחרת נפל חלק שמכסה את הפילטר מזגן מתחת לתא כפפות , כול האוויר היתחיל לברוח מכול הצדדים רק לא מפתחי אוורור, לפי מפרט של הטיפול רשום שהוחלף הפילטר של המזגן אך בפועל אף אחד לא החליף אותו-רק כפפו אותו ברגע שנישאו להחליף ולא סגרו את המכסה עם בורג, מחיר הטיפול אולי זול בכמה אחוזים אבל אם תרצה עוד תוספות קורעים אותך במחיר
יהודה צוריאל
יקר מדי לטיפול שוטף