ד"ר קינן עידית
רופא בתל אביב - יפו
- +972 3-528-7063
עסקים נוספים בקרבת מקום לד"ר קינן עידית
רופאים בקרבת מקום לד"ר קינן עידית
ד"ר רונן אופק - מרפאת שיניים TLV Smile
רופא בתל אביב - יפו
הארבעה 28 מגדלי הארבעה, מגדל דרומי, קומה 2, תל אביב-יפו
מאפייני העסק
נגישות
כניסה נגישה לכיסאות גלגליםמגרש חניה נגיש לכיסאות גלגליםשירותים עם גישה לכיסאות גלגלים
מאפיינים אחריםתכנון: מקבלים מטופלים חדשיםמתקנים: שירותים
הצג עוד מאפיינים
מלכה פרידמן
הגעתי בחששות גדולים, לאור כל הביקורות שקראתי פה, ושמחה לשתף שהיתה חוויה נעימה ומקצועית. יש מאבטח בכניסה, בנעימות שאל לשם ופתח את הדלת. לאחר הכניסה, המזכירה ענתה על כמה שאלות ומשם נכנסנו לחדר לפני הרופאה שם קיבלה אותנו צעירה נעימה, בדקה, חייכה, שאלה, הקשיבה. יצאנו לאחר טיפות, ישבנו בחדר ההמתנה, המזכירה שאלה, אם לא קשה לנו להמתין את החצי שעה בסיבוב בקניון. היא הדגישה רק אם אפשרי, ביקשתי להישאר - נשארנו. אחרי כחמש דק ירדנו לסיבוב, חזרנו ומיד נקראנו לרופאה, השיבה לשאלות שאפילו לא קשורות לילד הנבדק. הסבירה וםירטה. חוויה בהחלט טובה. מבינה את התדהמה מהמאבטח, אבל משערת שיש סיבות מהעבר שהיא החליטה לשמור.
Eva W.
מקבלת במרפאה ברודצקי 43 תל אביב רופאה אנטיספטית ולא נעימה. היא מתייחסת לפציינט ולהורה המלווה כאילו הם מטרד. מדברת לא יפה "שתקי" , נובחת הוראות ומתעצבנת כשמגיבים "לאט" מידי
Youli Ashkelony
רופאה טובה אבל יהירה וחצופה. יושבת במזגן אבל מבקשת מהמטופלים שלה לחכות במסדרון לא ממוזג למעלה משעה. בנוסף בלאגן לא נורמאלי במשרד, לא עונים לטלפון וזמן המתנה ארוך, היה לי תור ב 8.30 יצאתי משם ב-10 לתור של 5 דקות.
יניב דוד לוי
מחזק פה את הביקורות. יש סיבה שלרופאה הזו יש תורים פנויים. היחס האישי לא קיים ואין ממש רצון לעזור למטופלים. חשוב לומר שזו רופאת ילדים ושההורים באים הם מודאגים ובאמת רוצים לדעת מה יש לילד שלהם ושלא ינפנפו אותם.. בנוסף אשתי הניקה בחדר ההמתנה כאשר לא היו אנשים שם מלבדה וקיבלה הערות על כך שאין אפשרות להאכיל או להניק פה. שוב, קצת הזוי ביחס לכך לזו רופאת ילדים. אנחנו הגענו אליה ממש בטעות כי לא היו תורים, בדיעבד זו הייתה ממש טעות. תעשו את החשבון שלכם.
Omer F
הגענו הבוקר לרופאת עיניים ילדים עידית קינן המקבלת בברודצקי תל אביב. הייתה חוויה נוראית. ב-8 בבוקר גדוד הורים עם פעוטות )כלומר בין השאר עם עגלות( זומנו כולם בו זמנית לחדר פצפון בו אסור להאכיל את הילדים. מחוץ לחדר מסדרון מחניק ללא חלונות או כסאות. למרות שהיינו הראשונים המתנו וכשנכנסנו הודיעו שאפשר רק מלווה אחד למרות שלא הייתה התראה והייתה הדרכה מעשית ששני ההורים רצו לראות. בתור עצמו נורה מידע ברצף מהיר תוך סירוב אגרסיבי לחזור על הדברים או להבהיר אותם אמירות כגון "אני לא בכיתה ג'" "לא תכריח אותי". כך, הרופאה ניצחה את המטופל והיא קיבלה את מבוקשה להוציא אותו מהחדר כמה שיותר מהר בלי שהוא קיבל את מבוקשו לקבל את המידע באופן שהוא יצליח לעכל ולהבין אותו. לזכות הרופאה נעשה תכנון מראש- הוכן דף מודפס והיו תצלומים ממחישים. עם זאת יצאנו בחוויה של סטרס,ף ובחי תחושה שהבנו אי שיכולנו לשאול או להעמיק בנושא כה פעוט כמו הטיפול בבננו בן החודש.