Jaffa Garden - Yefet 1

פונדק בתל אביב - יפו

תמונות מJaffa Garden - Yefet 1

חוות דעת על Jaffa Garden - Yefet 1

  • תמונה

    הדרה מקייס

    24.04.2023

    מיקום מושלם ממש מול כיכר השעון ובירידה לשוק הפשפשים, חדרים נקיים ומפנקים מעוצבים באווירה של יפו העתיקה, מרפסת יפייפיה מלאה בכל טוב לקפה/תה בבוקר עם שלל פינוקים. אנשים נותני שירות מכל הלב ודואגים לכל דבר קטן, ללא ספק אחזור לכאן שוב ושוב❤️

  • תמונה

    Israel boccara

    11.02.2023

    מלון פשוט וזול אך מעניק את חלון הראווה הטוב ביותר ליופי של יפו. החדר והשירות המעולה נותנים לכם את כל מה שאתם צריכים בשביל להנות מהשהות בעיר, רק תבקשו.

  • תמונה

    אסתר בן זקן

    15.11.2022

    לא דומה לתמונות בשום קנה מידה! ריח של ביוב כל החדר ! פשוט מזעזע ולא ראוי ללינה!! גבו מאיתנו עוד כסף כדי 'לשדרג' את החדר הראשוני והמזעזע אפילו יותר שקיבלנו, ובאופן הזוי לקח מע''מ במזומן (לא אמור להיות מחוייב כמו תמיד דרך בוקינג??) הרגשה רעה מאוד להיות שם. כשהגענו בעל המקום עוד אומר לפקיד קבלה "תן להם חדר מפנק עם נוף יפה", קיבלנו חדר מפחיד! צינוק של מטר על מטר כולל עובש ומרפסת של 30 ס''מ (אני לא מגזימה!!) שצופה למזגנים ופחים. פשוט מזעזע!!!! רמאות לשמה. 800 ש''ח על משהו לא ראוי ללינה !!!!

  • תמונה

    lila zar

    14.11.2022

    When we arrived at the hotel the room wasn’t ready, so the receptionist asked if we could return in an hour and in the meanwhile that we could safely place our bags in a closet in the room. When we later returned we found the content of our bags turned up side down and missing two chargers and a pouch of tobacco. When we asked the receptionist either to return our belongings or to offer us a compensation, we were told that the manager would arrive later on to investigate the situation. He never arrived and we ended up going out as planned. In the following morning at checkout we met the manager who in aggressive gestures basically just told my wife to leave the building with an 5% offer for a discount as a compensation on the basis of him not knowing who stole from us. That’s it, and now we’re considering if to contact the police.. ובעברית- חוויה מזעזעת - ☢️*הזהרו* *הזהרו* ☢️ הגענו למלון, החדר עוד לא היה מוכן אמרו עוד שעה ושאפשר להשאיר את התיקים בחדר בנתיים. כשחזרנו לאחר כשעה, פתחנו את הארון בו התיקים היו ומצאנו אותם להפתעתינו הפוכים ועם חפצים חסרים! התלוננו מיד לאיש הדלפק שהיה נחמד כביכול וניסה לעזור אבל אמר שרק המנהל יוכל לפצות במידת הצורך. ביקשנו לדבר עם המנהל מיד כדי לסגור את הקייס כמה שיותר מהר ולהתפנות שוב לחופשה שהייתה קצרצרה מלכתחילה. האחראי אמר שהמנהל בדרך אבל לא עונה לטלפונים (??) ויהיה במלון רק עוד שעה ויגיע אלינו לדבר. אחרי שעה וגם שעתיים וגם יותר אף אחד לא בא. החלטנו להניח לזה ולנצל את מה שנותר מהיממה ל"חופשה" ולקוות שמחר בצ'ק אאוט העיניין יסגר ותלקח אחריות- אנחנו הצענו החזר כספי על הרגשת הזיפט שנותרנו איתה לאחר החדירה לפרטיות ופישפוש בדברים הפרטיים שלנו, בזבוז הזמן וכמובן על העלויות והטירחה להשיג שוב את החפצים ( 2 מטענים מקוריים וחדשים, טבק חדש ומשקפי שמש) בבוקר בצ' ק אאוט פגשנו את המנהל ובדקה הראשונה בה התחלנו לגולל את סיפורינו שוב הוא קטע ובזלזול זרק קחו 5% הנחה (פחןת מ50 שח) ושנעוף משם. כשעשינו נסיון נוסף לדבר להגיון שלו, הוא גירש אותי בתנועות ידיים אלימות ומאיימות. בגלל שבעלי לא דובר עברית אז זה היה בעיקר מולי האלימות. זו הייתה חוויה מפחידה, חראם על החפצים אבל ההתנהגות הבריונית והאלימה מבעל עסק כמלון היא זו שמטרידה אותנו בעיקר. כחצי שעה לאחר שגורשנו קיבלנו הודעה ממנו-"החזרתי לכם את הכסף, תמחקו את הביקורת בבוקינג" אז הכסף הוחזר בסופו של דבר, אבל מחובתי להזהיר מפני האיש הזה. לצערי למשטרה לא הספקנו להגיע כי זה היה ביקור מולדת והילדים חיכו לנו עם הסבתא.

  • תמונה

    מוטי אסרף

    19.09.2022

    פונדק נחמד, חדרים מתאימים לזוג, מקום מתאים ללינה ומקלחת, מחיר זול ובהחלט עונה על הצרכים, שתייה חמה וקרה חופשי על מרפסת המבואה, מיקום מרכזי ביפו מסביב מגוון עשיר של מסעדות בתי קפה ומסחר המגישות מזון ומשקאות עד השעות הקטנות של הלילה. Nice inn, rooms suitable for a couple, suitable place to sleep and shower, cheap price and definitely meets the needs, free hot and cold drinks on the porch, central location in Jaffa, surrounded by a rich variety of restaurants, cafes and shops that serve food and drinks until the wee hours of the night.

עסקים נוספים בקרבת מקום לJaffa Garden - Yefet 1

Jaffa house

בית מלון בתל אביב - יפו

בית אשל 2, תל אביב-יפו
(4.42)
בנק

בנק אנגלו פלסטין

בנק בתל אביב - יפו

טיילת מפרץ שלמה, תל אביב-יפו

מוניות כיכר השעון

תחנת מוניות בתל אביב - יפו

דוד רזיאל 22, תל אביב-יפו

אבולעפיה

מאפייה בתל אביב - יפו

יפת 7, תל אביב-יפו

יפו-סדנאות מעולם אחר | YAFO TIME

יעד תיירותי בתל אביב - יפו

בית אשל 3, תל אביב-יפו, 6329302

אברמסון גלרי

מעצב תכשיטים בתל אביב - יפו

רוסלאן 6 המשך, טיילת מפרץ שלמה, תל אביב-יפו
(4.38)
מסעדה

רעמסס

מסעדה בתל אביב - יפו

הגמנסיה העברית פינת, בן פרחיה 7, תל אביב-יפו

בית הכנסת אוהל אברהם

בית כנסת בתל אביב - יפו

טיילת מפרץ שלמה 6, תל אביב-יפו

בגדי מעצבים לנשים - בלינקי

חנות בגדים בתל אביב - יפו

בית אשל 14, תל אביב-יפו, 96654
(4.41)
קניון

Mango Tree Jewelry

קניון בתל אביב - יפו

פנחס בן יאיר 16, תל אביב-יפו

פונדק בקרבת מקום לJaffa Garden - Yefet 1

(4.55)
פונדק

החאן של מייק

פונדק באבו גוש

הורד 2, אבו גוש, 9084500

Crazy Suite

פונדק באשקלון

יפה נוף 37, אשקלון
(4.38)
פונדק

רמדה ירושלים

פונדק בירושלים

שדרות וולפסון 6, ירושלים, 91033
(3.84)
פונדק

Guest House Orlihome

פונדק בחיפה

ירושלים 12, חיפה
(3.54)
פונדק

Boutique 22

פונדק בחיפה

שדרות בן גוריון 22, חיפה, 3502315
(4.53)
פונדק

Nest House Haifa

פונדק בחיפה

דרך יפו 71, חיפה, 3341231
(4.47)
פונדק

Shazly Inn

פונדק בנצרת

6133, נצרת
(4.70)
פונדק

Alexandra House

פונדק בנצרת

house number, 6098 6, נצרת
(4.71)
פונדק

Al Hakim Boutique Hotel

פונדק בנצרת

כיכר הבישופ נצרת, 16101

מיקומו של Jaffa Garden - Yefet 1 בתל אביב - יפו

הצג מפה