באתר Zips אנחנו מאמינים שהדירוג האמיתי של העסק הוא הרבה יותר מאשר ממוצע הדירוגים שהוא קיבל באינטרנט.
על מנת להציע לך דירוג אמין ולאפשר לך לבחור עסקים ונותני שירות באופן מושכל, אנו משתמשים בטכנולוגיה מתקדמת עם אלגוריתם שמשקלל את הפרמטרים הבאים:
ביקורות גולשים: התוכן, האיכות והעיתוי האקטואלי של כל ביקורת.
ניתוח טקסט של דירוגים: ניתוח הטקסט של כל ביקורת, באופן שמבין את החוויה האמיתית של המבקרים בעסק.
דירוגים: הכמות, הטווח והאיכות של כל דירוג.
כך לדוגמה, עסק שמקבל גם ביקורות טובות וגם ביקורות שליליות, יקבל באלגוריתם שלנו ציון נמוך ביחס לעסק שמקבל רק ביקורות טובות.
הציון הסופי של zips נותן לך את הדירוג האמיתי של העסק, ומאפשר לך להשוות בינו לבין עסקים ונותני שירות באותה הקטגוריה.
shlomit cohen
שירות גרוע !!! אין מענה לא חוזרים להודעות למיילים עד שכבר עונים ללקוחות של יס עונה נציגה בשם גלית שמדברת בצורכה רדודה ביותר !! בושה !
ODELIA BOZAGLO אודליה בוזגלו
היחידי המקצועי עם השירות הכי טוב זה יאיר לרנר, עזר לי לטפל באבי בחוב שכבר קיים 20 שנה, היחידי שנתן שירות מהלב לאחר המון נסיונות מהשאר עלה והצליח יאיר היקר.
Anat Davis
הי התקשרתי לסדר איזה חוב לחברת ביטוח של הבת שלי החיילת, ששולם כבר מזמן, אבל בלי ליידע את חברת הביטוח, נאמר לי בעל פה שהכל מצויין, ואחרי עשרה ימים היא קיבלה מכתב חדש על הפרשי הצמדה, ריביות, והוצאות משלוחי מכתבים למיניהם, כשהחוב שולם כבר ביום הראשון. התנהגות של נוכלים רודפי בצע.
ליז אלמיו
אני לא אשקר שבהתחלה קיבלתי מענה, והאמנתי שיש מלאכים על כדור הארץ. ואז ברגע שבו רציתי להעביר תשלום על מנת לסיים את ההליכים וכבר מעל שבוע במרדף אחר הלא נודע, בשביל לקבל פרטים תקינים כנו ח-ן. שלא נדבר על האופן שבו ניתקו לי את השיחה בזלזול וחוסר אנושות. כמה עצוב שאין כבוד בסיסי לאנושות.
ישראל דוד לוי
בחיים לא חוויתי שירות כזה מזלזל הלקוח מנתקים ללקוח בפנים לא עונים מדברים בצורה הכי מגעילה ולא נותנים שירות נציגה רבה איתי בשיחה ודיברה בצורה הכי מזלזלת שיש!!!!