Salon Seasons | סלון סיזונס
מכון יופי בתל אביב - יפו
8.2
- +972 77-230-2800
- לצפיה בתפריט
-
שעות הפתיחה של Salon Seasons | סלון סיזונס:
יום ראשון: 9:00 עד 20:00
יום שני: 9:00 עד 20:00
יום שלישי: 9:00 עד 20:00
יום רביעי: 9:00 עד 20:00
יום חמישי: 9:00 עד 20:00
יום שישי: 9:00 עד 15:00
יום שבת: סגור
עסקים נוספים בקרבת מקום לSalon Seasons | סלון סיזונס
מאפייני העסק
קהל
ידידותי ללהטב"ק+מרחב בטוח לטרנסג'נדרים
מתקניםשירותיםWi-Fi בחינם
נגישותכניסה נגישה לכיסאות גלגליםמגרש חניה נגיש לכיסאות גלגלים
תשלומיםכרטיסי חיובמזומן בלבדכרטיסי אשראי
הצג עוד מאפיינים
Sapir Perez
עושה שם קבוע ג׳ל, העבודה של הבנות שם הכי יפה בכל תל אביב!
noya karta
המניקוריסטיות מדהימות אבל האחראית מתייחסת מזעזע ללקוחות באופן קבוע, לא ממליצה.
נאהלה לובן
וואו!!! בחיים לא הייתי מרוצה ככ מג׳ל שירות מעולה, חמודות נורא, מקצועיות, משקיעות, תוצאה פשוט מושלמת
Noa Gafla
יחס ממש ביזיוני, לא נעים ולא מקובל. עדכנתי מראש על איחור של כ-5 דקות לתור והאחראית במקום דחתה את התור ברבע שעה בלי לעדכן. כשהגעתי בריצה לתור (19:05, בדיוק כמו שעדכנתי שיהיה) הופתעתי שהתור נדחה, אבל המתנתי בסבלנות. ב19:20 עדיין לא התחילו לטפל בי, כשניגשתי לאחראית לשאול מה קורה, זכיתי ליחס מזלזל, פרצופים ואווירה של דווקא. מציעה לאותה בחורה שמאחורי הקבלה להתבגר, אני כבר לא אחזור 🦨
Ofir Korkin
אני לא נוהגת לכתוב ביקורות קשות על בתי עסק, שכן אין לי אינטרס לפגוע בפרנסה של אף אחד. הפעם לא ניתן לעבור בשתיקה על החוויה הנוראית שעברתי. קבעתי תור לפני החתונה לפדיקור ומניקור ג'ל. הגעתי לתור הראשון בשעה 09:00 כשהמקום היה פנוי לחלוטין, התקבלתי בעשרים דקות איחור- נסבל. נותנת השירות שעשתה לי את הטיפול הייתה איטית ברמה שמעולם לא פגשתי, פצעה אותי והכאיבה לי לכל אורך הטיפול למרות שהערתי מדי פעם כשלא יכולתי כבר לשאת את הכאב. הפדיקור לא נעשה רפואי בצורה מלאה, בהתחלה לא רצו לעשות לי פרנץ' כי "לא הזמנת מראש", כשראו שהתעצבנתי במהלך הטיפול ניגשו ואמרו "נעשה לך בכל זאת הרווחת כי יש זמן", יצאתי חבולה אחרי למעלה משעתיים וחצי (!) עם אדמומיות מסביב לציפורניים. ועל כל התענוג הזה שילמתי 320 ש"ח. כתבתי בצורה נעימה באינסטגרם למכון על מנת שילמדו מהמקרה וינסו להשתפר, חזרה אלי פקידה שבאה להסביר למה הם צודקים ולא אני, נתנו הסברים למה הדברים קרו כמו שהם קרו, למה מה שנעשה לי זה בסדר ומקובל וזה מה שנהוג לעשות לכולם, כך לא מתנהל שירות לקוחות. לא ביקשתי הדרכה על איך עושים פדיקור, וזה ש"באו לקראתי" עם הפרנץ' שלא הזמנתי מראש. נתפסו לדברים לא רלוונטיים, ללא התנצלות וללא רצון לפצות. אמרתי שלא אשוב יותר, אמרו לי "אנחנו כאן בשבילך". לאחר ששלחתי תמונות של הפציעות ברגליים, טענו שישובו אלי. מאז לא שמעתי מהן. סבלתי מכאבים בערך יומיים בידיים וברגליים מהפציעות לא להתקרב!