לק פרפקט - מכון יופי שינקין תל אביב | Lak Perfect

סלון מניקור ופדיקור בתל אביב - יפו

8.2

לק פרפקט - מכון יופי שינקין תל אביב | Lak Perfect

שינקין 15, תל אביב-יפו
( ? )
  • לחץ לאתר האיטרנט
  • +972 3-629-6574
  • לצפיה בתפריט
  • שעות הפתיחה של לק פרפקט - מכון יופי שינקין תל אביב | Lak Perfect:
    יום ראשון: 9:30 עד 20:30
    יום שני: 9:30 עד 20:30
    יום שלישי: 9:30 עד 20:30
    יום רביעי: 9:30 עד 20:30
    יום חמישי: 9:30 עד 20:30
    יום שישי: 9:00 עד 15:00
    יום שבת: סגור

תמונות מלק פרפקט - מכון יופי שינקין תל אביב | Lak Perfect

חוות דעת על לק פרפקט - מכון יופי שינקין תל אביב | Lak Perfect

  • תמונה

    Tali Shimoni

    07.07.2023

    הייתה לי חוויה מאכזבת בסלון הציפורניים הזה. קבעתי מניקור עם עובדת ספציפית, אבל היא לא הייתה שם כשהגעתי. בסופו של דבר חיכיתי למעלה משעה, והלק שנמרח לא היה לשביעות רצוני. בגלל ההמתנה, היה לנו זמן רק לפדיקור, ונאלצנו לשנות את מועד המניקור הג'ל. שוב, נאלצתי לחכות כ-30 דקות לאחר השעה שנקבעה. לדעתי המקום היה מלוכלך, והטיפול לא היה שלם. שתי ציפורניים התקלפו פחות משבוע לאחר מכן. כשחזרתי לסלון לעשות את שתי הציפורניים, אמרו לי שיש רק שתי בנות שעבדו באותו היום והן לא יכלו לראות אותי. עם זאת, ראיתי שני עובדים אחרים מגיעים לאחר שהלכתי. התאכזבתי מהשירות ומאיכות העבודה. I had a disappointing experience at this nail salon. I scheduled a manicure with a specific employee, but she wasn't there when I arrived. I ended up waiting over an hour, and the nail polish applied was not to my satisfaction. Because of the wait, we only had time for a pedicure, and we had to reschedule the gel manicure. Again, I had to wait about 30 minutes after the scheduled time. I also found the place to be dirty, and the treatment was incomplete. Two nails peeled off less than a week later. When I went back to the salon to get both nails done, I was told that there were only two girls working that day and they couldn't see me. However, I saw two other workers arrive after I left. I was disappointed with the service and the quality of the work.

  • תמונה

    sapir yahav

    29.06.2023

    לצערי הרב, "פרפקט" זה לא.... חוויתי חוויה לא נעימה. אני גרה פה בשכונה ורציתי לקבוע לק רגיל ברגליים בסביבה. קבעתי תור פעם ראשונה. הגעתי. אחת העובדות שמה לי לק פאני באני. כשסיימה, כל הלק היה פגמים, חורים, מריחה לא טובה, פס מפריד בין הסוף של הציפורן לעור, משהו לא נעים. העובדת הייתה חמודה ואמרה לי שהיא מצטערת וזה באמת לא נראה טוב ועשתה לי שוב מחדש. שוב פעם, אותו הדבר (תוכלו לראות בתמונה איך זה יצא). כבר הייתי שם שעה אחרי פעמיים של מריחה מחדש, והייתי חייבת ללכת. העובדת אמרה לי להשאיר פרטים ושהמנהלת תחזור אלי ותזכה אותי כמובן ושהיא מצטערת ושאני באמת צודקת (ככה במילים שלה). היא הציעה לי גם לעשות חדש שוב, אבל דיי כמה אפשר? זה לא עובד טוב, בא לי את הצבע הזה לא צבע אחר. ואני לא מעוניינת, רוצה את הכסף בחזרה. מאז המנהלת של המקום לא חוזרת אלי, לא עונה להודעות בווצאפ של המקום, התעלמות מוגזמת. התקשרתי הבוקר שוב לחנות כדי לברר מה קורה עם זה, ועובדת אחרת אמרה לי שהמנהלת לא מוכנה לחזור אלי, שאין דבר כזה זיכוי ושאם אני רוצה שאעשה תיקון. אבל הסברתי שכבר ניסו לתקן לי, אבל המנהלת לא מוכנה לחזור אלי ללא קשר וגם היא "בלימודים". לא הבנתי? זה השירות שאני מקבלת? אין רלוונטיות לעשות מחדש, צילמתי את התמונה באותו הרגע שיצאתי וככה ממש זה נראה! לא טוב! המנהלת טוענת שזה "נהרס", בתמונות אפשר לראות שזה לא כמו לק שנהרס, אלא כבר בתוך הלק יש חורים ובעיות!! ועובדה שהעובדת שעשתה את זה בעצמה הסכימה. כמובן שתוך כדי השיחה עם העובדת, השיחה נותקה לי בפנים. אני גרה ליד, אז הלכתי לחנות כדי לדרוש את הזיכוי שלי כי אני צריכה להוציא עוד 85 שקלים במקום אחר שיעשה לי לק נורמלי. בכל זאת, המנהלת לא מוכנה להקשיב, לא מוכנה אפילו לצלצל אלי לדבר איתי, היא אומרת שאין מה לעשות וזה מה יש. פשוט חווית שירות לא נעימה, עבודה לא טובה, שירות מבאס, לא נתקלתי בדבר כזה, ואני מאותם אנשים שלא כותבים… אבל הפעם אמרתי שיש גבול וככה הדברים היו כמו שהם, ממש מבאס.

  • תמונה

    מאי קוסיוף

    18.06.2023

    חייבת לפרגן ללק פרפקט שעשו לי עבודה מדהימה בידיים ורגליים , כשלושה שבועות אחרי והלק לק זז ❤️❤️

  • תמונה

    rotem lachmy

    29.05.2023

    מכון עם אווירה כיפית וטובה, נטלי היקרה תמיד עושה עבודה מקצועית ויוצאת דופן. תודה לך :) בהחלט ממליצה בחום! בברכה, רותם

  • תמונה

    Sharon Hill

    29.05.2023

    הולכת אליהן בקביעות כבר תקופה ארוכה, שירות מעולה, עונות מהר גם בוואטסאפ שזה ממש נח ותמיד עושות מאמץ למצוא תור פנוי שמתאים. אני עושה פדיקור מלא וכל אחת ואחת מקצועית וסבלנית ונותנת את מלוא תשומת הלב לעבודה והבונוס הוא שהמחירים ממש נוחים ובעיקר עם קונים כרטיסייה.

עסקים נוספים בקרבת מקום ללק פרפקט - מכון יופי שינקין תל אביב | Lak Perfect

(4.50)
מספרה

מספרה - אורן - OD

מספרה בתל אביב - יפו

שינקין 15, תל אביב-יפו

צור עשה זאת בעצמך

חנות חשמל ואלקטרוניקה בתל אביב - יפו

שינקין 16, תל אביב-יפו

De Sheinkin Suites

בית מלון בתל אביב - יפו

פינת, נפחא יצחק 3, שינקין 17, תל אביב-יפו, 6523136

המיצים של שנקין

חנות בתל אביב - יפו

שינקין 13, תל אביב-יפו
(4.91)
מספרה

Black sheep - hair studio

מספרה בתל אביב - יפו

שינקין 13, תל אביב-יפו, 6523115

BiteMe

מאפייה בתל אביב - יפו

שינקין 22, תל אביב-יפו

am:pm

סופרמרקט בתל אביב - יפו

שינקין 24, תל אביב-יפו

א.מ. פלדמן בע"מ

סופרמרקט בתל אביב - יפו

מרכז בעלי מלאכה 6, תל אביב-יפו

איפנמה - סנדלים, כפכפים ונעלי נוחות בוייב ברזילאי ️‏

חנות נעליים בתל אביב - יפו

שינקין 8, תל אביב-יפו

ד"ר אלחנדרו אסטיין, מרפאת שיניים

רופא שיניים בתל אביב - יפו

שינקין 8, תל אביב-יפו

מאפייני העסק

תשלומים
כרטיסי אשראיכרטיסי חיובתשלומים מהנייד באמצעות NFC
מאפיינים אחרים
מתקנים: שירותים

מיקומו של לק פרפקט - מכון יופי שינקין תל אביב | Lak Perfect בתל אביב - יפו

הצג מפה