היכל קבוצת שלמה

מתחם ספורט בתל אביב - יפו (Shlomo Group Arena)

תמונות מהיכל קבוצת שלמה

חוות דעת על היכל קבוצת שלמה

  • תמונה

    Hagay Peleg

    08.09.2023

    אולם ספורט ברמה גבוהה, מסודר, מזנון קצת יקר, יש בעיית חניה רצינית כאשר מגיע קהל מלא לארוע

  • תמונה

    Omer Zakay

    08.09.2023

    לא ייאמן שככה בנו אולם במאה ה-21. כיסאות לא נוחים ונמוכים כמו שלא נתקלתי בשום מגרש או אצטדיון בעולם. מזל שהאדומים אלו שמאכלסים את האולם הזה קבוע, מקווה שהם ניהנים מהישיבה הנוחה והמפנקת. אחרי הכל הם רגילים להיות נמוך, הכי נמוך.

  • תמונה

    ofra Abramovich

    31.08.2023

    אליפות אירופה בכדורעף גברים CEV ארוע מדהים חשוב כ"כ לענף הכדורעף בארץ. ארגון מופתי. אוכל מצוין. חבל שלא צפוף יותר.. יש למלא את האולם גם אם זה אומר חלוקת כרטיסים בחינם למועדונים. הנראות חשובה . חוויה נהדרת

  • תמונה

    אודי כהן הערוץ הרישמי שדר,קריין,מרצה,מנחה אירועים

    30.08.2023

    עליבות אירופה בכדורעף בישראל פעם בחמישים שנה ישראל מארחת אליפות אירופה בכדורעף.הזדמנות מצויינת לחובבי הענף.משחק הפתיחה של נבחרת ישראל נגד יוון בהיכל שלמה,נקבע לפני מספר חודשים. עבדכם הנאמן,עיתונאי מזה 26 שנים יצא בשעה 19:10 מהבית בפתח תקווה.משהו בוויז לא היה ידידותי כבר שהופעל ביציאה מהחנייה.היכל שלמה מעל שעה הוא מאותת לי.רגע,זה בכלל בירושלים.אני מתקן מייד והוא עושה הנחה ל35 ד.עדיין,אני רגיל שזה גג 25.יאללה יצאנו.השעה 19:42,אני 400 מטרים מהחנייה.מתחיל פקק עצבני.אני שואל את השוטר שפותח את דלת רכבו החונה(לא רכב משטרתי),"אחי,אתה יוצא?"הוא עונה:"לא".בזמן שהוא מוציא מהרכב משהו לנשנש,אני מרשה לעצמי לשאול אותו,"תגיד מה יש פה היום?",הוא:"ילדים וההורים בחופש,יש פה גם הופעה וגם משחק כדורסל".אני:"כדורעף".זה מתחיל להריח ממש לא טוב כי אף אחד לא זז בפקק.אחרי 15 ד שזזנו 300 מטרים,אני מביט ימינה,10 ד לפני השריקה,ואני רואה תור של כמאה איש בכניסה להיכל.כשבע דקות לפני השריקה אני רואה שהחניון חסום לכניסה.הלם.המקום היחידי שאני רגיל להחנות בו את הרכב ולשלם 40 שח הוא חניון היכל שלמה.אני פונה למאבטחים,והם אומרים:"החניון סגור".אני מסביר כי באתי כעיתונאי למשחק ואני כבר 45 ד על הכביש ואין מקום אחר בו אני יכול להחנות,והמשחק מתחיל עוד 5 דקות.אני גם מצהיר פעמיים שאם לא אמצא חנייה לא אחסום אפאחד,אצא מהחניון ואחזור הביתה.אני מסביר שזו לא אשמתי שהכנסתם אנשים שהגיעו להופעה וזהו החניון,שצמוד לאולם בו חונים תמיד כל מי שמגיע למשחק. תגובת המאבטחים היתה לקונית,מתנשאת,מזלזלת,טיפשית,צינית."תזיז את הרכב שלך לפני שאני מסדר לך דוח,זה שאתה עיתונאי,אתה לא מעל כולם,תשאיר את הרכב שלך כאן באמצע הכיכר ותכנס למשחק(בזמן שאנשים מבקשים ממני להזיז את הרכב שתקוע אחרי רכב ונהג שהחליטו לא לזוז).תפנה לרון חולדאי.תכנס לאתר של מפעילי החניון ותרשום ביקורת,תרשום תביקורת שלך בעיתון". בינתיים מגיעה גברת ומאיימת שהיא תתבע אישית את המאבטח ב2000 שח על כך שהיא הפסידה את ההופעה בגללו.לאחר 2 ד מגיעה גברת שיורדת מאוטובוס אוהדי הנבחרת ומתחננת שיכניסו אותם."אני אמא של שחקן".ממש מעניין את המאבטחים.😉 מסקנות:משטרת ישראל חייבת להיערך מראש ולהודיע על עומסים אפשריים וחניונים שיסגרו.היא הרי ידעה על הופעת הזמר ועל משחק הנבחרת. איגוד הכדורעף היה חייב לדאוג לאוהדים ועיתונאים לחנייה או לכל הפחות להתריע. לא יכול להיות שחניון היכל הספורט יתמלא בצופים של הופעת זמר והאוהדים ישארו בחוץ .קצת סדר נ.ב. ששאלתי מי אחראי על החניון נאמר לי" אקספו תל אביב".

  • תמונה

    David Azuolay

    09.07.2023

    היינו בהופעה של מרינה מקסימילאן בלומין ואיתי לוי, היה נחמד ישבנו במקום טוב, החנייה במקום טובה ומספקת והיציאה מהמתחם הייתה מהירה.

עסקים נוספים בקרבת מקום להיכל קבוצת שלמה

היער שלנו - מעוז אביב

פארק אקולוגי בתל אביב - יפו

רפידים, תל אביב-יפו

לונה פארק עיר השעשועים

יעד תיירותי בתל אביב - יפו

גני התערוכה, שדרות ישראל רוקח, תל אביב-יפו, 61240

קנדי הוטל Candy Hotel

מוזיאון בתל אביב - יפו

שדרות רוקח, תל אביב-יפו

הגן למחקר הזואולוגי

יעד תיירותי בתל אביב - יפו

אוניברסיטת תל אביב, קלאוזנר, תל אביב-יפו, 6997801

רוקח - מרחב אירועים תל אביבי

אולם אירועים בתל אביב - יפו

שדרות רוקח 101, תל אביב-יפו, 6902068

רוקח | גן אירועים בתל אביב

אולם חתונות בתל אביב - יפו

שדרות רוקח 101, תל אביב-יפו

בי"ס ונצואלה

בית ספר לחינוך מיוחד בתל אביב - יפו

רפידים 27, תל אביב-יפו

דלק רוקח

תחנת דלק בתל אביב - יפו

שדרות רוקח, תל אביב-יפו

קאר וואש

רחיצת רכב בתל אביב - יפו

שדרות רוקח 104, תל אביב-יפו

Carwash ניקוי רכבים

רחיצת רכב בתל אביב - יפו

שדרות רוקח 104, תל אביב-יפו

מתחמי ספורט בקרבת מקום להיכל קבוצת שלמה

מרכז הספורט כפר המכביה

מגרש כדורסל ברמת גן

פרץ ברנשטיין 7, רמת גן

מתנ"ס קריניצי

מגרש כדורסל ברמת גן

האילנות 1, רמת גן

ספורטק

מגרש כדורסל ברעננה

הנשיאים 1, רעננה, 43000

מגרש מרכז צעירים

מגרש כדורסל בטבריה

שקד 253, טבריה

מגרשי ספורט

מגרש כדורסל בנהריה

נהריה

מאפייני העסק

נגישות
כניסה נגישה לכיסאות גלגליםמגרש חניה נגיש לכיסאות גלגלים

מיקומו של היכל קבוצת שלמה בתל אביב - יפו

הצג מפה