בית תאילנדי

מסעדה תאילנדית בתל אביב - יפו (בית תאילנדי - מסעדה תאילנדית)

9.3

חוות דעת על בית תאילנדי

Keren Dagan Heller

01.09.2023

מסעדה מעולה כל מה שאכלנו היה טעים. המלצרית היתה קשובה לכל אחד מהסועדים (חריפות, כוסברה, טבעוני….)ואכלנו אוכל שהיה טעים לכולםםם. הטבעוני היה מאושר וכל השאר, חלקנו כמה מנות מעולותתתת נחזור שוב!

אלינור קופיט

18.08.2023

וואוו. הגענו 3ֶ סועדים ללא הזמנה,ֶ חיכנו אולי 3 דק עד שהושיבו אותנו. לצערי לא זוכרת את שם המלצר אבל הוא היה מדהים ושירותי, הסביר על כל מנה, נתן לנו את מלוא תשומת הלב, פינק בצייסקים והיה כיפי ביותר. עכשיו נעבור לאוכל אין לי מילים חלקנו 7 מנות והכל היה טעים בטירוף, הצגה!! מחירים סבירים ביותר ממליצה לכולם לא תתאכזבו.

Shahar Lachman

18.08.2023

הזמנו שתי ראשונות עיקרית וקינוח, שתי הראשונות והקינוח היו מצויינים ואת העיקרית פחות אהבנו. המלצר היה ממש נחמד אבל חיכינו למעלה מחצי שעה לקינוח. המקום נראה יפה סהכ אבל מאוד רועש והשולחן מאחורינו אמר שהיה להם ג׳וק מתחת לשולחן

Liat Arama

11.08.2023

חוויה בינונית מאוד, הזמנו סלט פאפיה, קארי ירוק ומוקפץ קשיו, לקח למנות מעל חצי שעה לצאת, ביקשנו חריף וכלום לא היה חריף בכלל, הקארי היה מאוד חלש מבחינת טעמים. אהבנו ששמו כמות יפה של טופו.

אלי יקר

09.08.2023

אמ;לק מסעדה מאוד מוצלחת, פיצוץ של טעמים בכל מנה, מרגיש שהכל טרי ואותנטי, תפריט מגוון לכלל האוכלוסיה, מתאים גם למשפחות וגם לזוגות. הגענו באמצע שבוע בשעה 18:00, ישר מהעבודה בלי לאכול צהריים, באנו מורעבים. קודם כל מבחינת חניה צריך למצוא פתרון כי זה אזור לא סימפטי לרכבים, אנחנו מלכתחילה עשינו סיבוב בדיזינגוף סנטר אז השארנו את הרכב שם והלכנו רבע שעה. כבר בכניסה למסעדה אווירה ממש טובה, הכל בעיצוב מגניב, מרגיש קצת כמו בתוך חושה סודית כזאת. הכל מרגיש יוקרתי, מגבות קטנות בשירותים לייבש את הידיים, מפיות בד על השולחן, ריח נעים במסעדה. אוכל ושתיה: הזמנו 2 קוקטיילים להתחלה, מרגריטה עם צ'ילי חריף ועוד קוקטייל פחות מוצלח. לא העיף אותנו. הזמנו לראשונות פסה - חסה שבתוכה דג/טופו/עוף עם קשיו קצוץ ורוטב פונזו כזה, אחד הטובים, סיפתח ממש כייפי, טעמים כייפים שלא אוכלים כל יום, מרקם קראנצ'י, עושה טעם של עוד. יש אפטר טייסט ממש נעים בפה זה בול בשביל סיפתח לפני מנות ראשונות נוספות/עיקריות אז אל תוותרו. לאחר מכן הזמנו אגרולים, צמחוני ושרימפס, היו ממש טעימים אין איך ליפול בזה. לעיקריות הזמנו מסמאן חלב קוקוס עם קארי בשר בקר תפוחי אדמה ובוטנים. מגיע עם אורז בצד. מנה מאוד מאוד טעימה, מוקפדת בטעמים, חרפרפה אבל מאפשרת גם לרגישים לחריף לאכול אותה בלי להרגיש שיוצא להם עשן מהאף. לקינוח פינקו אותנו בשלגוני קוקוס כאלה, מי שחובב קוקוס יתמכר לזה, אני רוצה לחזור רק בשביל זה. קליל ומרענן לקיץ, לא מתוק מדיי וגם מתאים בול לארוחה. רצינו לנסות עוד קינוח שזה האורז קוקוס עם מנגו אבל המלצר חיפף אותנו כי עברנו את מגבלת הזמן לשולחן. יתרונות - טעמים וריחות שאין בכל מקום, הכל טרי ומאוזן ועם זאת כייפי ולא משעמם אחרי שני ביסים. אווירה כייפית, מתאים גם לחגוג ולציין אירועים משמחים. שירות טוב וחייכני. המקום ליד הטיילת אז קלאסי לעשות סיבוב בטיילת לפני/אחרי הארוחה. חסרונות חייבים טיפה להגדיל את המגבלה של הזמן כי שעה וחצי למסעדה כזאת זה פחות מתאים. אפילו שהמנות יוצאות יחסית בזמן סביר עדיין רוצים לספוג את האווירה וגם להנות ולשתות. מציע למי שמגיע ואוהב לשבת ולהנות ולא רק לאכול וללכת, לבחור כמה מנות מהתפריט ולהגיע מוכנים, להתייעץ עם המלצר ולהזמין הכל בבת אחת. חניה ונסיעה באזור לא מומלצת. יש חניה בירקון, בסנטר, אבל לא תמנעו מהליכה כמה דקות למסעדה.

עסקים נוספים בקרבת מקום לבית תאילנדי

בוגרשוב פינת חובבי ציון 27, תל אביב-יפו

מאפייני העסק

הצעות
אלכוהולאפשרויות בריאותאפשרויות צמחוניותארוחות לילהארוחות קלותבירהייןמנות טבעוניותמנות פתיחהמשקאות חריפיםקוקטייליםקפה
ילדים
מתקנים
יש בר במקוםשירותים
נגישות
כניסה נגישה לכיסאות גלגליםמקומות ישיבה נגישים לכיסאות גלגליםשירותים עם גישה לכיסאות גלגלים