אמש

מסעדה בתל אביב - יפו (Emesh)

• לחץ לאתר האיטרנט

חוות דעת על אמש

Michael Adi

19.08.2023

הגענו 5 לחגוג יום הולדת. הגישו לנו 4 כוסות ו 4 צלחות. בקשנו מס' פעמים כוס נוספת ממספר עובדי המקום אבל זה התעכב כעשרים דקות . כל הזמן המלצרים רצו ממקום למקום וכל מלצר הביא חלק מההזמנה ( המסעדה הייתה מלאה). נראה שלא עמדו בלחץ . המנות היו טעימות והגשה יפה. מנת כוס יין השבלי ( 68 שח ) שהזמנתי הייתה הקטנה ביותר שהגישו אי פעם. את 3 מנות הקינוחים ( אחת על חשבון הבית ) הגישו שוב עם 4 כפיות המעיד על תשומת הלב לשולחן מצד המלצרים . לסיכום : נחמד , אוכל טעים , שירות קצת פחות ויקר מאוד אבל זה דבר המאפיין את רב המסעדות בתל אביב

L H

02.08.2023

הגענו חמש בנות, קיבלנו שולחן של רביעייה בפינה חשוכה אחרי שהזמנו מקומות ליד הדיגיי בשולחנות גבוהים, עם עריכה לחמישה- בלי כיסא נוסף. המשכנו מההזמנה, המלצרית באמת הייתה מקסימה, שכחה להדפיס את היין, התנצלה ואמרה שתדאג לנו שהכל יהיה מושלם מפה והלאה. משם המשכנו להזמין עיקריות, עברו 20 דק, לא הגיע. עברה חצי שעה, עדיין לא הגיע, אחרי שעה מגיע אלינו האחמש (ששוב גם הוא היה מקסים) להגיד שהעיקריות גם לא יגיעו. ושהוא יכול להביא לנו זה קינוח, הזמנו קינוח בלית ברירה כי באנו לחגוג יום הולדת, גם הקינוח הגיע כשהוא מוגש על הראשונות שלא פינו לנו. לאורך כל הערב ניסינו לקרוא למלצריות שרואות ופשוט מתעלמות, ברמה שקמתי לבקש לדבר עם האחמש כדי שיביא את הקינוח עם זיקוק, באתי לדבר עם המלצרית והיא פיזית הלכה לי בפנים. רמת שירות מתחת לכל ביקורת ברמה הכי מביכה שיש. יצאנו מאוכזבות ברמות ובאמת מביך שזה הרמת שירות שמסעדה מציעה. כן אציין לטובה את האחמש שהיה ממש מקסים וכן דאג לפיצוי ממש הולם בחשבון אבל החוויה פשוט ברמה מביכה

שיר אסרף

08.07.2023

נתחיל בזה שהמסעדה עצמה מעוצבת מקסים, אווירה נעימה, טעימה מאוד ואיכותית, לשישי בערב עדיף להזמין מקום לפחות שבוע מראש

Keren Paypal

05.07.2023

היינו 5 חברות שהזמינו מקום מראש, הושיבו אותנו במקום שלא סגרנו אליו כי המארחת התבלבלה והושיבה קבוצה אחרת שם. הושיבו אותנו בשולחן לרביעייה, הכוסות המלאות והמלוכלכות מהחבורה הקודמת שישבה שם לא פונו עד שפנינו להגיד שהכוסות לא שלנו וביקשנו מים שלא הגיעו עד שביקשנו בפעם הרביעית. וגם כשהביאו לנו את האוכל ולא היה מקום להניח אותו המלצרית פשוט נתנה לנו בידיים את האוכל עד שביקשנו שירחיבו את השולחן. האוכל היה חמוד, חסר מעוף בעיניי ויקר יחסית לגודל המנה ולטיבה. כשפנינו למלצרית לעבור למקום שאליו הזמנו היא אמרה שלא יתאפשר לאורך כל הערב, כשפנינו לאחמשית היא העבירה אותנו תוך דקה, לא ברור למה נאמר לנו לא מההתחלה במשך 40 דקות. מנה אחת של דג מטוגן עם בצל מוחמץ הגיעה כשלבצל יש טעם חזק של דלק, ממש לא מומלץ. כשעברנו לקינוחים ביקשנו שישימו זיקוק, בגלל שכבר הבנו את הלך הרוח של המקום ביקשנו 3 פעמים להזכיר שישימו זיקוק, כמובן שהקינוחים הגיעו ללא הזיקוק. המנות הגיעו ברובן בזמן אבל העיקרית הגיעה מעל לחצי שעה לאחר שהזמנו אותה וכשביקשנו לבטל הם לא הסכימו. כמובן שלא הגיע פיצוי ואפילו לא סליחה על כל מה שהיה, כשהגענו לשלב החשבון ושמנו טיפ של 11 אחוז המלצרית טרחה לציין ששמנו רק 11 אחוז טיפ. חוויה מזעזעת, אוכל סביר והשירות הכי גרוע שחוויתי בחיים.

olga ofen

10.06.2023

למקום קסם מיוחד, מוזיקה לא רעה אם כי חזקה מידי. שירות נחמד מאוד ואוכל פשוט נהדר. הבעיה היחידה שמדובר במנות מאוד קטנות וטעימות אך יקרות בטירוף. ממליצה על לחם ממולא מוצרלה(שכחתי את שמו), אכלתי גם טאקו דג נהדר.

עסקים נוספים בקרבת מקום לאמש

מתקנים
יש בר במקוםשירותים
נגישות
כניסה נגישה לכיסאות גלגליםמקומות ישיבה נגישים לכיסאות גלגליםשירותים עם גישה לכיסאות גלגלים
אפשרויות הסעדה
ארוחת צהרייםארוחת ערבקינוחמקומות ישיבה
אפשרויות שירות
ישיבה בחוץלאכול במקום
מאפיינים אחרים
קהל: קבוצותאווירה: חמים וביתיתשלומים: כרטיסי אשראימאפיינים בולטים: קוקטיילים מעולים