מלון לייטהאוס מקולקציית מלונות בראון

בית מלון בתל אביב - יפו (Brown Lighthouse Tel Aviv by Brown Hotels | בראון לייטהאוס תל אביב)

8.6

מלון לייטהאוס מקולקציית מלונות בראון

בן יהודה 1, תל אביב-יפו
( ? )

תמונות ממלון לייטהאוס מקולקציית מלונות בראון

חוות דעת על מלון לייטהאוס מקולקציית מלונות בראון

  • תמונה

    Chen

    02.09.2023

    מלון ישן, שעבר מתיחת פנים, החדרים לא ממש מרווחים, יש מקומות שבהם עייפות החומר מורגשת, מצד שני השירות במלון מעולה וצוות המלון קשוב לכל בעיה או בקשה, הבריכה מותאמת להכיל את אורחי המלון מבלי שתורגש צפיפות. ארוחת הבוקר עשירה ומגוונת, קיימת קצת מצוקת חניה. המלון קצת מרוחק מהחוף והקניון. תמורה הולמת למחיר. ביקרנו הקיץ במלון פעמיים, אין ספק שנשוב.

  • תמונה

    Batel Assaf

    01.09.2023

    מקום גרוע! הצנרת ישנה וריח של ביוב וסתימות בשירותים השירות נוראי לא להתקרב! ארוך, אבל תדעו לפחות מה אתם מקבלים… וזה לא המחיר, כל רשת שמכבדת את עצמה צריכה לתת שירות בסיסי.. סגרנו 6 חדרים מהיום להיום הגענו ב15:00 לצק אין והתבשרנו לדעת כי החדרים עוד לא מוכנים.. התשובות מהקבלה זה שאין מה לעשות… בשעה 16:00 קיבלנו שני חדרים ב18:30 קיבלנו את שאר החדרים… יצאנו לים וחזרנו לקראת תשע בערב התחלנו מקלחות והתארגנויות ואז גילינו ששיכנו אותנו בקומה לא פעילה קומה מספר 14. אין תאורה בכלל במסדרון אין אינסטלציה תקינה באף אחד מהשירותים משמע שהמים לא יורדים.. אין מזגנים תקינים או טלוויזיות הרצפה בחדרים עלתה ומעדנו לא מעט פעמים, אנחנו עם עגלות ותינוקות , לתיאור מירבי רצפה מפרקט שדורכים על אוויר ונתקעים בפרקט.. מקלחות מלוכלכות מאוד ולא נקיות אין מים חמים במקלחות וקילחנו את הילד והמים במקלחת היו פשוט צהובים ממש ככה. וקומקום עם מים וקפה בסיסי זה פריווילגיה שלא קיימת במלון הזה לצערי.. עד פה אנחנו מאוד מאוכזבים וכועסים אבל הכל יכול לקרות אז ירדנו לקבלה לקבל שירות הולם לרשת בראון כמו שמצפים לא רמה גבוהה אבל בסיסי.. ואז היה מנהל משמרת אנטיפט לחלוטין בשם יקיר, לא חביב ולא מנסה לתת טיפה אמפטיה ללקוחות המלון שלו בניסיון להסביר מה קרה הוא פשוט עונה בתשובה פשוטה שאין לו מה לעשות עם הדברים… והמלון מלא ואין לו לתת פתרון לנו. אנחנו עומדות בבגד ים בשעה תשע וחצי בערב ופשוט מתחננות לחדרים תקינים להתקלח ולישון בהם המינימום שמצפים מחדר במלון. לאחר התערבות המנכל המיוחל שגם הוא לא טרח להגיב בחמלה למקרה הרי אנחנו מבקשים דברים בסיסיים לחדר במלון, המנכל מסמס אותנו בחוסר אלגנטיות, רק לאחר שהתחלנו לצעוק ולהתנהג באסרטיביות קיצונית המנכל התחיל לזוז במקומו ופתאום מצא חדרים אחרים, ויחד עם המנהל משמרת הלכנו לבדוק את החדרים שהם תקינים ונקיים. סיכמנו שנרד לקבלה לקבל חדרים חדשים וכך עשינו. ירדנו למטה לקבל את החדרים החדשים הפקידה האפטית אומרת שאין לה חדרים ואין לה מושג על מה מדובר, כשאני רואה את רשימת החדרים החלופיים מונחת על הדלפק קבלה!! היא מסרבת לתת שירות ולהחליף לנו את החדרים, מבקשים ממנה להתקשר למנהל היא אומרת שהוא לא נמצא, דקה אחרי שראינו את החדרים עצמם כן! שוב התחלנו להרים טונים ולהתנהג באסרטיביות ואף צעקנו כדי לנסות לקבל שירות הולם לסיטואציה ההזויה שבה אנחנו נמצאים אך שוב אדון מנהל המשמרת מחליט לא לתת שירות הסיפור הסתיים בכך שהיינו צריכים לעשות עבודת קבלה ולהכין לפקידה רשימה של החדרים החלופיים עם כמות האנשים המנהל תורן בעיקר לא ידע איך לנהל את הסיטואציה ולהתייחס בהתאם לאורחיו, במקום להרגיע את הלקוח ניסה להילחם איתנו מלחמות אגו מטופשות שלא הובילו אותו לכלום.. גם בחדרים שהחליפו לנו עדין בחדר אחד מזגן לא עבד.. אגב בעוד אנחנו עומדים מנסות לקבל שירות הגיעו עוד 4 בנות שהתלוננו על זה שאין מזגן וטלוויזיה (שוב פריווילגיה למלון כזה) אבל אדון מנהל המשמרת יקיר שמו, טען שאין לו מה לעשות עם זה ומיסמס אותן… אז 14 איש ישבו לאכול רק ב23:00 בלילה כולל ילדים ותינוקות… תחשבו פעמיים לפני שאתם הולכים לרשת בראון..

  • תמונה

    eran almani

    31.08.2023

    המיקום סביר, החדרים קטנים ומיושנים. חדר האמבטיה לא מתוחזק. כל יום היינו צרכים לבקש שיוסיפו לנו מגבות כי קיבלנו בחוסר. במשך יומיים היה לנו הפסקת חשמל כי השלטר קפץ וביום השני חיכינו משהו כמו 40 ד' עד שירימו אותו. חדר האוכל קטן ולא מסוגל להכיל את כמות השוהים במלון האקוסטיקה נוראית בחדר אוכל ואתה יוצא תמיד מסריח מה טיגון של החביתות. הדבר היחיד שהיה טוב זה שהצוות לבבי.

  • תמונה

    ירמי יעקב

    27.08.2023

    הגענו ברבע לשלוש, החדר עדיין לא מוכן. אמרו שישלחו הודעה 🔔 שיהיה מוכן, עד שש עדיין לא שלחו. חדר סויטת גוניור, קטן, חלונות מלוכלכים (אולי מהרכבת הקלה), משום מה התאורה בחדרים אפלה, והמקלחת צפופה מאוד . אין מכונת אספרסו בחדר, למרות שהובטח. הבטיחו שדרוג לחדר, לא עמדו בהבטחה. נזילות מים מהתקרה בלובי... ביקשו לפנות בדיוק ב12. התפנינו....

  • תמונה

    SNEAKY

    24.08.2023

    מלון מזעזע, קיבלנו את החדרים באיחור של שעה. חדר קטן מאוד, מיטה קטנה, מקלחת מתפרקת. אין מגבות בריכה קטנה. תעשו לעצמכם טובה אל תגיעו בחיים למלון הזה.

עסקים נוספים בקרבת מקום למלון לייטהאוס מקולקציית מלונות בראון

טיב טעם

סופרמרקט בתל אביב - יפו

בן יהודה 1, תל אביב-יפו

ATM Change

כספומט בתל אביב - יפו

בן יהודה 1, תל אביב-יפו

Wom Allenby | Pod Hotel Tel Aviv by Brown Hotels

בית מלון בתל אביב - יפו

אלנבי 21, תל אביב-יפו, 6380101

קאופמן הטמבוריה

חנות לציוד "עשה זאת בעצמך" בתל אביב - יפו

7,, בן יהודה 3, תל אביב-יפו

IDOL

סלון מניקור ופדיקור בתל אביב - יפו

אלנבי 19, תל אביב-יפו, 6332116

מתחם הברון - איסוף חבילות ודואר

סניף דואר בתל אביב - יפו

בן יהודה 5, תל אביב-יפו

סופר-פארם בן יהודה 4

בית מרקחת בתל אביב - יפו

בן יהודה 4, תל אביב-יפו
(3.82)
מכבסה

מכבסת המילניום

מכבסה בתל אביב - יפו

אלנבי 26, תל אביב-יפו, 6332116

קאופמן שיווק מנעולים

חנות חומרי בניין בתל אביב - יפו

בן יהודה 7, תל אביב-יפו

או-פאן

חנות אופניים בתל אביב - יפו

בן יהודה 10, תל אביב-יפו

מלונות בקרבת מקום למלון לייטהאוס מקולקציית מלונות בראון

Wom Allenby | Pod Hotel Tel Aviv by Brown Hotels

בית מלון בתל אביב - יפו

אלנבי 21, תל אביב-יפו, 6380101

דירות ירדן ביץ'

בית מלון בתל אביב - יפו

יונה הנביא 35, תל אביב-יפו

מלון אידלסון

בית מלון בתל אביב - יפו

אידלסון 13, תל אביב-יפו

נס הוטל

בית מלון בתל אביב - יפו

נס ציונה 10, תל אביב-יפו, 63904

מלון סאן סיטי SUN CITY HOTEL

בית מלון בתל אביב - יפו

יונה הנביא 41, תל אביב-יפו

מלון BY14 תל אביב

בית מלון בתל אביב - יפו

בן יהודה 14, תל אביב-יפו

Sea.Net

בית מלון בתל אביב - יפו

נס ציונה 6, תל אביב-יפו, 6390408

מלון בל בוטיק

בית מלון בתל אביב - יפו

הירקון 50, תל אביב-יפו, 6330106

Blue Sea Marble Hotel

בית מלון בתל אביב - יפו

הירקון 58, תל אביב-יפו

YARKON - By Beach Apartments TLV

בית מלון בתל אביב - יפו

הירקון 45, תל אביב-יפו, 6330511

מאפייני העסק

Amenities
Wi-Fi בחינםארוחת בוקר בתשלוםחניה בתשלוםנגישכולל מיזוג אווירמכבסהמרכז עסקיםמתאים לחיות מחמדמתאים לילדיםמסעדההסעות לשדה התעופהג'קוזיספאמכון כושרברהעישון אסור

מיקומו של מלון לייטהאוס מקולקציית מלונות בראון בתל אביב - יפו

הצג מפה