מוסך סבנה
מוסך בתל אביב - יפו (סבנה תל אביב- מרכז שירות מורשה צ'מפיון מוטורס)
8.7
- לחץ לאתר האיטרנט
- +972 3-682-9252
- לצפיה בתפריט
-
שעות הפתיחה של מוסך סבנה:
יום ראשון: 8:00 עד 17:00
יום שני: 8:00 עד 17:00
יום שלישי: 8:00 עד 17:00
יום רביעי: 8:00 עד 17:00
יום חמישי: 8:00 עד 17:00
יום שישי: 8:00 עד 12:00
יום שבת: סגור
עסקים נוספים בקרבת מקום למוסך סבנה
כלב טבע - חנות בריאות לכלבים
חנות חיות בתל אביב - יפו
התחייה 14, כניסה A קומה 1, תל אביב-יפו, 6816914
מוסכים בקרבת מקום למוסך סבנה
מוסך - I.C.M - ישראל שירותי רכב
מוסך בתל אביב - יפו
הנריך היינה 1 מקביל לשרירא גאון 6 הנריך, היינריך היינה 1, תל אביב-יפו
מאפייני העסק
מתקנים
מכונאישירותים
נגישותכניסה נגישה לכיסאות גלגליםמגרש חניה נגיש לכיסאות גלגליםשירותים עם גישה לכיסאות גלגלים
תשלומיםכרטיסי חיובכרטיסי אשראי
מאפיינים אחריםתכנון: צריך לקבוע תור
הצג עוד מאפיינים
Woolfy
שרות מצויין מגובה במקצועיות של שנים החל בדויד וברותם וכלה בצוות המכונאים האמין יועציי השירות הפקידות ובכלל הליויי הנאמן והטוב אני כבר למעלה מ 20 שנה מגיע ואני רוכש מרכביי צמפיון בגלל השרות של סבנה ממליץ בחום. זאב
Rafeek Kamel
קצת שיפור והכל בסדר...עוד לא שינו כלום
Mali Benjian
מוסך מקצועי ואמין. תודה על השירות הטוב, מלי בנג'יאן
Ami Aharonovich
רמה נמוכה מאוד, שירות גרוע, ראו הוזהרתם. הרכב נכנס לטיפול בעקבות התראה הקשורה לכרית האוויר, בפעם השנייה. הרכב היה כבר במוסך בעקבות אותה התקלה לפני כ- 5 חודשים, אז הרכב שהה בטיפול במשך 3 שבועות. כעת, הרכב שהה במוסך 10 ימים, ושוב – אותה התקלה חזרה יום לאחר שהרכב יצא מהמוסך. כששאלתי את מנהל המוסך מה בדיוק עשו לרכב ולמה זה לקח 10 ימים, לא קיבלתי תשובות ברורות. בעיקר נאמר לי ש"זה הזמן שהיה צריך כדי לטפל בתקלה". אבל שום דבר לא נעשה כי התקלה חזרה... לסיכומו של עניין, אין סיכוי בעולם שאני או הרכב שלי אי פעם נדרוך שוב במוסך הזה. Very low poor level of service. Beware. My vehicle went into service following an alert related to the airbag, for the second time. The car was already in the garage following the same problem about 5 months ago, then the car was in service for 3 weeks. Now, the car stayed in the garage for 10 days, and again – the same problem returned the day after the car left the garage. When I asked the garage manager what exactly was done to the car and why it took 10 days, I did not get clear answers. Mostly I was told that "this is the time it took to take care of the problem". But nothing was done because the fault returned... Bottom line, there is no way that either me or my car will ever step foot in this garage again.
kalman fromovitz
מקצועי,שרותי,מסביר,רכב חלופי לבעיות מתמשכות,