Belle & Sue
חנות בגדים בתל אביב - יפו
9
- לחץ לאתר האיטרנט
- +972 3-750-8050
-
שעות הפתיחה של Belle & Sue:
יום ראשון: 10:00 עד 20:00
יום שני: 10:00 עד 20:00
יום שלישי: 10:00 עד 20:00
יום רביעי: 10:00 עד 20:00
יום חמישי: 10:00 עד 20:00
יום שישי: 10:00 עד 16:00
יום שבת: סגור
עסקים נוספים בקרבת מקום לBelle & Sue
סתיו תכשיטי יוקרה - מעצבת תכשיטי זהב, יהלומים, טבעות אירוסין ונישואין
חנות תכשיטים בתל אביב - יפו
שינקין 48, תל אביב-יפו, 6523233
מאפייני העסק
מתקנים
Wi-FiWi-Fi בחינם
תשלומיםכרטיסי אשראיתשלומים מהנייד באמצעות NFC
אפשרויות שירותאיסוף מחוץ לחנותמשלוחיםאיסוף עצמי בחנותקנייה בחנותמשלוח ביום הקנייה
מאפיינים אחריםמהעסק: מזדהה כעסק בבעלות אישהנגישות: כניסה נגישה לכיסאות גלגלים
הצג עוד מאפיינים
michal ramon
מוכרות אדיבות, מגוון בגדים יפה מאד, מחירים סבירים
Maya Bar
קניתי בחנות לראשונה אוברול ירוק מהמם ב490 ש״ח שהיה נראה מפשתן איכותי אבל לצערי אחרי שלבשתי אותו פעמיים ושלחתי אותו למכבסה שכיבסה אותו בניקוי יבש, הצבע שלו ירד והוא קיבל כתמים. פניתי לחנות לשירות לקוחות והנה התגובה שקיבלתי: האוברול שהשארת חזר מבדיקה במעבדות הטקסטיל בשנקר.״ הנזק לאוברול נגרם משימוש בחומרים חזקים במיוחד שהורידו מהצבע ופגעו בו בצורה חסרת תיקון. אין ספק כי את התלונה יש להעביר לחברה שניקתה את האוברול מה גם שהוראות הכיבוס הן על הפריט עצמו והן באתר הן של כביסה עדינה ב 30 מעלות. את האוברול תוכלי לאסוף מהחנות מקווה שיתנו לך מענה בניקוי יבש שבו השארת אותו, הנזק נגרם שם. יום טוב מורן״ לדעתי מותג צעיר וחדש שמנסה להתחיל את עולמו באופנה ובונה את נאמנות לקוחות בסיפור ייחודי שהוא מספר, כרגע כל מה שיש לי לספר בתור חברה באגודת ידידי השנקר שהבדים זולים, נמכרים במחיר מופקע והשירות לקוחות עלוב. חבל...
Ronnie Avidov
הגעתי ל-"חנות הדגל" כדי לקנות תיק שראיתי באתר. התיק לא היה בחנות והמוכרת הציעה שאזמין מהאתר. אמרתי לה שלא איכפת לי לחזור כשיגיע ואפילו לשלם מראש, אבל היא התעקשה שהתיק נמצא רק במחסן ושהדרך היחידה לשחרר את התיק מהמחסן היא להזמין מהאתר. אם הייתי רוצה להזמין מהאינטרנט הייתי מזמין כשראיתי ולא הולך לחנות שנמצאת כמה דקות הליכה ממני. אז תודה, שירות מדהים (:
Miki Tzach
חנות בגדים ונעלים בעיקר לנשים, יש אתר אינטרנט, אפשר לקנות בלי להגיע לחנות בשנקין
קרן ירושלמי
לאחר מס' שנים שאני לקוחה שלכם, נתקלתי בחווית שרות מזעזעת, גינס שנקרע, פשוט נפרם לאחר שבוע. הגעתי לחנות למנהלת רויטל, שאמרה שהיא צריכה לשלוח את הג'ינס למעבדה לבדיקה. זה נחמד ויפה אבל לי כלקוחה זה לא עוזר, אני לא אמורה להיות מטורטרת על ידכם, לא להמתין לבדיקות ולתוצאות, אני צריכה לקבל את המוצר עליו שילמתי, אתם תפתרו את הבעיה שלכם מול היצרן בפגם הייצור. חבל צאוד, פעם אחרונה בהחלט שארכוש מכם מוצרים. מציעה ללמוד מנותני שירות אחרים כדוגמת סטורי ששן הלקוח הוא באמת לפני הכל. אכזבה קשה.