בייקלאב
חנות אופניים בתל אביב - יפו (Bike Club)
7.2
- לחץ לאתר האיטרנט
- +972 3-561-0240
-
שעות הפתיחה של בייקלאב:
יום ראשון: 9:30 עד 19:00
יום שני: 9:30 עד 19:00
יום שלישי: 9:30 עד 19:00
יום רביעי: 9:30 עד 19:00
יום חמישי: 9:30 עד 19:00
יום שישי: 9:00 עד 14:30
יום שבת: סגור
עסקים נוספים בקרבת מקום לבייקלאב
מאפייני העסק
תשלומים
כרטיסי אשראיכרטיסי חיובתשלומים מהנייד באמצעות NFC
אפשרויות שירותאיסוף עצמי בחנותקנייה בחנות
מאפיינים אחריםנגישות: כניסה נגישה לכיסאות גלגלים
הצג עוד מאפיינים
Erez
חנות עם מגוון רחב של אופניים. לצערי נתקלתי בשירות לא חנני ולא מסביר פנים של הבעלים וחבל.
Daniel Kleinstein
מחירים שגבוהים בהרבה ממחירים שמצאתי אצל מתחריהם - שאלתי אם הם עושים השוואת מחירים וענו לי שלא - לאור דחיפות הקנייה החלטתי בכל זאת לקנות ואמרתי להם (בטון מנומס, שווה לציין) "אבל תשקלו לעתיד לעשות השוואת מחירים כדי להיות תחרותיים" וענו לי בחוצפה כל כך בוטה ולא מכבדת שהחלטתי לוותר על הקנייה אני לא יודע להתייחס לאופי השירות המקצועי - אבל אם חשוב לכם עסק שמכבד את עצמו, או עסק עם מחירים תחרותיים, או עסק שמתייחס ללקוחותיו בכבוד - ממליץ על שלל חנויות האופניים האחרות שנמצאות בסביבה
Danielle Zilberberg
הייתי אתמול כי היה לי פאנצ׳ר. טיפלו בי במסירות, התפלאתי קצת מהמחיר שהיה כפול 2 מבכל מקום אחר אבל שמחתי על השירות. היום היה לי שוב פאנצ׳ר. חזרתי. בדקו לי שוב את הצמיג, אותו צמיג, מצאו זכוכית, הסבירו לי שזה חוסר מזל (ייתכן מאד), וגבו ממני יותר כסף מאתמול כי עבדו על זה יותר זמן. לוקחים בעצם על כל 5 דק׳ עבודה. אמרתי שזה ממש מפתיע אותי שכל פעם שאני באה להחליף המחיר שונה, אמרו לי שאני משלמת על הזמן שלהם ואמרתי שהם יקרנים ממש ביחס לאחרים. (85 שח על החלפת פנימית לעומת 35-50 במקומות אחרים בעיר). בינתיים האישה בקופה שמתברר שהיא מנהלך החנות דיברה בטלפון - שיחה שהיא עצרה כדי לגבות ממני כסף אבל לא ניתקה - ואמרה בזמן שאני בקופה לחברה שלה ״ככה זה השמאלנים המגעילים בתל אביב, חושבים שהכל מגיע להם בחינם, אנשים דוחים״. בתור עסק שפועל מתל אביב, תתביישו לכם.
אור פרנקל
לא לנתקרב למקום הזה חנות מזעזעת, שירות נוראי
Adi Barina
בן זוגי קנה לי מתנה ליומולדת את האופניים, היו באפס שימוש. לאחר מספר ימים צלצלתי לחנות כדי לבקש להחזיר אותם מסיבה אישית שאין איך להתווכח איתה, התגובה של מנהלת החנות אורנית הייתה כל כך חסרת סבלנות ואגרסיבית, חוסר שירותיות ברמה הכי גבוהה ״זה לא מעניין״ אמרה הגברת, ברגע שהאופניים יצאו מהחנות לא מעניינת אותי מה הסיבה, אפס רצון לעזור ואפס רצון להראות לפחות שאת מנסה לעזור. עשתה טובה שהואילה בטובה לאפשר לי בסוף השיחה להביא את האופניים שיבדקו לחנות. לא צריכה את הטובות שלך כבר אמכור אותם לבד, מקווה שאף אחד לא יקנה במקום עם רמת שירותיות כזו ומנהלת חנות שמרשה לעצמה לדבר בצורה כל כך מגעילה וקרה שלקוחה משתפת אותה במקרה פרטי ושלא היה באופניים שימוש אפילו לדקה.