באתר Zips אנחנו מאמינים שהדירוג האמיתי של העסק הוא הרבה יותר מאשר ממוצע הדירוגים שהוא קיבל באינטרנט.
על מנת להציע לך דירוג אמין ולאפשר לך לבחור עסקים ונותני שירות באופן מושכל, אנו משתמשים בטכנולוגיה מתקדמת עם אלגוריתם שמשקלל את הפרמטרים הבאים:
ביקורות גולשים: התוכן, האיכות והעיתוי האקטואלי של כל ביקורת.
ניתוח טקסט של דירוגים: ניתוח הטקסט של כל ביקורת, באופן שמבין את החוויה האמיתית של המבקרים בעסק.
דירוגים: הכמות, הטווח והאיכות של כל דירוג.
כך לדוגמה, עסק שמקבל גם ביקורות טובות וגם ביקורות שליליות, יקבל באלגוריתם שלנו ציון נמוך ביחס לעסק שמקבל רק ביקורות טובות.
הציון הסופי של zips נותן לך את הדירוג האמיתי של העסק, ומאפשר לך להשוות בינו לבין עסקים ונותני שירות באותה הקטגוריה.
אוראל בסטקר
סגרנו שלושה חודשים מראש שהסוויטה הזאת תלווה אותנו ללילה של אחרי החתונה. 2 וחצי בלילה, זוג צעיר, עייף מהחתונה שרק מחפש איפה להתפנק אחרי החתונה, מתפלאים לראות שהדלתות היו נעולות ולא היה אפשר להיכנס. בעל המקום אמר שהשאיר את הדלתות פתוחות וכל הדלתות שם היו נעולות. אין לי שום אינטרס באמצע הלילה, כשאנחנו עייפים לבוא ולעשות "קטע". התאכזבנו ממש! היינו צריכים להקפיץ בן משפחה ב2 וחצי בלילה שיבוא לאסוף אותנו לישון איפשהו. הסוויטה ממוקמת במקום מאוד לא ברור, הגענו למקום דרך סרטונים שבעל המקום שלח, שגם הם לא כל כך ברורים. כשניסינו לבקש את המקדמה ששילמנו בחזרה, בעל המקום אפילו לא חשב על זה כאופציה, הוא רק הציע שנבוא ללילה כשנרצה, כמובן שלא נרצה לחזור אחרי חוויה כזאת. הוא גם ביקש שנשלם את כל הסכום עוד לפני שהגענו ומזל שהתעקשתי לא לשלם עד שאנחנו מגיעים למקום. יחסית חסכתי פה בפרטים ואני אחד כזה שלא עושה דברים כאלה בכלל, אבל זאת חוויה רעה שלא נשכח לעולם. לא ממליץ בכלל.