Family penthouse

דירת נופש להשכרה בתל אביב - יפו (Family Penthouse)

תמונות מFamily penthouse

חוות דעת על Family penthouse

  • תמונה

    Omri Barel

    09.10.2021

    בילינו כשבוע בדירה שתי משפחות עם ילדים קטנים והיה מושששששלם. הבית, הים והשמיים אחד הם. כל כךף יפה שלא צריך לצאת אבל כשיוצאים מגיעים לחוף אז שווה לצאת .הדירה מכילה כל מה שצריך . באמת לא היה חסר פשוט כלום. הבית בטוח לילדים. ומהנה מאוד להורים. דדי מארח זמין ונפלא. מומלץ ביותר.

  • תמונה

    Neta Ba

    26.08.2021

    דירה מאובזרת בכל מה שצריך, נעימה, מזמינה עם מרפסת מהחלומות עם נוף של גן עדן. במיקום משגע, שמראה את יפו במיטבה. רח' יפת במרחק הליכה של 5 דקות, שם אפשר להתפנק בחומוס, בורקס, פירות וירקות טריים. חוצמזה שבעל הדירה המסור והאיכפתי, מפנק במקרר עם פרודוקטים לארוחת בוקר- גבינות, ביצים, ירקות, לחם, חלב רגיל וסוייה ומטבח מאובזר בכל מה שצריך- טוסטרים, בלנדר, תנור, מיקרוגל , ממש תחושת בית. במרפסת יש ג'קוזי שהילדים לא ירצו לצאת ממנו. מרפסת עם בר, שולחן אוכל משפחתי, מנגל, מקום ואביזרים לעשות התעמלות בוקר. חוף העליה, במרחק של 3 דק' , נקי, שקט, עם לגונות, ומציל שלא מפריע לבילוי. בקיצור ממליצים בחום אם מתחשק לכם להתפנק בעיר הגדולה אבל בלי זיהום אוויר ועם נוף לטבע יפיפיה. מושלם עם משפחה! אגב, חצי יום בילוי עם ילדים בגילאי 8 ומעלה- סיור ב'מרכז פרס לשלום וחדשנות' במרחק של 3 דק' הליכה- מרתק, מעניין ומעורר השראה ואח"כ פינוק של ארוחת צהריים במסעדת 'אבו נאסר'- ארוחה כיד המלך- לא כשרה, בשרים, דגים, סלטים במגוון עשיר.

  • תמונה

    יניב מור-שטרסמן

    15.12.2020

    Incredible place. The view is the best you can ask for, the owner helps with everything and i had the best time. Definitely recommended!!!

  • תמונה

    noam pail

    08.11.2020

    -חגגנו 40 שנות נישואין. היה פשוט אידיאלי מכל הבחינות גם הדירה והמרפסת ממש על הים דדי ממש מקסים ומאוד שירותי נשמח לבוא שוב בכל הזדמנות נועם וליאורה

  • תמונה

    hodiya hainovitz

    27.08.2020

    מקום מושלם לחופשה. הבעלים מקסים, אדיב וזמין לכל שאלה והערה לפני האירוח ובמהלכו, לגבי הדירה, הגעה אליה סביבת הדירה והצעות לאוכל ובילוי באזור. נותן תחושה נהדרת. היינו זוג עם חמשה ילדים והבעלים קיבל אותנו עם גלידות לילדים. הדירה מתאימה לחופשה בכל הרכב בין משפחתית/חברים ובין רומנטית. הדירה במיקום מצויין בדרום יפו. חניה ציבורית זמינה מתחת לבית. הדירה עצמה יפהפיה. מרפסת מדהימה עם נוף פתוח לים ומגוון פינות ישיבה נעימות. בדירה 2 חדרי שינה נוחים ועוד פינת שינה סגורה בסלון. 2 חדרי שירותים יפים,מסך טלויזיה גדול עם נטפליקס שלא מסתיר את הנוף המדהים. ומטבח מצוייד בכל מה שאפשר לדמיין שמטבח יכול להיות מצוייד בו- כל מכשירי החשמל הביתיים כולל מדיח כלים, בלנדר, טוסטר וכו' כל הכלים כולל חגיגיים לארוחה אלגנטית וגם כל המזון לבישול - שמנים, תבלינים, רטבים וכו' ממש מול הדירה במרחק של כ 100 מטר- כ 66 מדרגות נוחות לירידה חוף עליה שהוא חוף מוכרז מסודר עם מציל ומקלחות. ותענוג להיות בו. שוק הפשפשים ונמל יפו במרחק הליכה למיטיבי לכת. אנחנו הלכנו כיוון אחד וחזרנו באוטובוס. האטובוסים זמינים מאד ומגיעים קרוב לדירה (קו 15 מנמל יפו ממש עוצר ליד הדירה 10 ו 18 מתל אביב ושוק הפשפשים 3 דקות הליכה מהדירה) עדיף משמעותית על פני חיפוש חניה באזורים אלו. כשקראתי ביקורות לפני הזמנת החופשה ראיתי קצת תלונות על הנקיון של הדירה. מצאתי שהדירה עצמה- הרצפה, הריהוט, חדרי השירותים היו נקיים מאד וכך גם המצעים והמגבות. מישהי כתבה שהמשטחים לא היו נקיים מאד אז היא ניקתה אותם. כך גם אנחנו עשינו. הבאנו חבילת מגבוני חיטוי (בגלל הקורונה) וב 5דקות עברנו על המשטחים, המקרר הידיות וכו' שבאמת יכלו להיות קצת נקיים יותר. אבל בגלל שהכל בדירה כל כך יפה ונעים ונפתר תוך דקות- זה בשום אופן לא מוריד מהציון של הדירה. הערה לשומרי שבת וכשרות- הכלים במטבח לא כשרים- הביאו כלים מהבית. לא היינו בשבת. לגבי אירוח בשבת בררו עם הבעלים יש בבניין קודים להקשה ותאורה עם חיישנים. יש בית כנסת ממש מול הבית שהסכים לארח אותנו גם בתקופת הקורונה. ועוד בתי כנסת באזור. בסך הכל- דירה מדהימה במיקום מצויין עם בעלים מקסים. בהחלט מתכוונים לחזור.

עסקים נוספים בקרבת מקום לFamily penthouse

בית הכנסת אור ישראל

בית כנסת בתל אביב - יפו

טולוז 16, תל אביב-יפו

Mermaid Jaffa

דירת אירוח בתל אביב - יפו

ים סוף 15, תל אביב-יפו

מרכז גריאטרי נאות התיכון

מרכז רפואי בתל אביב - יפו

טולוז 8, תל אביב-יפו, 6805508
(4.20)
מסעדה

מסעדת כלת הים

מסעדה בתל אביב - יפו

שתי האחיות 2, תל אביב-יפו
(4.47)
פארק

Plage d alia dite de cassis

פארק בתל אביב - יפו

תל אביב-יפו

קפה קסיס

בית קפה בתל אביב - יפו

From the parking lot go down the stairs to the shoreline, קדרון 44, תל אביב-יפו

Casis Kiosk

בית קפה בתל אביב - יפו

תל אביב-יפו
(4.29)
מסעדה

מסעדת קסיס

מסעדה בתל אביב - יפו

קדרון 44, תל אביב-יפו, 61410
(4.47)
מסעדה

אבו נאסר חינאוי

מסעדה בתל אביב - יפו

קדרון 34, תל אביב-יפו

המרכז הערבי-יהודי ביפו

מרכז תרבות בתל אביב - יפו

קדם 109, תל אביב-יפו

דירות נופש להשכרה בקרבת מקום לFamily penthouse

AirTLV - Deluxe Jaffa Apartments

דירת נופש בתל אביב - יפו

בן אחיטוב 8, תל אביב-יפו, 6817304

KEDEM - By Beach Apartments TLV

דירת נופש בתל אביב - יפו

קדם 3, תל אביב-יפו, 6803356

Short Term Sublet Apartments - Best Rentals

דירת נופש בבת ים

בלפור 39, בת ים, 5931714

Comfort Rentals

דירת נופש בבת ים

רוטשילד 10, בת ים

Sea View

דירת נופש בבת ים

דרך בן גוריון 53, בת ים

Blondie Jaffa ApartHotel (מלון דירות בלונדי יפו-ת"א) - By Loginn Hotels

דירת נופש בתל אביב - יפו

בית אשל 24, תל אביב-יפו, 6802527

Ben Azariah room's - flea market old Jaffa

דירת נופש בתל אביב - יפו

13, אלעזר בן עזריה 6816508, תל אביב-יפו

Jacob's place

דירת נופש בתל אביב - יפו

שמעון הצדיק 15, תל אביב-יפו, 6802415

Willy Brandt Studios - Best Location

דירת נופש בתל אביב - יפו

וילי ברנדט 3, תל אביב-יפו

בית בשלמה

דירת נופש בתל אביב - יפו

דרך שלמה 19, תל אביב-יפו, 6811129

מיקומו של Family penthouse בתל אביב - יפו

הצג מפה