ביגי זי

פאב בתל אביב - יפו (Biggy Z)

8.6

חוות דעת על ביגי זי

ofek essenfeld

24.08.2023

הפיצה סבבה סה"כ. (מחיר הוגן, טעם בסדר) המסלול בירה להיט - 90 ש"ח ללא הגבלה בירות טובות

Shahaf

15.07.2023

מזעזע! שמרנו שולחן בשישי בערב, כשהגענו בשעה 23:30 ראינו שהמקום ריק כמעט לחלוטין, רצינו ללכת אבל בגלל שהיה כבר מאוחר החלטנו לתת הזדמנות ולשבת בכל זאת כי זה בר מסלולים והקונספט היה נשמע טוב. כשהגענו בעל המקום הכניס אותנו לשבת הסביר על המסלולים ואמר שזה עד 7 כוסות (למרות שעל התפריט רשום שהמסלול תקף ל4 שעות), היה לנו קצת מוזר שהוא מגדיר למסלול הגבלה ועוד על ההתחלה אבל הזמנו. הכוסות היו קטנות ברמה לא הגיונית, אפילו לא כמות של חצי כוס יין אמיתית. למערכת הגברה היה מחובר הטלפון שלו ככה שכל פעם שהתקשרו אליו פשוט המוזיקה הפסיקה. בהתחלה הביא מה שביקשנו אבל בערך בכוס השלישית כבר התחילו קצת פרצופים והתעלמויות, ישבו עוד שני אנשים על הבר שהוא הכין להם משקה אז הוא קרא לנו לקחת את הכוסות של עצמנו כדי שזה ״יהיה יותר מהר״. בכוס הרביעית שביקשנו השעה הייתה 1:15 והוא עשה פרצוף ואמר בסדר אני עוד מעט סוגר ב1:30. למרות שבפועל בגוגל רשום שהמקום פתוח עד 3:00. כשביקשנו את הכוס החמישית הוא כבר ממש שאל בקול ״מה כזה מהר?״ והודיע שזאת הכוס האחרונה. בשעה 1:30 הוא זרק חשבון על השולחן וצעק ״אבא הולך הביתה״ ואחרי כמה דקות התחיל לאסוף את כל השלטים מהשולחנות כשהוא אומר לעצמו ולכולם בקול רם ״איזה כיף לי איזה כיף״. אני מודה שבהתחלה שראיתי שהמקום ריק קצת הרגשתי רע בשביל הבחור וחשבתי איזה מתסכל זה לפתוח בר שנראה ככה אבל ככל שישבתי שם יותר ויותר הבנתי למה הוא נראה ככה. אף בן אדם נורמלי שיגיע לשם לא ירצה לחזור, שירות מזעזע ממש מבעל המקום, לא נראה שיש לו אינטרס לשירות לקוחות מרגיש שהוא רק רוצה לסמן ווי וללכת הביתה, שילמתי על מסלול והוא פשוט גרם לי להרגיש לא נעים על כל כוס שביקשתי למרות שזה הקונספט. לא אחזור ולא ממליצה לאף אחד ללכת.

‪Danniel Qeletti (The Vegan Photographer)‬‏

15.06.2023

ל ה י מ נ ע ! ! לאור הביקורות החיוביות, החלטתי לבקר - ואמש הגעתי לשם. מתיישב אל הבאר, בהכנה לקראת הופעות ערב הבימה הפתוחה, שתוכנן שם, ביקשתי לראות תפריט. מר בחור המקומי, הגיש לי איזשהו דף נייר מרופט, עם פירוט של אי-אלו "מסלולים" תמוהים לאלכוהוליסט המתקדם: כך וכך עבור חמישה משקאות, כך וכך עבור שמונה משקאות... אמרתי לו, עזוב, אני רק רוצה משקה~שניים, תן לי תפריט שלהם, שאראה מה מחירם - והוא מודיעני, שאין אצלם דבר כזה! אשכרה - אין אצלם דבר כזה, מחירון למשקאות בודדים, אז שאשאל אותו, על כל משקה בנפרד והוא יאמר לי, מה מחירו (יזרוק את המספר דו-הספרתי הראשון, שיקפוץ לראשו, כלומר)! כן, ממש - על כל מבחר המשקאות, המוזכרים בדף זה המרופט ושאינם מוזכרים בו, אעבור איתו ואשאל, אחד אחד, מה מחירו - והוא יזרוק לי, מספרים אקראיים לגמרי... "ככה זה אצלנו!" הודיעני הנ"ל, בחוצפה... כמובן, מייד קמתי והלכתי לי משם... מה זה השטויות הללו, באמת! אני ממליץ, בחום, להימנע ממקומות, נכלוליים ומפוקפקים, כגון דא!!

Adir Dahan

13.06.2023

בעלים גבר על מקום חמוד מאוד פנינה בתל אביב בר מסלולים - משתכרים הכי זול בתל אביב

ליזה בשניב

13.06.2023

בר מסלולים מהמם עם מחירים שפויים ומשתלמים.שילמנו סכום מצחיק ושתינו כמה שרצינו.פשוט מדהים שדבר כזה קיים.השירות היה מקסים.בעל הבית שירת אותנו בעצמו ונתן לנו הרגשה של בית.בהחלט ממליצים ובהחלט נחזור שוב :)

עסקים נוספים בקרבת מקום לביגי זי

קהל
ידידותי ללהטב"ק+קבוצות
הצעות
אוכלאוכל על הבראלכוהולבירההנחה על אוכל ב-Happy Hourהנחה על משקאות ב-Happy Hourייןמשקאות חריפיםקוקטיילים