Bar Bakfar (בר בכפר)

לינה וארוחת בוקר בשרונה

9.5

Bar Bakfar (בר בכפר)

Moshav Sharona, שרונה, ישראל
( ? )

תמונות מBar Bakfar (בר בכפר)

חוות דעת על Bar Bakfar (בר בכפר)

  • תמונה

    עדיאל ימיני

    06.08.2023

    התארחנו משפחה מורחבת בוילה המקסימה. אתחיל בזה שיובל מארח מדהים אשר נותן יחס אישי לכל אורח ומענה לכל בקשה. המקום נקי, מטופח, פסטורלי וחלומי עם פינות חמד קסומות. הבריכה גדולה ומשקיפה לנוף מרהיב, מסביב פינות משחק לילדים ונוער- פינג פונג, כדורסל, טרמפולינה.. הוילה מושלמת לאירוח משפחתי עם פרטיות לכל זוג, שולחנות מרווחים לארוחה משפחתית, סלון מרווח, חצר מטופחת עם צמחיה שופעת. ארוחת בוקר מצויינת, עם לחמים שנאפים במקום, גבינות, ממרחים, ירקות, ריבות, ביצים וכל מה שצריך לארוחה מפנקת. באחד הבקרים יצא לנו להשתתף בבציר הענבים של יובל ומשפחתו כאשר הם שמחו מאוד לשתף את הילדים בתהליך לסיכום חופשה מושלמת - בהחלט נחזור שוב בשנה הבאה

  • תמונה

    אושרת בק

    29.05.2023

    הגענו לבר בכפר לאירוח משפחתי 14 איש, התארחנו בוילה וביחידה משפחתית. אתחיל בזה שיובל מארח מדהים שנותן יחס אישי לכל אורח כאילו הוא אורח בביתו, עם תשומת לב לפרטים הקטנים כגדולים, נתן לנו להרגיש כמו מלכים. המקום מרהיב ביופיו, יופי שלא עובר בתמונות, נקי, מטופח, פסטורלי וחלומי עם פינות חמד קסומות. הבריכה גדולה ומשקיפה לנוף מרהיב, מסביב שפע פינות משחק לילדים ונוער- פינג פונג, כדורסל, טרמפולינה.. היחידה המשפחתית מדהימה ומרווחת מאוד לזוג עם ילדים, מעוצבת מקסים!!! הוילה מושלמת לאירוח משפחתי נרחב עם פרטיות לכל זוג, שולחנות מרווחים לארוחה משפחתית, סלון מרווח, חצר מטופחת ויפיפיה עם צמחיה שופעת. ארוחת בוקר מהטובות שאכלתי, עם לחמים שנאפים במקום, גבינות, ממרחים, ירקות, ריבות, ביצים וכל מה שצריך לארוחה מפנקת. בקיצור- החופשה המושלמת- פינוק, שקט ושלווה במקום קסום קסום.

  • תמונה

    Shahar Wolmer

    25.05.2023

    מקום כפרי אמיתי, שקט ופסטורלי. בריכה מחוממת עם נוף לכרם יפיפייה, בתים מאובזרים ונקיים ומארח קשוב וזמין שדואג לכל דבר. יש מטבח חיצוני עם גריל פחמים מתכוונן וכיור מפנק שחובה להשתמש בו! ממליץ בחום ונחזור בוודאות.

  • תמונה

    Ruth Dargan

    19.05.2023

    חגגנו יום הולדת, כל המשפחה, 11 נפשות בוילה במושב שרונה!!! אין לי מילים לתאר את הוילה המהממת והמרווחת עם המטבח המאובזר קומפלט, הסלון המזמין, החדרים המרווחים עם הג'קוזי והיופי הירוק שמסביב לוילה... ל"בר בכפר" יש בריכה ענקית מהממת שצופה על נוף יפהפה עם כרם נהדר! כמובן שבילינו בבריכה רוב הזמן! גולת הכותרת הוא יובל, בעל הוילה והצימרים! לא פגשתי בנאדם נעים ומשקיע כמוהו! כל בקשה היתה מבחינתו "נעשה ונשמע"! אין עליך יובל! תודה מכל הלב לך ולצוות שאיתך ובמיוחד לרשא הנהדרת!!! נהנינו עד הגג ויותר!!! ברור שנחזור...אין ספק!!!

  • תמונה

    Sharon Rivero

    27.04.2023

    חזרנו אתמול מיומיים בבר בכפר. במילה אחת-טוסקנה. בשתי מילים-טוסקנה בגליל. חגגנו את יום העצמאות מול מטע כרמים מרהיב ביופיו,שקיעות מדהימות,בריכה גדולה,ג׳קוזי בכל חדר,מקום מעוצב ומתוחזק ברמה יוצאת מן הכלל,היינו 15 איש,ילדים ובוגרים. רמת נקיון גבוהה,יובל המארח קיבל אותנו יפה מאוד,פינק ביין מהכרם,היה קשוב לכל צרכינו. ללא ספק תמורה שווה למחיר,אין ספק שנגיע למקום שוב בקרוב!רוצו להזמין!

עסקים נוספים בקרבת מקום לBar Bakfar (בר בכפר)

עבודות יד שמחממות את הלב

חנות למוצרי סריגה בשרונה

מושב שרונה ד.נ.גליל תחתון מושב שרונה ת.ד. 155, 23200

קרסו אירוח כפרי בגליל Karaso B&B in the Galilee

לינה וארוחת בוקר בשרונה

שרונה

לינה וארוחת בוקר בקרבת מקום לBar Bakfar (בר בכפר)

קרסו אירוח כפרי בגליל Karaso B&B in the Galilee

לינה וארוחת בוקר בשרונה

שרונה

צימר בשדות יבניאל

לינה וארוחת בוקר ביבנאל

רחוב הבקעה, יבנאל, 15225

נווה בכפר

לינה וארוחת בוקר במצפה

מצפה

מלונית האושר

לינה וארוחת בוקר בטבריה

הגליל 62, טבריה, 1420099

מלון טיבריא

לינה וארוחת בוקר בטבריה

הנוטר 17, טבריה

Villa Roca

לינה וארוחת בוקר בטבריה

הגליל 24, טבריה

קסם בכנרת

לינה וארוחת בוקר בהוד השרון

כינרת, הוד השרון

Lake Mansion Boutique Apartments

לינה וארוחת בוקר בטבריה

העצמאות 5, טבריה

המלון הסקוטי

לינה וארוחת בוקר בטבריה

גדוד ברק 1, טבריה, 14100

דונה קאסל מלון בוטיק בכנרת | Dona Castle

לינה וארוחת בוקר בטבריה

דונה גרצ'יה, טבריה

מאפייני העסק

מאפיינים אחרים
Amenities: מתאים לילדים

מיקומו של Bar Bakfar (בר בכפר) בשרונה

הצג מפה