מלון שפיים

בית מלון בשפיים (Shefayim Hotel)

8.4

מלון שפיים

שפיים, 60990, ישראל
( ? )

תמונות ממלון שפיים

חוות דעת על מלון שפיים

  • תמונה

    Shirly Kaplan

    08.09.2023

    תחזקת המלון מזעזעת . חדרי רחצה מלאי חלודה ואבנית ,ריח לא נעים , מזגנים נוטפים ,ריח של עובש או שירותים ,ארון לא נפתח ,אין כספות בחדריים . הזמנו הרבה חדרי לארוע משפחתי . אין גישה לים -צריך לנסוע לחוף געש וללכת לים ברגל או לרדת בשמורה מהמצוק בטוואי לא פשוט . שיח לא נעים עם האחראית . תמורה עלובה לעלות מאד גבוהה אבל הבחורות בקבלה נעימות . מעדיפה לא לצרף תמונות .

  • תמונה

    Guy Kaplan

    07.09.2023

    חדרים לא מתוחזקים בכלל. מזגנים מטפטפים, חדרי שירותים שלא נסגרים, ריח חזק של אקונומיקה במלקחות ובאופן כללי הכל פה במצב גרוע מאוד. ממליץ להתרחק ולא לתת להם שקל, במיוחד לאור התמחור הכל כך גבוה.

  • תמונה

    Shely ben harush

    04.09.2023

    קיבלנו חדר זוועה ישן, מלוכלך, המזגן לא ניקו אותו שנים, התקשרתי לקבלה החליפו לנו לחדר אחר תוך שעות ספורות אך למעשה גם לא נקי. (אבל כבר התייאשתי) בצבא יש יותר תנאים) אתם צריכים קצת לחדש -לשפץ- לנקות. חבל המלון מקסים . החדרים פחות- מצעים גם מלוכלכים .

  • תמונה

    Meital korenstein

    31.08.2023

    מי שחשוב לו חדרים ברמה גבוהה מאכסניה יצטרך לשלם יותר . חלק מהמשחקים לא עובדים במשחקיה. אבל המלון בחלקו המשופץ מהמם רחב ידיים מלאאא פעילויות לילדים מתנפחים סרטים בית קפה פעיל כל היום ארוחות עשירות ומגוונות . והכי כיף כניסה לפרק המיים ללא עלות. חוויה מדהימה למשפחות עם ילדים . נמליץ בחום.

  • תמונה

    Tal Levanon

    29.08.2023

    במילה אחת - באסה. בשתי מילים - ממש באסה. כשמלון גם לוקח הרבה כסף וגם "מתקמצן" על האורח נפגעת חווית הלקוח. והוא נשאר עם הבאסה. תנסו להתקשר... לא יענו. תבקשו שיתקשרו אליכם... לא יענו. תבקשו שיטפלו בביוב שעולה ומסריח. לא יענו. תבקשו להעביר חדר. תבקשו צ'ק אאוט מאוחר. תבקשו לדבר עם מנהלת. לא יענו!!! תנסו שיסדרו לכם את החדר...אתם מכירים את ההמשך. בסוף תבוא מנהלת הקבלה ותציע לכם כניסה לפארק בחינם. ותצאו בהרגשה שאפילו לא הקשיבו לכם. ואם תנסו לשחק במשחקייה תגלו שמתוך 10 משחקים 2 עובדים. בחדר פלייסטאשיין 4 מסכים. אחד עובד. הכל מוזנח. לא משופץ. לא מתוחזק. בהצלחה.

עסקים נוספים בקרבת מקום למלון שפיים

(4.30)
בנק

קמפוס פועלים שפיים

בנק בשפיים

שפיים

מזנון

מזנון בשפיים

שפיים

פארק מיים שפיים

בית ספר בשפיים

שפיים

דרים בר

בר בשפיים

שפיים

שבילים עודפים שפיים

חנות ציוד והלבשה לספורט וטיולים בשפיים

חוצות שפיים, שפיים

WeShoes - שפיים

חנות נעליים בשפיים

מתחם חוצות, שפיים, 60990

מוסך 'תקן' לתיקון טרקטורים

מוסך לטרקטורים בשפיים

ת.ד 393 שפיים, 60990
(3.73)
מסעדה

מישקה - טוסט נקניק

מסעדה בשפיים

חוצות שפיים, שפיים

ג'יי-סי הלת' קר בע"מ

רופא בשפיים

שפיים

קפה וים שפיים

בית קפה בשפיים

שפיים, 60990

מאפייני העסק

Amenities
Wi-Fi בחינםארוחת בוקר בתשלוםחניה חינםנגישכולל מיזוג אווירמכבסהמרכז עסקיםמתאים לילדיםמסעדההסעות לשדה התעופהמכון כושרברהעישון אסור

מיקומו של מלון שפיים בשפיים

הצג מפה