בקתות הלוטם

בית מלון בשומרה

9.3

בקתות הלוטם

שומרה שומרה IL 2285500, שומרה, ישראל
( ? )

תמונות מבקתות הלוטם

חוות דעת על בקתות הלוטם

  • תמונה

    shirabc

    11.06.2023

    התארחנו ל2 לילות בצימר של ריקי, אישה נחמדה לכל הדעות ויחד עם זאת, יצאנו מאוכזבים מהחוויה, מבואסים ומרומים. הצימרים יושבים מטר מלול תרנגולות ענק, לא יודעת אם יצא לכם לעבור ליד לול פעם, אבל זה אחד הדברים המסריחים, רועשים ומלוכלכים שיש. בכניסה לחדר היו עשרות זבובים וריקי אמרה שהיום הם הגיעו כי חם..דבר שהתברר כלא נכון, הזבובים שם בגלל הלול, מה שלא מאפשר להנות מישיבה בחוץ, ומאלץ אותך בכל כניסה ויציאה לחדר לחמוק במהירות מהזבובים ולסגור את הדלת במהירות כדי שלא ייכנסו לחדר.. בנינו על שהייה בבריכה המקסימה אך הדבר לא התאפשר, רעש אימים מהלול, שמצוי צמוד, את יושבת בבריכה ומביטה על מאות תרנגולות, והסירחון חונק אותך.. כאמור, לא יכולנו להנות מהבריכה לצערנו. החדר עצמו מיושן מאוד: -קורי עכביש על המזגן מעל המיטה. -דלת המקלחת חורקת וננעלת בטריקה בלבד -אין שידה בצד אחד של המיטה -אין מכונת קפה( בימנו זה בסיסי בצימרים) -יש רק שמיכה אחת -טלויזיה קטנה מאוד ורחוקה מהמיטה בשביל הגודל שלה -לא היה אינטרנט... ( ריקי אמרה שבדיוק יש בעיה עם החיבור לרשת ועובדים עליו.. אבל כל הסופש לא היה רשת.. לא יכולנו לצפות בנטפליקס למשל בגלל זה..) ניכר שלא משקיעים בצימר יותר, לא מחדשים אותו, מה שנבנה לפני 20 שנה והיה חדש אז זה מה שתקבלו היום..והיום זה כבר ישן מאוד. לצימר ולמיקום פוטנציאל אדיר שכן המתחם שקט, פרטי והנוף מהמם... אבל אין תמורה למחיר הגבוה.. התלוננו בפני ריקי, שגילתה הבנה ובאה לקראתנו במחיר.. אבל הייתי מעדיפה לדעת את כל זה לפני שהחלטתי לשים את כספי ואת זמן החופשה היקר שלי אצלה.. כדאי לבעלי הצימר להיות שקופים יותר באתר ולא למסור עדות כוזבת בתיאור של המקום או לחילופין לבקש מחיר נמוך מאוד שיתאים לתמורה המוצעת.. כמובן שאפשר גם להחליט להשקיע בצימר, ולטפל בכל הכשלים שצוינו, כדי לכבד את האורחים שמשלמים עליו. לא נחזור.

  • תמונה

    Guy Rofe

    09.06.2023

    המקום שקט עם פרטיות מלאה, נקי באופן ראוי לציון, הבקתות עצמן מהממות ונראות כאילו נבנו אתמול. הבריכה והג׳קוזי מעולים ושוב עם רמת נקיון גבוהה מאוד. ריקי מארחת למופת, פינקה אותנו מעבר לנחוץ והייתה זמינה לכל עניין ושאלה.

  • תמונה

    יוהן דמרי

    14.05.2023

    מיקום מהמם. היינו בסופש האחרון. נוף ירוק, ריקי ומיכה אנשים זהב שכיף להתארח אצלם. נקי, מסודר, הכל ברמה מאוד מאוד גבוהה. מומלץ בחום רב.

  • תמונה

    ניר שחק

    09.08.2022

    נופש במקום מדהים, שקט ופסטורלי. ריקי, האחראית, עוזרת בכל דבר ותמיד עם חיוך שהופך את כל החוויה למשהו אחר. מומלץ מאוד

  • תמונה

    Gad and Leah Weissman

    06.06.2022

    בילינו את חג השבועות בבקתות הלוטם. מצאנו מקום מושלם לחופשה משפחתית מפנקת לגדולים ולקטנים. המתחם המטופח כולל 3 בקתות כשלכל בקתה פרטיות משלה, פינות חמד מקסימות, חדרים נקיים ומפנקים, בריכה גדולה נקייה ומושקעת, מטבח משותף גדול , מצויד למשעי וריקי בעלת הבית המקסימה שירותית, זמינה ואדיבה שופעת חום ונתינה. התמונות באתר תואמות אחד לאחד את המקום. מומלץ בחום !!!!

עסקים נוספים בקרבת מקום לבקתות הלוטם

(4.62)
לינה

צימר מגנוליה

לינה בשומרה

שומרה, 22855

הבית בשומרה- אוויר ואווירה

בית נופש ללא עישון בשומרה

בהרחבה-גבעת תמיר, שומרה

וילה טוסקנה בגליל

דירת נופש בשומרה

שומרה

בקתות זמן קסם בשומרה

מלון ריזורט בשומרה

שומרה, 22855

שף פרטי בצפון

קייטרינג בשומרה

מושב שומרה גליל מערבי, 22855

בקתה בשמורה צימר בגליל המערבי

מלון ריזורט בשומרה

גבעת תמיר 1, שומרה, 2285500

חניתה בגליל

דירת אירוח בשומרה

שומרה

ברכתא מתחם נופש גלילי

מלון ריזורט בשומרה

72, שומרה, 0022855
(4.67)
מסעדה

טרטוריה מקומית - local trattoria

מסעדה בשומרה

72 72, שומרה, 0022855

ברכתא - אירועים בטבע

אולם אירועים בשומרה

72, שומרה, 0022855

מאפייני העסק

מאפיינים אחרים
Amenities: מתאים לילדים

מיקומו של בקתות הלוטם בשומרה

הצג מפה