אירוח בבקעה

לינה וארוחת בוקר בשדמות מחולה

תמונות מאירוח בבקעה

חוות דעת על אירוח בבקעה

  • תמונה

    פנינה וינרב

    27.08.2023

    יחידה שהיא פנינה! זוג מהמם פינקו בעוגת שמרים פערות ואבטיח. יחידה צבעונית נקיה ובמיוחד מארחים לבביים ומפנקים. מרחק כמה דקות נסיעה מעין סוכות מעין ארנון ועוד הרבה מעיינות יפיפיים.

  • תמונה

    Marcelo Pripas

    09.08.2023

    אחרי תקופה אינטנסיבית בעבודה וסיום לימודים אקדמאים הייתה מאד עייף וחוץ. רציתי להפתיע את המשפחה המצומצמת שלנו בחופשה. חיפשנו בכל מיני מקומות והמחירים היו קצת מעל יכולתנו. ראיתי פרסום של אירוח בבקעה, יצרתי קשר ומהתחלה אני ואשתי הרגשנו את הרצון לעזור. האמת שאף פעם לא היינו בבקעת הירדן וגברת נעמי כבר שלחה לנו תכוניות לטיולים והיכרות עם האזור ובנוסף כל מיני טיפים כגון בית קפה מומלץ, מעיינות מסודרות ונקיים. ברגע שהגענו לצימר, פשוט הרגשנו כבני בית, איזה קבלת פנים חמה, הסברים מפורטים, פינוקים לנפש ולגוף, תמרים מיוחדים במינם וכו''. אשתי נשארה בצימר והלכה לנוח ואני הלכתי עם הבן הקטן ליהנות בבריכה של הישוב ואיזה בריכה היה שם, נקייה, מסודרת וכיף סתם להיות שם. בצימר עצמו היה טבלה עם לו"ז שחייה לבנים ולבנות, סיסמה של ווי פי , מפה של הבקעה עם על של כל האטרקציות וכמה קישורים בפלאפון עם אטרקציות נוספות. הצימר עצמו היה מדהים, הכל סופר נקי ובלי ריחות, מיטות ומזרונים טובים, ומגבות עבות. במטבח היו מיקרוגל, מקרר גדול וכירה לבישול. חד"פ. המזגן עבד מצוין והזרם בכיורים ובמקלחת היו חזקים וכיפים. למחרת הגעתנו נעמי הפתיע אותנו בבוקר עם טילונים והבן שלי מאד התרגש והתלהב מזה. בסופו של דבר אני ממליץ בחום את הצימר "אירוח במידבר" ואני אמרתי ליהושע הבעל של נעמי שהם חייבים לשנות את השם של הצימר מאירוח בבקעה לאירוח אברהם אבינו כי ההרגשה שלנו היה שקיבלנו חום ואהבה מכל הכוונים ובמקביל פרטיות מלאה. דבר אחרון ומאד חשוב, הצימר היה עם עיצוב מאד יפה וכל מיני ציורים של הנוף של הבקעה חלקם מלהסתכל אני הרגשתי רגוע ובסבבה שלי, ומתי שאשתי ספרה לנעמי איזה ציורים יפים היא אמרה שהיא ציירה אותם!!! בקיצור לכו ותהינו, מקום מקסים ובמחיר הוגן ממש.

  • תמונה

    פנינה אריה

    03.08.2023

    מקום נעים נקי ומאד התארחנו זוג ושני ילדים פינקו אותנו במאכלים טובים חימם את הלב , ואף דאגו למשחקים עבור הילדים נמצא בלב מדבר השעות בצהרים חם ובערב נעים יותר .

עסקים נוספים בקרבת מקום לאירוח בבקעה

בית העם

מרכז תרבות בשדמות מחולה

שדמות מחולה

לינה וארוחת בוקר בקרבת מקום לאירוח בבקעה

צימר בית הפרפרים.

לינה וארוחת בוקר ברשפים

FFMF+9F, רשפים

לינה ואירוח הכי זול באזור 150שח לאדם- ZIMMER-סויטה

לינה וארוחת בוקר בבית שאן

משה דיין 16, בית שאן, 1177450

אתנחתא בגלבוע - צימר למשפחות

לינה וארוחת בוקר באדירים

תל גיבורים 53, אדירים

צימר בשדות יבניאל

לינה וארוחת בוקר ביבנאל

רחוב הבקעה, יבנאל, 15225

קסם בכנרת

לינה וארוחת בוקר בהוד השרון

כינרת, הוד השרון

קרסו אירוח כפרי בגליל Karaso B&B in the Galilee

לינה וארוחת בוקר בשרונה

שרונה

Bar Bakfar (בר בכפר)

לינה וארוחת בוקר בשרונה

Moshav Sharona, שרונה

City Center Rooms בית וחדרי הארחה מרכז נצרת

לינה וארוחת בוקר בנצרת

פאולוס השישי 94, נצרת, 16430

Amwaj Mansour Center

לינה וארוחת בוקר בנצרת

Paulus ha-Shishi St. 114-110 רחוב פאולוס הששי 110-114 شارع بولس السادس١١٤-١١٠ נצרת, 16240

מיקומו של אירוח בבקעה בשדמות מחולה

הצג מפה