מעיין החמישה

פארק הנצחה בשדמות דבורה

8.6

מעיין החמישה

off road, near, שדמות דבורה, ישראל
( ? )
  • שעות הפתיחה של מעיין החמישה:
    יום ראשון: פתוח 24 שעות
    יום שני: פתוח 24 שעות
    יום שלישי: פתוח 24 שעות
    יום רביעי: פתוח 24 שעות
    יום חמישי: פתוח 24 שעות
    יום שישי: פתוח 24 שעות
    יום שבת: פתוח 24 שעות

תמונות ממעיין החמישה

חוות דעת על מעיין החמישה

  • תמונה

    Adean Danon

    03.09.2023

    מקום נחמד לפיקניק לשבת בצל יש ספספליים וכד הרבה עצים ....כדאי לבוא כשתות הבר פורח .הבריכה עצמה קטנה יותר מתאימה לשרוץ פחות לטבול

  • תמונה

    Avner Tal-oz

    02.09.2023

    מעיין כייפי ! חבל שמשאירים שם כל כך הרבה זבל

  • תמונה

    Or Levy

    06.06.2023

    מקום קטן, מפתיע עם מעיין קטן לשכשוך עבור הילדים. המקום מוצל ומוסדר עם שולחנות ואזורי ברביקיו. נחמד לבריחה בימים חמים. מומלץ להגיע מוקדם.

  • תמונה

    Barak Ori

    01.06.2023

    פינת זכרון יפה, מכובדת ונעימה. בריכה רדודה עם מים צלולים וזורמים. צל, פינות ישיבה, בוסתן מגוון (עכשיו יש המון תותי-עץ). וגם נגיש לכל רכב. מומלץ!

  • תמונה

    יוסי מירום

    10.11.2022

    מעיין בשביל החמישה ווייז : מעיין בשביל החמישה שימו לב : שער היציאה מהמושב לדרך החקלאית סגור . יש גישה לכניסה וליציאה מתחנת הדלק . מיקום : בשדות החקלאיים של המושב עלות כניסה : חינם חנייה : כן , ליד המעיין הנגשה : לא שולחנות פיקניק : כן רכישת מזון ומשקאות: לא שירותים: לא שַׁדְמוֹת דְּבוֹרָה הנו מושב עובדים בגליל התחתון, 3 ק"מ מצפון מזרח לכפר תבור, בתחום המועצה האזורית הגליל התחתון. מעיין שדמות דבורה , או בשמו "המעיין בשביל החמישה" הנו גם אתר הנצחה לזכרם של 5 נופלים במבצע צוק איתן . אתר מיוחד ובו מבנה ובית משאבה ישן ומעניין . אתר שלו ורגוע מתאים לכל המשפחה , להתרגעות במהלך יום טיולים באזור . המעיין שמימיו זורמים מתוך צינור שבמבנה ונשפכים לבריכת מים מחומשת . בסמוך, יש ספסלי פיקניק בצל העצים . הדרך אל המעיין אינה סלולה אך סבירה ומתאימה לרכבי משפחה רגילים . היא למעשה דרך חקלאית בתוך המושב. קיים שילוט בדרך שמקל על ההגעה . לדעתנו אתר ראוי ומכובד ומשרת שתי מטרות : הנצחה וכן אתנחתא ורוגע אנא זיכרו שזהו אתר זיכרון . יש לכבדו ולשמור על ניקיון האתר . מומלץ בחום יוסי מירום ,מנכ"ל מערך "ישראל והעולם"

מאפייני העסק

ילדים
טיולים רגליים שמתאימים לילדיםמתאים לילדים
מאפיינים אחרים
מתקנים: שולחנות פיקניקפעילויות: טיול רגלי

מיקומו של מעיין החמישה בשדמות דבורה

הצג מפה

חיפושים נוספים