וילה סאן דה לוקה

לינה בשדות מיכה

6.5

וילה סאן דה לוקה

53, שדות מיכה, ישראל
( ? )

תמונות מוילה סאן דה לוקה

חוות דעת על וילה סאן דה לוקה

  • תמונה

    חני דדון

    01.09.2023

    רוצה לפרגן היינו סוף שבוע משפחות היה כיף בעלי הבית אנשים מקסימים כל מה שבקשנו ובכל שעה מיד קבלנו גם מה שלא קשור למה שסגרנו תודה לכם על סוף שבוע נפלא

  • תמונה

    Tali S

    30.08.2023

    אכזבה גדולה!! זו לא וילה, זה מרתף ישן ומסריח בגינה האחורית. פונה ללול ישן ואתר בנייה דוחה. הכל מלוכלך, רמת שירות הכי נמוכה שאפשר לתאר מבעלי המקום. ברכת אינטרס ישנה ומסריחה שסביבה בנו דק. לא מותאם לילדים ולא תקני. להתרחק ולא להזמין!

  • תמונה

    Alex Litvak

    28.08.2023

    נראה לי שהתמונות מדברות בעד עצמן המקום הוא לא וילה, זה הקומת מרתף של הבעלים, מקווה שהם יפסיקו לשקר דרך תמונות מזוייפות באתרים אחרים מקום מלוכלך, לא מתוחזק וישן הבעלים מבקש תשלום רק במזומן מראש

  • תמונה

    Barak Yeshua

    23.08.2023

    מקום לא מתוחזק ומאוד ישן, התמונות והביקורות באתרי ם אחרים לא משקפות את מצב הוילה כיום, כנראה תמונות שנלקחו לפני הרבה שנים מאז המקום רק מתדרדר, הבריכה לא מקורה ורוב היום השמש עליה, הוויפי קלט רק בתוך הבית ולא בחצר וביחידות החיצוניות, אין שמפו וסבון במקלחות ומספר המגבות שקיבלנו היה מאוד מצומצם, בנוסף המחיר היקר אינו תואם את המציאות, בקיצור לא מומלץ בכלל.

  • תמונה

    אוראל דעדוש

    25.03.2023

    נתחיל מהסוף להתחלה. יצאנו בהרגשה רעה, בהרגשה לא נעימה וזועתית. קיבלנו שירות לא אדיב במיוחד. ולעיקרם של הדברים: "הוילה" במרתף הבית של המשפחה. ריח סיגריות בחדרים, ממש דבוק למצעים. מהרגע שהגענו נשאלו בלי סוף "מי שר האוצר?" רק הכסף עניין את הבעלים. במהלך השבת לאחר גשמים עזים, כל הממם התנקזו אל תוך ה"וילה", בנוסף באותו הזמן הביוב עלה על גדותיו וכל הבית היה מוצף במים עם ריח נורא ואיום. במוצ"ש שבאנו לדבר עם בעלי המקום, הוא רק ניסה להצטדק ופשוט אמר שלא נשלם את היתרה 1000 שקל שעדיין לא שולם. כך ששילמנו על השבת הזאת 5000 שקל, שזה 5000 יותר ממה שהיה שווה. המקום הזה לא ראוי לאירוח. הייתי בוילות בחיי ובחופשות, זה התחתית של התחתית. חבל שככה מקומות אירוח בוחרות להתנהל, להציג תמונות מינימום נופש חלומי, אבל בפועל המקום פשוט לא מתאים!!

עסקים נוספים בקרבת מקום לוילה סאן דה לוקה

(3.71)
לינה

וילה האליזה

לינה בשדות מיכה

51 שדות מיכה, 9981000

וילה אקסודוס ורסאצ׳ה בשדות מיכה

בית מלון בשדות מיכה

שדות מיכה

סינגל זכריה

חדר כושר בשדות מיכה

שדות מיכה

מיקומו של וילה סאן דה לוקה בשדות מיכה

הצג מפה

חיפושים נוספים