אחוזת אליעזר בשדה צימרים בגליל העליון

חוות דעת על אחוזת אליעזר בשדה צימרים בגליל העליון

Hagit Ancona

01.09.2023

חופשה חלומית ומושלמת בניצוחו של מעוז המקסים. שרות נהדר ואדיב בסיום כל חופשה כבר סוגרים את הפעם הבאה..המקום הזה כל כל עונה על כל הצרכים שאין באמת אפילו טענה אחת הכל מדוייק ומחושב עד הפרטים הקטנים תודה מעוז על עוד חופשה מושלמת ולהתראות בקיץ הבא❤️❤️

יגאל אלון

16.08.2023

חזרנו מחופשה מופלאה ב "אליעזר בשדה" עם טעם של עוד.....כבר מחכים לפעם הבאה , לחדרים הנקיים המרווחים והמעוצבים בטוב טעם , לארוח המפנק של מעוז , שנענה לכל בקשה במאור פנים ושתמיד מפתיע אותנו מעל לכל הציפיות! תודה על הדברים הגדולים והקטנים שהופכים חופשה משפחתית למשהו שמתגעגעים אליו כל השנה....ותודה מעוז , שעזרת לחגיגה המשפחתית שחגגנו אצלך , להיות ברמה של אולם שמחות לפחות! יגאל ושרון אלון ומשפחת מצה המורחבת

Adina mishor

02.08.2023

חופשה משפחתית מדהימה!! לאחר כמה סיבובים במקומות אחרים,החלטנו שלכאן אנחנו חוזרים בכל שנה. מתחם מקסים עם כל מה שצריך למשפחה, החל בחדרים מרווחים נקיים ומעוצבים, מדשאה גדולה, בריכה פינג פונג ערסלים וטרמפולינה, ארוחת בוקר טעימה ומפנקת וכמובן אירוח עם המון חום ואהבה מצד מעוז, המארח האולטימטיבי. ממליצים בחום!!! .Amaaaazing family vacation!! Couldn't ask for a better host and amenities. Spacious clean rooms, large grass area for hanging out, pool, ping pong table, knock hockey, pool table..., trampoline...and a delicious breakfast. Couldn't imagine a better place. Thanks Maoz!!

Eran Shmulinson

29.07.2023

מקום מעולה ומדהים לחופשה משפחתית. יש רחבת דשא ענקית, טרמפולינה ובריכה גדולה ומרווחת. החדרים מפנקים ואין שני למעוז בדאגה ובטיפול באורחים שלו.

מורן ברייטמן

09.07.2023

חזרנו מחופשה באליעזר בשדה אתמול והיה מעולה!! נסענו כל המשפחה המורחבת וסופסופ מצאנו מקום שנתן מענה לכל הדרישות שלנו. גם מיקום, רמה גבוהה וגם נוחות. החדרים היו יפים, בחוץ יש מלא מרחב לילדים לשחק משחקי כדור , הרבה שולחנות משחק, טרמפולינה, ריהוט גינה , נדנדות, ובריכה נפרדת. אכלנו במטבח המשותף עם שולחן ענק שהספיק לכולם. האירוח היה חברי וחם ומעוז עזר לנו בכל דבר שהיינו צריכים. הילדים וגם המבוגרים נהנו מאד! מומלץ בחום