אירוח איריס ובני אבן

בית מלון בשאר ישוב (אירוח איריס ,בריכה פרטית)

8

אירוח איריס ובני אבן

Palgei Hmaim St 30, שאר ישוב, ישראל
( ? )

תמונות מאירוח איריס ובני אבן

חוות דעת על אירוח איריס ובני אבן

  • תמונה

    סיון קידר

    27.08.2023

    מקום נקי, נעים וסופר נוח למשפחות! קרוב להמון אטרקציות באזור, מיקום מעולה!!! הגענו 2 משפחות לצימרים והיה פשוט חלום! איריס ובני מארחים מדהימים- לא כאלו שפוגשים כל יום! אירוח חם ולבבי. הצימרים היו נקיים ומרווחים והמתחם עצמו פשוט חוויה לילדים ולנו- החל ממגרש כדורסל, שולחנות פינג פונג, בריכת שחיה נקייה ומטופחת ומדשאות מסודרות עם פינות ישיבה. הצימרים מאובזרים ומתאמים למשפחות. בקיצור נהננו מאוד ומחכים כבר לחזור שוב! תודה לאירוח איריס על חוויה מושלמת, לנו ולילדים!!!

  • תמונה

    לירון זלאיט

    27.08.2023

    מקום נדיר!!!!! פסטורלי,שקט,נקי אנשים מדהימים ולבביים. יש הכל מישטח דשא ענק,בריכת שחייה קרוב לכל האטרקציות. בקיצור איריס ובני פשוט אלופים!!!

  • תמונה

    שגית זלאיט

    27.08.2023

    חזרנו אתמול מסופ"ש ארוך (רביעי-שבת) אצל איריס ובני בשאר ישוב. אין מילים לתאר כמה נהננו! פשוט חופשה מושלמת!! הגענו לאיריס ובני שקיבלו אותנו בידיים פתוחות. איריס דאגה לנו לכל מה שהיינו צריכים ואף יותר. מארחת פשוט מדהימה! הצימרים והמתחם כולו היו נקיים בצורה מעוררת התפעלות!! החדרים התאימו לנו ממש גם מבחינת הגודל וגם מבחינת הנוחות (זוג+ 3 ילדים +תינוק). בצימר שקיבלנו היו 2 חדרי שינה, שירותים ואמבטיה ומבואה שבה מיטה נוספת, שולחן וכיסאות ומטבחון קטן ומאובזר. מחוץ לצימר יש מלא פינות חמד עם ערסלים, מגרש כדורסל, שולחן פינג פונג, משטחי דשא ענקיים ובריכה גדולה ומגודרת. לא הרגשנו את הילדים! זה לא ברור מאליו במיוחד שמדובר ב- 4 בנים 😉! מחוץ לצימר יש גם מטבח חיצוני, עמדת מנגל ומקרר גדול (לכל צימר בנפרד) כך יכלנו לעשות קניות גדולות ומרוכזות לכל הימים האלו. חשוב ביותר שהולכים עם ילדים. שאר ישוב קרובה למלא אטרקציות באזור- תל דן, בניאס, הגושרים, קייקי כפר בלום, קיבוץ דפנה - מקום מרכזי ביותר. לסיכום- חווית חופשה מושלמת שאנחנו והילדים לא נשכח לעוד הרבה זמן. אין ספק שזה לא הביקור האחרון במתחם האירוח של איריס ובני בשאר ישוב. איריס ובני- תודה לכם על האירוח החם, על היחס הלבבי, על הסבלנות, על המענה המהיר לכל דבר שהצטרכנו וכל הכבוד על תחזוקה של המקום בצורה כל כך גבוהה. אלופים!

  • תמונה

    asaf halamish

    26.03.2023

    מארחת מקסימה, איכות החדרים נמוכה. אחד החדרים היה עם ריח של עובש. לא מצדיק את המחיר

  • תמונה

    Yam Rose

    07.10.2022

    מקום מקסים… נקי כאילו לא היו שם אנשים מעולם לכן התפלאתי כשבעלת המקום אמרה שהוא פתוח כבר כמה עשורים. מקום מעולה לילדים יש בריכה, מדשאות, מגרש כדורסל ומלא אטרקציות באיזור ככה שהילדים לא ישתעממו. גם למבוגרים זאת יכולה להיות הזדמנות לנוח ולהירגע על הערסלים ליד הצימרים. אישית אני לא אוהב לחזור לאותו מקום פעמים אבל פעם הבאה שאני יוצא לנופש באזור אני קודם כל אבדוק אם יש כאן מקום.

עסקים נוספים בקרבת מקום לאירוח איריס ובני אבן

קופ"ח כללית

בריאות בשאר ישוב

שאר ישוב
(4.44)
לינה

קרוואן על הנחל איריס

לינה בשאר ישוב

פלגי מים 30, שאר ישוב

צימר קראוון בפרדס

מלון ריזורט בשאר ישוב

שאר ישוב

Raz love & beauty - רז אהבה ויופי

סלון מניקור ופדיקור בשאר ישוב

פלגי מים 29, שאר ישוב

Raphael" Galilee Olive Oil"

עסקים נוספים בשאר ישוב

31 Plgey Maim St Shaa'r Yashuv, 1224000

כללית

מרפאה בשאר ישוב

יובלים 36, שאר ישוב, 1224000
(4.16)
קניון

Grocery Store

קניון בשאר ישוב

גן צלילים וצללים, שאר ישוב

אירוח משק קורלנדר

דירת אירוח בשאר ישוב

יובלים 60, שאר ישוב
(4.39)
לודג'

Kurlender Guest House

לודג' בשאר ישוב

שאר ישוב

קואופ שופ בכפר

חנות מכולת בשאר ישוב

שאר ישוב

מאפייני העסק

Amenities
Wi-Fi בחינםחניה חינםבריכהמתאים לילדיםהעישון אסור

מיקומו של אירוח איריס ובני אבן בשאר ישוב

הצג מפה